1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
2 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
3 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
Duban píše: Dík za info a někde jsem viděl že má cebra 15 kW jak toho lze docílit?
musis vyladit aerodynamiku , pomuzou racing polepy, diody k svetlum, podsvicxeni motorky a ciro na helme1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
VlastíkPlamínek píše: no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!
to je taky moznost, jeste jsi vlastiku zapomnel, ze ma taky oddelat tu trubku (vacku) v hlave co se toci a retez od ni (zbytecna hmotnost navic)Naposledy editováno 01.09.2011 20:35:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
bikes píše: musis vyladit aerodynamiku , pomuzou racing polepy, diody k svetlum, podsvicxeni motorky a ciro na helme
zapoměl jsi svítící ventilky....ty přidají tak 1-2 kw...
1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
VlastíkPlamínek píše: no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!
no ty z Německa asi oilmaster nemají, nedávali to tam kvůli emisím, musí to koupit z Francie nebo Španělska...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
bikes píše: to je taky moznost, jeste jsi vlastiku zapomnel, ze ma taky oddelat tu trubku (vacku) v hlave co se toci a retez od ni (zbytecna hmotnost navic)
je vidět že o tom nic nevíš, na tu musíš udělat přechodku. U 4T ti pálí svíce každou druhou otáčku, u 2T pálí při každé. Proto je potřeba domontovat redukci na snímač zapalování. Dá se to koupit jako hotový kit na ebayi.
VeFeRák píše: zapoměl jsi svítící ventilky....ty přidají tak 1-2 kw...
vzhledem k tomu vykonovemu skoku kery by nastal provedenim uvedenych uprav, by cepicky uz nemely az takovy vyznam, leda ze by pouzil cepicky z limitovane edice dabel.v.kravate1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
VlastíkPlamínek píše: je vidět že o tom nic nevíš, na tu musíš udělat přechodku. U 4T ti pálí svíce každou druhou otáčku, u 2T pálí při každé. Proto je potřeba domontovat redukci na snímač zapalování. Dá se to koupit jako hotový kit na ebayi.
ale pokud by pouzil svicky se samostanymi civkami tak mu to zvysi maximalku o 12,3km/hNaposledy editováno 01.09.2011 20:39:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?
bikes píše: ale pokud by pouzil svicky se samostanymi civkami tak mu to zvysi maximalku o 12,3km/h
teoreticky ano, ale prakticky je to blbost. CBR125 nemá dostatečně dimenzovaný alternátor aby to zvládnul, navíc cívky by zvedly odpory v instalaci a praskaly by mu často žárovičky v světla nad SPZ.
1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?
nondrak8 píše: Začal bych výměnou zadní pneumatiky, určitě to není originální rozměr pneu 100/80 - 17(viz. foto v profilu). A je to pneumatika na nějaké enduro, ale nevím to jistě. Ta ti také snižuje maximálku. Kolem 130 by normálně měla jet.
tam ma gumu jak ja na alpoviTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |
Utahovací momenty Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 4 | 18.3.2024 v 15:12 assassin |
Vrzání Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 10 | 5.3.2024 v 09:23 Gahan37 |