Mám na mysli hlavně objemový omezení v závislosti na počtu válců...
Vím, jsem strašná lama :thmubup:
WSBK čtyřvály do 1000ccm, tříválce už myslím taky do 1000 (dřív do 900), dvouválce do 1000 (brzo změna.. ;) )
WSS čtyřvály do 600, třívály do 600 (velká škoda, maj uznat 675 Kvůli Daytoně!), a twiny do 750
Štoky 1000: Vše jak u WSBK jen twiny do 1100ccm
1 reakcí na tento příspěvek Pravidla wsbk
TECHNICKÉ PREDPISY FMS ACR SILNICNÍ ZÁVODY MOTOCYKLU
(3,2 MB - http://www.autoklub...icke/pdf/silnice.pdf )
ZDVIHOVÝ OBJEM
Superbike dvouválcový motor 800 - 1000 ccm ctyrdobý
tríválcový motor 750 - 1000 ccm ctyrdobý
ctyrválcový motor 750 - 1000 ccm ctyrdobý
Zdvihový objem motocyklu musí zustat takový jaký je uvedený v homologacním liste.
Zmena vrtání a/nebo zdvihu k dosažení objemové hranice trídy je zakázána.
Zdroj : FEDERATION INTERNATIONALE DE MOTOCYCLISME ,
Road Racing World Championship Grand Prix ,
Technical Regulations :
( http://www.fim.ch/E.../2007/GP_tech_en.pdf )
2.2 Classes
2.2.1 The following classes will be accommodated, which will be designated
by engine capacity:
125 Over 80cc up to 125cc - Maximum one cylinder
250 Over 175cc up to 250cc - Maximum two cylinders
Motogp The maximum engine size capacity is 800cc and
2-stroke engines are not allowed.
Four stroke motorcycles participating in the Motogp class must be
prototypes. Those that are not entered by a member of MSMA must
be approved for participation by the Grand Prix Commission.
2 reakcí na tento příspěvek Pravidla wsbk
třívalce jsou od 500 ccm do 675 ccm
http://www.fim.ch/sec/documents/f_4286.pdf
mna by zaujimalo, ako je to s vyfukovym systemom. Cakal som, aky bude na novej Suzuki (2007) - dva tlmice/jeden? , ale hned som si spomenul na Kawasaki, ktora ma uz dlhsie 2 tlmice. Ale zrejme to bude tak, ze system (napr. 4-1-2...) musi byt zachovany. Tak ma aj SBK Suzuki 2 tlmice ako daka 1400ccm cestovna obyvacka...
Ciao!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla wsbk
Jinak co se chystá za změnu v superbike 2válcích? Dík a odpověd