paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi
10.8.2011 v 17:26
Jedná se o tuto moto, týpci v bazaru o ní v Bazaru řikali, že to je komisní prodej a moc upopovídání kolem toho nebyli, vypadá že padlá na pravou stranu, a přední kryty jsou měněné. Jestli víte něco k této moto budu vděčen. Jedná se o jeden bazar v OV a majitel této moto je prý z bohumína. Zde je odkaz

http://msmoto.cz/ind...&bike=1305620926
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

10.8.2011 v 17:55 | Nahoru | #1
Tak padlá napravo asi bude určo, stačí mrknou na ten lauf, jak je nahnutej...ale to by zas tak vadit nemuselo...

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

11.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #2
Sefo> no to nevym jestli bych se řídil podle nahnutýho laufu protože tam jsou laˇáky a to provedení bývá kolikrát tak "supr" že to nic nevydrží a může se i při padnutí na zem v nulové rychlosti zohnout.Každopádně bych to pořádně prošel.Plasty jsou v jiné barvě než origo takže bouraná bude a blinkry taky nejsou origo

Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

11.8.2011 v 11:16 | Nahoru | #3
Padená,nepadená..kolik silnicí je nepadených?kluci no tak neblázněte ...

Důležitý je jak je opravená. Mám pocit, ale nechci kecat, že tady ta motorka už na m.cz je nějakou dobu a třeba ji dotyčný nemůže prostě prodat, trh je přesycenej..

Já montoval Remusy a taky mám jeden výfuk mírně vyosenej a přitom jsem s ní nepadl.
Druhá věc že to prostě není nová motorka, motorka stará 13let bude mít svoje mouchy.
Chce to vidět, projet, poslechnout...

Jinak za ty prachy se mě osobně moc líbí.Ber to tak - máš tam už tlumič řízení za x-tisíc, výfuky to samý, spodní klín by tě taky stál pár tisíc a pokud ta motorka měla aspon základní servis tak to může být moc dobrej kup!....

Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

11.8.2011 v 11:30 | Nahoru | #4
Tak jen abych to uvedl na pravou míru...psal sem, že je asi padlá, ale že to nemusí vadit...já měl Falco a bylo padnutý a jezdil sem na tom leta...takže tak...tak nehoňte!

Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

11.8.2011 v 12:08 | Nahoru | #5
Jasný sefo, moje VTR bylo taky padený ale je slušně opravený. Mám ho druhým rokem(najeto od koupě 8000km) a vše v maximálním pořádku ...

Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

12.8.2011 v 10:56 | Nahoru | #6
No je jasný že se dnes moto nepadený dá koupit jen hodně zřídka a rozhodně ne 13 let starý to byx muselo stát v garáži od novoty každopádně je relativně pěkná já mám radši víc v origo stavu ale to je každýho věc.Pořádně to projdi a poslechni a projeď a máš jasno

2 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

14.8.2011 v 08:14 | Nahoru | #7
VTR F je tuctovka, moc toho nedokáže nabídnout -na V2 samozřejmě- ale je zase lepší než SV1000 to je úplná tragédie. Já bych s rejží bral TLS/R. VTR SP je už dost radikál a italky neber, páč se prý serou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 00:27 | Nahoru | #8

italšrot píše: VTR F je tuctovka, moc toho nedokáže nabídnout -na V2 samozřejmě- ale je zase lepší než SV1000 to je úplná tragédie. Já bych s rejží bral TLS/R. VTR SP je už dost radikál a italky neber, páč se prý serou.



Proc je SV tragedie, mam VTR i SV ted v hledacku... Jinak varujes pred italkama a doporucujes telata, ktery se taky docela radi sypou, co jsem cetl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 07:10 | Nahoru | #9

SirIndy píše: Proc je SV tragedie, mam VTR i SV ted v hledacku... Jinak varujes pred italkama a doporucujes telata, ktery se taky docela radi sypou, co jsem cetl...


Tak hlavně píšu svoje dojmy... to jen na začátek. SV1000 a VTR1000F jsou na V2 dost sterilní, bez emocí, -které na dvouvalci hledas. TL se sere jen těm co na něho srali nebo na něho serou a to s italkou neber doslova.

Naposledy editováno 15.08.2011 16:40:02

Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 07:14 | Nahoru | #10
pěkná, ale je takové....nějaká...moc žlutá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 08:15 | Nahoru | #11

italšrot píše: Tak hlavně píšu svoje dojmy... to jen na začátek. Sv a vtr jsou na v2 dost sterilní, bez emocí které na dvouvalci hledas. tl se sere jen těm co srali nebo sesou na něho a to s italkou neber doslova.



Tak co je potom V-Strom, ten ma motor z SV a jeste vice zkrocenej

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 16:40 | Nahoru | #12

SirIndy píše: Tak co je potom V-Strom, ten ma motor z SV a jeste vice zkrocenej


Nechtěj ať na tohle odpovídám!

2 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 16:49 | Nahoru | #13
Asi bych si připlatil, za něco novějšího - 141 000 km je na VTR hodně .

Naposledy editováno 15.08.2011 16:49:38

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 16:51 | Nahoru | #14

Petr-RSV píše: Asi bych si připlatil, za něco novějšího - 141 000 km je na VTR hodně .



(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 17:02 | Nahoru | #15

Petr-RSV píše: Asi bych si připlatil, za něco novějšího - 141 000 km je na VTR hodně .



Jinak VTR sleduju kazdej den asi ctvrt roku a aktualne je to bida, pouze zaplava starejch stocenejch rocniku 97-99, ale porad se tam myslim daji najit lepsi jak tahle.

1 reakcí na tento příspěvek Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

15.8.2011 v 23:58 | Nahoru | #16
no ja muzu rict ze pro me je VTR super! koupil jsem ji s 50tis. najetych o cemz silne pochybuju navic padenou a podle svaru na kapotach asi hodne ale jsem naprosto spokojeny!!!v zime jsem chtel udelat rozvody a kdyz jsem to rozdelal retez nejevil zadne znamky opotrebeni tak jsem vymenil napinaky samozrejme za origo a slozil to zpet.pokud nejsi zavodni typ a sedi ti dvouval bude ti VTR vyhovovat.k tomu inzeratu,vypada opravdu pekne a doplnku ma taky hodne.a ten tlumic rizeni bych taky uvital .pred koupi si ji poradne zkus projet a mrkni i na dorazy rizeni.potom bych se zameril na studene starty se syticem a jak drzi volnobeh.no a pokud bys ji opravdu koupil hned bych vymenil napinaky rozvodu,coz je slabina VTR a origo te vyjde na 1500,-/ks. a vymenil bych olej v prednich tlumicich protoze to nikdo nedela a a u VTr predni vidle nejsou zadna slava.jinak at slouzi

Naposledy editováno 16.08.2011 00:00:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 09:22 | Nahoru | #17
mara.vtr>
Taky jsem VTR měl - najeto kolem 60 000 km (a kdoví z kolika stočeno, byl jsem asi 4. majitel). Ale když byla na servisu, tak ji celkem servisák chválil - na ty kilometry byla v dobré kondici. Každopádně vypadala líp, než tato žlutá .

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 09:32 | Nahoru | #18

Petr-RSV píše: mara.vtr>
Taky jsem VTR měl - najeto kolem 60 000 km (a kdoví z kolika stočeno, byl jsem asi 4. majitel). Ale když byla na servisu, tak ji celkem servisák chválil - na ty kilometry byla v dobré kondici. Každopádně vypadala líp, než tato žlutá .



Ja naopak cetl nakej test kdy koupili novou a najeli s ni 50000km a po teto porci km byla nejak rozhozena synchronizace valcu a ztratila asi 5kW vykonu... Ale nevim jak se k ni chovali a zda neslo jen o konkretni kus.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 09:33 | Nahoru | #19

italšrot píše: VTR F je tuctovka, moc toho nedokáže nabídnout -na V2 samozřejmě- ale je zase lepší než SV1000 to je úplná tragédie. Já bych s rejží bral TLS/R. VTR SP je už dost radikál a italky neber, páč se prý serou.



tuctovka - nevim co si pod tim predstavit, moc toho nedokaze nabidnout - myslim ze to je tak podobny s ostatnima, VTR mi osobne prijde ze jede stejne jako TL, to co ma tady stev mi prislo ze i lip... kazdopadne min radikalni posez, lip se ovlada a lip brzdi. SV sem nezkousel, ale neverim ze je to tak spatny. RSV ma urcite lepsi podvozek a brzdy, ten motor me nezaujal, do nakejch 8tis je horsi nez VTR i TL a az pak tim ze taha do vyssich otacek ziska tech par koni navrch.. me osobne by zas nebavil tenhle V2 se ctyrvalcovym prubehem...

tahle konkretni me nijak extra nenadchnula.. taky co by clovek chtel za 40tis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 09:36 | Nahoru | #20

assassin píše: tuctovka - nevim co si pod tim predstavit, moc toho nedokaze nabidnout - myslim ze to je tak podobny s ostatnima, VTR mi osobne prijde ze jede stejne jako TL, to co ma tady stev mi prislo ze i lip... kazdopadne min radikalni posez, lip se ovlada a lip brzdi. SV sem nezkousel, ale neverim ze je to tak spatny. RSV ma urcite lepsi podvozek a brzdy, ten motor me nezaujal, do nakejch 8tis je horsi nez VTR i TL a az pak tim ze taha do vyssich otacek ziska tech par koni navrch.. me osobne by zas nebavil tenhle V2 se ctyrvalcovym prubehem...

tahle konkretni me nijak extra nenadchnula.. taky co by clovek chtel za 40tis...



Jestli za dve hodky udelam ten ridicak tak tak za dva tydny muzu prinest srovnani VTR a SV, urcite si je chci projet obe nez neco koupim.

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 09:42 | Nahoru | #21

SirIndy píše: Jestli za dve hodky udelam ten ridicak tak tak za dva tydny muzu prinest srovnani VTR a SV, urcite si je chci projet obe nez neco koupim.



ja bych sel urcite do SV... kvuli vstrikovani, ty velky karbce u VTR je asi docela orisek poradne naladit.. a tak nejak vubec je to SV o generaci novejsi motorka.. je to sice "zcivilizovane" tele, ale myslim ze nakejma upravama by z toho sel opet udelat stroj s divocejsim charakterem, protoze par lidi v TLkach vozi SV motory misto puvodnich mrtvejch a ty motorky funguji stejne nebo lip nez s origo motorem, takze charakter bude jen otazka "naladeni" ... v seriovem stavu bude to SV min akcni, ale o to vhodnejsi na cestovani treba....

taky uz bude problem sehnat to VTR v nakym peknym stavu. Lidi co si VTR udrzuji asi nemaji potrebu se ho zbavit, tech par tisic co dneska za tyhle stroje dostane - to je lepsi kdyz to lezi v garazi treba jako druha moto po koupi neceho novejsiho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 16:29 | Nahoru | #22

assassin píše: tuctovka - nevim co si pod tim predstavit, moc toho nedokaze nabidnout - myslim ze to je tak podobny s ostatnima, VTR mi osobne prijde ze jede stejne jako TL, to co ma tady stev mi prislo ze i lip... kazdopadne min radikalni posez, lip se ovlada a lip brzdi. SV sem nezkousel, ale neverim ze je to tak spatny. RSV ma urcite lepsi podvozek a brzdy, ten motor me nezaujal, do nakejch 8tis je horsi nez VTR i TL a az pak tim ze taha do vyssich otacek ziska tech par koni navrch.. me osobne by zas nebavil tenhle V2 se ctyrvalcovym prubehem...

tahle konkretni me nijak extra nenadchnula.. taky co by clovek chtel za 40tis...


VTR F tuctovka je! Výbava spartánská, projev nudny, charisma žádné a je ve stínu VTR SP což jí už dopředu degraduje. Tak to prostě je nebo to tak aspoň vidím já. S TL bych ji rozhodně nesrovnával!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 16:36 | Nahoru | #23

italšrot píše: VTR F tuctovka je! Výbava spartánská, projev nudny, charisma žádné a je ve stínu VTR SP což jí už dopředu degraduje. Tak to prostě je nebo to tak aspoň vidím já. S TL bych ji rozhodně nesrovnával!



TL jezdim 9let a VTR1000f jsem v posledni dobe mel doma celkem casto... delal sem ruzne upravy na te stevovo .. z meho pohledu jsou to hodne podobne motorky co se tyka projevu. nejradikalnejsi rozdil mi prijde v posezu...

predtim mel vtr muj kamarad a ta mi prisla takova linejsi nez ta stevova, tam mi prislo ze jede ten motor porad stejne bez naky spicky, ta stevova se na cca 6ti docela vyrazne probudi (coz bylo znat uz pred upravama) ale i ta kamosova klidnejsi nebyla tak vyrazne "nudna" jak se pri srovnavani s TL obvykle rika, podle me to neni pravda a kdyz porovnam seriove TL a seriove VTR tak je VTR lepsi ve vsem, mozna ma o malinko slabsi motor.... na silnici jsme byly s kamosem vzdy na stejno...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 16:39 | Nahoru | #24
assassin> Ať tak či tak... pokud nechce TL šel bych raději do SV1000 než VTR F! Ty roky jsou znát téměř ve všem

(reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 16:46 | Nahoru | #25

italšrot píše: assassin> Ať tak či tak... pokud nechce TL šel bych raději do SV1000 než VTR F! Ty roky jsou znát téměř ve všem



jo ja bych z tech tri bral taky SV asi... pokud ho zajima ciste funkcnost.. TL dela spoustu veci spatne a je tak nejak potreba do toho jit s timhle vedomim... zase ty vtr a tl se prodavaj skoro zadara no.. bohuzel stav casto neni nic moc..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

16.8.2011 v 17:39 | Nahoru | #26

italšrot píše: assassin> Ať tak či tak... pokud nechce TL šel bych raději do SV1000 než VTR F! Ty roky jsou znát téměř ve všem



Co jsem cetl tak VTR ma diky karbcum trosku zabavnejsi motor nez SV, i kdyz slabsi, taky ma pohodlnejsi posez. Ale to jen papouskuju, az mi prijde ridicak tak je pojedu obe projet, jsou to favoriti na novou motku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

17.8.2011 v 08:31 | Nahoru | #27
SirIndy> jsem zvědavej na pocity v přímém srovnání, já jsem na SV nejel, ale když jsem se na to posadil přišlo mi to takový divný - úzký, vysoký a moc vzpřímený. Ale při jízdě může bejt všechno jinak.

Karburátorů bych se nebál, pokud máš sériový vejfuky a papírovej filtr tak o nich nevíš. Horší je to pak s laděním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

17.8.2011 v 08:33 | Nahoru | #28

Stev píše: SirIndy> jsem zvědavej na pocity v přímém srovnání, já jsem na SV nejel, ale když jsem se na to posadil přišlo mi to takový divný - úzký, vysoký a moc vzpřímený. Ale při jízdě může bejt všechno jinak.

Karburátorů bych se nebál, pokud máš sériový vejfuky a papírovej filtr tak o nich nevíš. Horší je to pak s laděním



Vzprimeny? Jsem myslel ze na SV se sedi vic naklonenej dopredu s vetsi vahou na riditkach, ze na VTR je vzprimenejsi posez. Vyfuky bych radeji ladaky aby prehlusily to hnusny svisteni z motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

17.8.2011 v 08:39 | Nahoru | #29
SirIndy> vtr má docela příjemnej zvuk, kdybych si nechtěl hrát s výkonem a hmotností nechal bych si je tam. Mně se zdá že vtr má víc váhy na rukou a skrčenější nohy, ale z jednoho sednutí si netroufám dělat nějaký závěry, však uvidíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevíte někdo detaily k této moto, uvažuji o koupi

17.8.2011 v 08:52 | Nahoru | #30

Stev píše: SirIndy> vtr má docela příjemnej zvuk, kdybych si nechtěl hrát s výkonem a hmotností nechal bych si je tam. Mně se zdá že vtr má víc váhy na rukou a skrčenější nohy, ale z jednoho sednutí si netroufám dělat nějaký závěry, však uvidíš.



No me se podle videi zda, ze zvuk z vejfuku je krasnej, ale od motoru jde pri nabirani otacek takove osklive hvizdani.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 79 19.6.2024 v 15:47 djbell
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76


TOPlist