globalmoto_duben_nolan





Téma: YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
 
6.8.2011 v 17:56
Chtel jsem kupovat YZ 250F 08 a ted prisel tata s informaci od znamych ze rocniky 07 a 08 jsou hodne nachylne na padani ventylu...Chtel bych vedet jestli je to pravda nebo pouhy fám. Predem diky za vsechny odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

6.8.2011 v 20:48 | Nahoru | #1
Je to blbost motorku ma švara 2 roky a v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

6.8.2011 v 21:02 | Nahoru | #2
RUDA> A jede nejake zavody nebo jen tak pro zabavu? - tim myslim ze je rozdil vyuzivat motorku vlese a davat ji kalup na trati...

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

6.8.2011 v 21:40 | Nahoru | #3
slyšel jsem, že nějakymu závodnikovi spadly ventily, ale prej jel furt v omezovaču a všichni se divili že to tak dlouho jede. Jinak co vim, tak se na těchhle strojich nic extra nesere...

(reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

6.8.2011 v 22:59 | Nahoru | #4
chora> Když tam někdo dá tvrdý ventyly, tak padaj, když tam ale dáš měkký ventily, tak budou držet .

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 10:15 | Nahoru | #5
Navr.WR-F> pokud kupuju starsi stroj tak musim pocitat s tim ze ta motorka si odjela neco v omezovaci
Janek> pocitam s tim, ze na moto jsou stale puvodni titanove...

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 10:25 | Nahoru | #6
Kamos ji ma, jezdi MCR v SM, na trati omezovace porad a vsechny ventily zustali na miste

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 11:15 | Nahoru | #7
Toš to jsem ešče neslyšel

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 12:13 | Nahoru | #8
YZ/WR-F jsou všeobecně držáky.Kámoš má yz-f a po půl roce hoby ježdění a tejdnu v RO jsou ventily pořád na svym místě.Ventil. vůle jsou pořád stejný.To samý u mojeho wr-f se kterym jezdim hodně na trati.

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 12:30 | Nahoru | #9
Jo to rad slysim, jinak nejde mne ani tak o to ze by se rozladily vule...ale spis o to kdyby tam ten ventyl spadl. Ale zatim jsem rad za vase nazory

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 13:02 | Nahoru | #10
Kamarád měl ročník 07 a jezdil závody. 2x po sobě mu upadnul ventil. Těžko říct, jestli je to vlastnost a nebo jen smůla.

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 13:14 | Nahoru | #11
kadeloid> to je prave to o cem mne rikal tata a tam se to stalo borcovi prej 4x za sezonu. Videl jsem ho teda jezdit a ten tu motorku opravdu ždímá. Ale je klidne mozne ze kdyz koupim starsi motorku bude taky po nejakem střelcovi

Naposledy editováno 07.08.2011 13:17:28

YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 14:52 | Nahoru | #12
Jestliže koupím tři roky až čtyři roky starou 250F (kteroukoli) s původními ventily, první věc, kterou pro klid duše udělám, bude jejich výměna - spolu s ojnicí, pokud to předchozí majitel neudělal za mě. A pokud neudělal, a ta motorka nevrčela jenom na stojánku, případně s ní nejezdil po houbách, tak je to celkem prase . Jinak to padání ventilů se konalo u modelů 06, kdy je Yamaze chvíli vyráběl jiný než odzkoušený dodavatel. Bavíme se ovšem o tom, že ty ventily spadly třeba po dvaceti hodinách - pokud tam řachne na motorce, která má namotanejch nějakejch 150, skutečně to není tím, že by zrovna tenhle model "byl na to náchylnej"

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

7.8.2011 v 22:50 | Nahoru | #13
PetrTM> ano chapu ze moto jete zavodne je potreba servisovat... slo mne opravdu o to nemit motorku s konstrukcni chybou...jako byly ty ventyly na M06 (o kterychs mluvil) jinak tata prave prisel s touhle info o rocniku 07,08 a kadeloid rika to same jestli je chyba jenom ve ventylech tak je to lepsi info nez chyba spatne konstrukce

Kazdopadne chci slyset co nejvic zkušeností od Vás

(reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

8.8.2011 v 12:08 | Nahoru | #14
chora> Jak psal PetrTM, tak to bude v dodavateli a jak psal Janek, tak když dáš měkký, tak to vydrží.

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

8.8.2011 v 14:28 | Nahoru | #15
kadeloid> to je pekne dat tam mekky ale kdyz se podivu na zbozi napr. k Brumlovi tak na dve-pade ma jenom ty titanove - coz bych ani nechtel kvuli tomu jaka je to pálka...

(reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

8.8.2011 v 15:02 | Nahoru | #16

chora píše: kadeloid> to je pekne dat tam mekky ale kdyz se podivu na zbozi napr. k Brumlovi tak na dve-pade ma jenom ty titanove - coz bych ani nechtel kvuli tomu jaka je to pálka...


Ty jsi vůllll . Není venty l (tvrdý) jako venti l (měkký). Proto jsem dal na konec i toho smajlíka .
Jinak je mi úpně jedno, co tam dáš, protože až vyřešíš ventily, tak ti třeba prasne vačka, rozvoďák, padne převodovka, ..... protože i to se u jetých (zvlášť ostře jetých) motorek stává. Nebo se posere něco jinýho. Ptáš se tu jako jelito. Jdi na offmoto nebo si zavolej/písni do nějakýho dobrýho servisu , kde se zabývají MX a materiál si tam klidně kup. Tady jsme to vesměs samý voli jako ty .

1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

8.8.2011 v 15:26 | Nahoru | #17
Janek> diky za toho vola trochu jsem to nepochopil no... kazdopadne podle ceskeho pravopisu je mozne napsat tvrde i mekke

Je mne jasne ze na dva pade se jede docela naplno a motor dostava zabrat ale jde mi fakt o to, aby tam nebyla konstrukcni chyba (ale to uz se zas opakuju....)

Bavil jsem se o tom uz i s clovekem z yamahy ale proste chci slyset co nejvic nazoru a hlavne pokud mozno zkusenosti lidi kteri ty motorky maji mely atp.

(reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu

8.8.2011 v 16:03 | Nahoru | #18

chora píše: ...Bavil jsem se o tom uz i s clovekem z yamahy ale proste chci slyset co nejvic nazoru a hlavne pokud mozno zkusenosti lidi kteri ty motorky maji mely atp.


Jsem rád, že ses nenaštval.
Tvoje obavy chápu, taky jsem zjišťoval, než jsem koupil Kawu, co se pořád někomu sere .
Koupím hlavu na KLX - je snad nejčastější inzerát .
Prostě každá motorka má svoje, ale žádná nevydrží věčně. Pokud by nějaký stroj vykazoval konstrukční vady, jakože se to stává, tak by o tom ten tvůj člověk od Yamahy měl něco vědět.
Pokud o nějaký vadě výrobce ví, okamžitě se to zpracovává a posílají se servisní informace do autorizovaných servisů, aby se zjednala náprava nebo jak zákazníkovi vysvětlit, že to není výrobní vada i když to tak je .
Tyhle nápravný opatření fungují velice rychle, takže pokud by ventily padaly z důvodů výrobní vady, svolávali by se třeba majitelé postižených strojů do servisu a tam se opravily.
Jsou to interní informace, který by se neměly dostávat ven, ale protože to ví víc lidí vč. mechaniků, nedá se to utajit.
Na offmoto se myslím dovíš víc než tady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist