globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cena otevření?
Chtěl bych si otevřít Ceberko a chtěl bych otom něco vědět pište dík:)
Předchozí
1 2 3
Následující

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:17 | Nahoru | #1
honem pryč! Brzy budeš ukamenován !

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:18 | Nahoru | #2
Jak ti jistě někdo další řekne, otevírá se to buďto klíčem nebo šperhákem. Další možnosti jsou otvírák na konzervy, víno případně pivsona.

1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:19 | Nahoru | #3
A na co ho máš škrcený ?

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:19 | Nahoru | #4


sice pozdě...

2 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:20 | Nahoru | #5
Na karburatoru.

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:20 | Nahoru | #6

VlastíkPlamínek píše: A na co ho máš škrcený ?

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:20 | Nahoru | #7
Duban> z Německa?

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:21 | Nahoru | #8
a kolik ti to jede?

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:22 | Nahoru | #9
110 a z německa

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:24 | Nahoru | #10
tak jestli ti to jezdí 110 tak se to otvírá tak že odstraníš přebytečný 2 takty a znovu připojíš oilmaster, měl by být někde pod sedačkou.

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:27 | Nahoru | #11
no a jak to pojede potom?

Cena otevření?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.9.2011 v 20:28 | Nahoru | #12
tak jako RS125 to nepojede, ale těch 130 by to dát mohlo

1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:29 | Nahoru | #13
Dík za info a někde jsem viděl že má cebra 15 kW jak toho lze docílit?

3 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:31 | Nahoru | #14
no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:32 | Nahoru | #15

VlastíkPlamínek píše: no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:32 | Nahoru | #16

Duban píše: Dík za info a někde jsem viděl že má cebra 15 kW jak toho lze docílit?

musis vyladit aerodynamiku , pomuzou racing polepy, diody k svetlum, podsvicxeni motorky a ciro na helme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:34 | Nahoru | #17

VlastíkPlamínek píše: no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!

to je taky moznost, jeste jsi vlastiku zapomnel, ze ma taky oddelat tu trubku (vacku) v hlave co se toci a retez od ni (zbytecna hmotnost navic)

Naposledy editováno 01.09.2011 20:35:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:34 | Nahoru | #18

bikes píše: musis vyladit aerodynamiku , pomuzou racing polepy, diody k svetlum, podsvicxeni motorky a ciro na helme



zapoměl jsi svítící ventilky....ty přidají tak 1-2 kw...

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:35 | Nahoru | #19
no tak podle mě cbr neotevřeš, nemá totiž dveře

1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:35 | Nahoru | #20
Začal bych výměnou zadní pneumatiky, určitě to není originální rozměr pneu 100/80 - 17(viz. foto v profilu). A je to pneumatika na nějaké enduro, ale nevím to jistě. Ta ti také snižuje maximálku. Kolem 130 by normálně měla jet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:36 | Nahoru | #21

VlastíkPlamínek píše: no jak píšu, musíš znova zapojit oilmaster, vyndat škrtící ventily v hlavě válce - ty omezují množství směsi co jde do válce. Nezapomeň i na výfukové!



no ty z Německa asi oilmaster nemají, nedávali to tam kvůli emisím, musí to koupit z Francie nebo Španělska...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:36 | Nahoru | #22

bikes píše: to je taky moznost, jeste jsi vlastiku zapomnel, ze ma taky oddelat tu trubku (vacku) v hlave co se toci a retez od ni (zbytecna hmotnost navic)



je vidět že o tom nic nevíš, na tu musíš udělat přechodku. U 4T ti pálí svíce každou druhou otáčku, u 2T pálí při každé. Proto je potřeba domontovat redukci na snímač zapalování. Dá se to koupit jako hotový kit na ebayi.

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:36 | Nahoru | #23

VeFeRák píše: zapoměl jsi svítící ventilky....ty přidají tak 1-2 kw...

vzhledem k tomu vykonovemu skoku kery by nastal provedenim uvedenych uprav, by cepicky uz nemely az takovy vyznam, leda ze by pouzil cepicky z limitovane edice dabel.v.kravate

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:38 | Nahoru | #24

VlastíkPlamínek píše: je vidět že o tom nic nevíš, na tu musíš udělat přechodku. U 4T ti pálí svíce každou druhou otáčku, u 2T pálí při každé. Proto je potřeba domontovat redukci na snímač zapalování. Dá se to koupit jako hotový kit na ebayi.

ale pokud by pouzil svicky se samostanymi civkami tak mu to zvysi maximalku o 12,3km/h

Naposledy editováno 01.09.2011 20:39:11

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:40 | Nahoru | #25

VeFeRák píše: no ty z Německa asi oilmaster nemají, nedávali to tam kvůli emisím, musí to koupit z Francie nebo Španělska...

spanelsko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:40 | Nahoru | #26

bikes píše: ale pokud by pouzil svicky se samostanymi civkami tak mu to zvysi maximalku o 12,3km/h



teoreticky ano, ale prakticky je to blbost. CBR125 nemá dostatečně dimenzovaný alternátor aby to zvládnul, navíc cívky by zvedly odpory v instalaci a praskaly by mu často žárovičky v světla nad SPZ.

1 reakcí na tento příspěvek Cena otevření?

1.9.2011 v 20:40 | Nahoru | #27
aby to jelo těch 130, tak by musely české silnice vypadat trochu jinak

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:41 | Nahoru | #28

nondrak8 píše: Začal bych výměnou zadní pneumatiky, určitě to není originální rozměr pneu 100/80 - 17(viz. foto v profilu). A je to pneumatika na nějaké enduro, ale nevím to jistě. Ta ti také snižuje maximálku. Kolem 130 by normálně měla jet.

tam ma gumu jak ja na alpovi

(reakce na) Cena otevření?

1.9.2011 v 20:42 | Nahoru | #29

VlastíkPlamínek píše: teoreticky ano, ale prakticky je to blbost. CBR125 nemá dostatečně dimenzovaný alternátor aby to zvládnul, navíc cívky by zvedly odpory v instalaci a praskaly by mu často žárovičky v světla nad SPZ.

hmm, tak to je zavazna komplikace

Cena otevření?

1.9.2011 v 20:44 | Nahoru | #30
myslím, že by nějaký koně mohl taky nahnat odpojením regulátoru, přeci jen, tohle Honda nemá vychytaný...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76
Utahovací momenty Honda CBR 125R Hondapcx125 4 18.3.2024 v 15:12 assassin
Vrzání Honda CBR 125R Hondapcx125 10 5.3.2024 v 09:23 Gahan37


TOPlist