globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motoprestige uz vice nikdy...prodejna
 
21.7.2011 v 21:40
Pozor na tuto prodejnu,v mem pripade ohledne reklamace,takze pozor
Předchozí
1 2
Následující

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 21:45 | Nahoru | #1
hm. pozor na tohoto uživatele, šíření pomluvy? Se aspoň rozepiš, když už to načneš ne?

1 reakcí na tento příspěvek Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 21:48 | Nahoru | #2
A copa , nepohodlná konkurence?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 21:59 | Nahoru | #3
DMC.motobiker> ZITRA JDU NA COJKU TAKZE NAPISU VICE,JENOM KRADCE 4-REKLAMACE CHCI VRATIT PENIZE......ONI ZE NE,TAK UVIDIME....

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 22:03 | Nahoru | #4
Ne že bych je chtěl bránit, ale mám zkušenosti i z opačné strany a co dokáží zákazníci vymyslet je taky maras. Někteří vyloženě jdou po vrácení peněz.

Měl jsi to tu napsat až by ses rozepsal.. takhle to je nic neříkající výkřik do tmy.

2 reakcí na tento příspěvek Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 22:26 | Nahoru | #5
Dnes jsem byl v BC koupit řídítka a jak jsem tak vybíral, zrovna tam za pokladnou řešili, jak vychcat se zákazníkem, který si u nich koupil přilbu Caberg a kterou (i podle nich) oprávněně reklamoval. Bylo to zajímavý poslouchat. Po dnešní zkušenosti vím, že ci v BC koupím jen to, u čeho není důvod k reklamaci.
Takže se sakaljsovi moc nedivím, že si někde naběhl s reklamací. To je všeobecně nešvar u našich obchodníků.

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

21.7.2011 v 23:23 | Nahoru | #6

Janek píše: Dnes jsem byl v BC koupit řídítka a jak jsem tak vybíral, zrovna tam za pokladnou řešili, jak vychcat se zákazníkem, který si u nich koupil přilbu Caberg a kterou (i podle nich) oprávněně reklamoval. Bylo to zajímavý poslouchat. Po dnešní zkušenosti vím, že ci v BC koupím jen to, u čeho není důvod k reklamaci.
Takže se sakaljsovi moc nedivím, že si někde naběhl s reklamací. To je všeobecně nešvar u našich obchodníků.


Škoda,že si ten rozhovor nenahrál třeba na mobil,bylo by to hóódně zajímavý...a pak to někde zveřejnit

4 reakcí na tento příspěvek Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 07:34 | Nahoru | #7
Já koupil u tmobile telefon. Přestala na něm fungovat čast dotykoveho displeje. Dal jsem ho do reklamace. Z reklamace se mi vrátil a že pry je vytopeny a rozbity kvůli oxidaci. A dosvedcili mi to fotkou že servisu. Na fotce je zadní čast mého telefonu kde je IMEI. Vedle toho nafoceny display, ktery je praskly, vylity, totálně poskrabany a na kontaktech úplne sezrany od oxidace. A hlavně není můj, protože ten můj je krásný, bez jakéhokoliv skrabance. A tmobile tvrdí že pro něj je hlavní to co mu tvrdí servis Britex a fakticky stav telefonu ho nezajímá. A vzhledem ke stavu dle foto mi rusi záruku a tel neopravi
Tak babo rad co ted

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 07:37 | Nahoru | #8
seikos> Kurňa - já mám s reklamacemi u T-mobile velmi dobré zkušenosti. Protože já mám na mobily smůlu a každý reklamuji - už si připadám jak kdybych ty problémy já sám vyhledával a vždy opraví nebo vrátí peníze a to i když je koupen za korunu, tak vrátí tolik, kolik měl v té době prodejní cenu u T-mobile.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 08:01 | Nahoru | #9
seikos> S tou oxidací to na mě zkoušeli taky (malá soukromá firma) - přestala minabíjet nabíječka mobilu SE - první reklamace uznána vyčištěno vše ok. Druhá reklamace taktéž (jen ty k...y nezapsali opravu do záručáku (su vůl nepohlídal sem si to). Třetí reklamace pán ten telefon asi používal někde kde je vzdušná vlhkost, ne? Já na to - vzdušná vlhkost je všude! A oni, že mě do toho musela nachcát voda a kdesi cosi... zde mi nepomohlo ani urputné reklamování a do táhlého sporu se mi nechtělo.

Druhá a ještě horší zkušenost - uvedu poslední dopis co jsem jim zasílal (je to dlouhý, ale stojí to za to - zabrala až výhružka ČOIkou)

Sony Ericsson W302 black. Telefon 1x až 2x denně ztratí signál operátora Vodafone. U zástupce tohoto operátora jsem byl ujištěn, že na straně operátora problém není. Dokonce jsem byl informován, že u tohoto typu MT je tento problém zcela běžný. Sám jsem ozkoušel telefon se SIM jiného operátora a přesvědčil se, že u jiných sítí problém není. Jelikož jsem díky těmto výpadkům zmeškal řadu hovorů, shledal jsem stav za neuspokojivý.
Dne 19.5. 2009 jste přijali mou reklamaci, ale vyjádření servisu znělo „ Popisovaná vada se během testování neprojevila. Test v síti OK“. Nyní, během dvou dnů opětovného užívání telefonu, se mi však závada (dlouhodobé ztracení signálu – „žádný signál sítě“) projevila již 4x.
Dne 26.6. 2009 jste přijali podruhé telefon na reklamaci s tím výsledkem, že MT byl opraven výrobcem dle popisované vady. Přes tuto opravu se závada i nadále projevuje ve stejném rozsahu (1x – 2x denně ztratí natrvalo signál a bez vypnutí přístroje již signál nenaskočí).
Dne 29.7. 2009 jste přijali potřetí telefon na reklamaci s tím výsledkem, že MT byl opraven výrobcem dle popisované vady. Přes tuto opravu se závada i nadále projevuje ve stejném rozsahu (1x – 2x denně ztratí natrvalo signál a bez vypnutí přístroje již signál nenaskočí). Nemluvě o pozdním dodání reklamovaného zboží (2.9.2009).
Dne 7.9. 2009 jste přijali počtvrté telefon na reklamaci s tím výsledkem, že se závada neprojevila.
Dne 25.9. 2009 jste přijali opět MT telefon na reklamaci s tím výsledkem, že se závada neprojevila během „intenzivního“ testování. Následovně mi volala Vaše pracovnice a sdělila mi, že je telefon plně funkční (testování Vaší pracovnicí na chatě), ale že mi Vaše firma nabízí za tento telefon možnost nákupu zboží v hodnotě 2000 Kč. Nedovedu však pochopit, jak může být dvakrát telefon „opraven“ podle uvedené závady výrobcem a následně uvedeno v hovoru, že s telefonem nikdy nic nebylo. Žádám o standardní přezkoušení MT u výrobce (nikoliv u Vaší pracovnice). Závada se mi totiž opět opakovaně projevila, přestože mám novou kartu SIM. Doručení MT také neproběhlo standardně – firma PPL, která zásilku doručovala (mimochodem se nejednalo o doručení do vlastních rukou!) poměrně zklamala, poněvadž mi byla zásilka doručena až po cca 14 dnech od odeslání.
Dne 2.11.2009 jste přijali opět MT telefon na reklamaci s tím výsledkem, že se závada neprojevila během „intenzivního“ testování. O přijetí MT k reklamaci jste mě však opakovaně neinformovali (nebyl odeslán protokol o přijetí k reklamaci stejně jako o přijetí MT dne 25.9.2009). Dne 16.12.2009 mi byl MT doručen s vyjádřením Vaší firmy a firmy arvato services k.s., že MT je bez závad. Mě se opět závada projevila (opakovaně) a to během prvního i druhého dne užívání s novou kartou SIM. Pozorně jsem si přečetl vyjádření obou společností a shledal jsem, že Vaše firma využívá praktiky v naší společnosti zarážející. 25.9.2009 jste přijali MT s výrobním číslem (IMEI) 358967025094747, ale ve výdejním protokolu z 18.9.2009 je již udáno výrobní číslo (IMEI) 358967029257332. O výměně MT jste mě neinformovali a ani se mě na tuto výměnu nedotazovali! Jelikož i tento telefon s výrobním číslem 358967029257332 vykazuje stejnou závadu, je jednoznačné, že se jedná o chybu tohoto typu MT.
Rád bych Vás ještě upozornil na § 622 Občanského zákoníku.
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
(2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
(3) Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Žádám vrácení celé částky spojené s koupí MT na účet č. xyxyxyxyxy/0800 a věřím, že tentokrát se již celá záležitost vyřeší definitivně.
Upozorňuji Vás, že v případě záporného vyřízení této reklamace, budu donucen obrátit se s žádostí o překontrolování postupů reklamačního řízení Vaší firmy na Českou obchodní inspekci.

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 08:58 | Nahoru | #10
seikos> Na tvym případu by si právník smlsnul, navíc s vidinou operátora jako cíle .
Reklamuj znova, pohroz jim ČOI, odchodem od nich, hlavně dělej velkej bugr, že je to podvod, nejlépe na velké prodejně za plného provozu. Většinou je to mnohem účinější, než ohánět se právníkama. Všechno písemně, zasílat doporučeně s doručenkama, neřešíš-li osobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 10:01 | Nahoru | #11

Janek píše: Dnes jsem byl v BC koupit řídítka a jak jsem tak vybíral, zrovna tam za pokladnou řešili, jak vychcat se zákazníkem, který si u nich koupil přilbu Caberg a kterou (i podle nich) oprávněně reklamoval. Bylo to zajímavý poslouchat. Po dnešní zkušenosti vím, že ci v BC koupím jen to, u čeho není důvod k reklamaci.
Takže se sakaljsovi moc nedivím, že si někde naběhl s reklamací. To je všeobecně nešvar u našich obchodníků.



Tak to ten dotyčný reklamující nebyl první s kým vyjebali při reklamaci Cabergu. Jediná věc, kterou jsem tam koupil, když nepočítám nějaký šátek atd. Nechápu, co někoho vede jít tam nakoupit - Maj tam předžažený šmejdy, co si jinde koupim za polovic a navíc jejich přístup

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 10:25 | Nahoru | #12
lukasjelitko> mel jsem stejnou nebo hodne podobnou zavadu na SE K800i jen s tim rozdilem, ze se mi dana zavada postupne zhorsovala (intervaly bez signalu byly cim dal delsi a restart nepamahal). Poslal jsem to do autorizovanyho servisu SE Viki Jihlava a do 3 tydnu mi prisel novy (zajimave, ze v rekl. protokolu napsali vymena zakl. desky, ale tel byl fungl novy). Takze je videt, ze mezi servisy je dost velky rozdil v kvalite.

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 11:07 | Nahoru | #13
Mě před 2dnama zase volali z bc že tam mam helmu, byl u ní stejnej problém jako u kámošoví, jenomže kámošovi vrátili peníze, a mě jí chtěj vrátit že si za to můžu sám .. ale asi na to seru, řešit to nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 11:23 | Nahoru | #14

Růža1800 píše: Tak to ten dotyčný reklamující nebyl první s kým vyjebali při reklamaci Cabergu. Jediná věc, kterou jsem tam koupil, když nepočítám nějaký šátek atd. Nechápu, co někoho vede jít tam nakoupit - Maj tam předžažený šmejdy, co si jinde koupim za polovic a navíc jejich přístup


mam od nich vse a za nej ceny co jsem kde nasel a bez jedineho problemu,obsluha vzdy velice prijemna,uz se tam vystridalo za me jezdeni par lidi a pokazde jsem se s nima zkamaradil a domluva velice dobra. resil jsem tam dve reklamace a vzdy do 2tydnu v sezone vyreseno..rozparany sev u rukavic (levne rukakvy), vymena po roce za jiny..ted jsem reklamoval zip u bot.opet po roce pouzivani a opet bez problemu (zasili to).takze asi jak kdy a jak kde. neni problem si vec pujcit z helmy sundat ochranou folii a jet se s helmou a v obleceni projet. rozbalili mi sitku(pavucinu) na pritahnuti abych si odzkosuel jak velkou si mam koupit....koupil jsem si tam olej,pak jsem jel kkt prelil rysku a porad si myslel ze jsem pod ryskou,tak jsem si dojel koupit jeste jeden litr.lahev otevru a kouknu ze v OKU mam bublinu a zjsitim ze ja vul sem to prelil druhy den jedu ten litr otevrene olej lahve vratit a vse v s usmevem a v pohode,ale jak rikam zase jsme se malilinko znali uz od videni a od pokecani na prodejne.zatim sama pozitiva

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 11:24 | Nahoru | #15

bizon_cz píše: lukasjelitko> mel jsem stejnou nebo hodne podobnou zavadu na SE K800i jen s tim rozdilem, ze se mi dana zavada postupne zhorsovala (intervaly bez signalu byly cim dal delsi a restart nepamahal). Poslal jsem to do autorizovanyho servisu SE Viki Jihlava a do 3 tydnu mi prisel novy (zajimave, ze v rekl. protokolu napsali vymena zakl. desky, ale tel byl fungl novy). Takze je videt, ze mezi servisy je dost velky rozdil v kvalite.



tez jsem ve viki jihlava reklamoval SE K800i bylo mi receno ze nefungujici joystick mam diky vytopeni.....jak to ma clovek uhadat,vysrat se an to a poridil jsem pak jiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 11:28 | Nahoru | #16

enusim2 píše: mam od nich vse a za nej ceny co jsem kde nasel a bez jedineho problemu,obsluha vzdy velice prijemna,uz se tam vystridalo za me jezdeni par lidi a pokazde jsem se s nima zkamaradil a domluva velice dobra. resil jsem tam dve reklamace a vzdy do 2tydnu v sezone vyreseno..rozparany sev u rukavic (levne rukakvy), vymena po roce za jiny..ted jsem reklamoval zip u bot.opet po roce pouzivani a opet bez problemu (zasili to).takze asi jak kdy a jak kde. neni problem si vec pujcit z helmy sundat ochranou folii a jet se s helmou a v obleceni projet. rozbalili mi sitku(pavucinu) na pritahnuti abych si odzkosuel jak velkou si mam koupit....koupil jsem si tam olej,pak jsem jel kkt prelil rysku a porad si myslel ze jsem pod ryskou,tak jsem si dojel koupit jeste jeden litr.lahev otevru a kouknu ze v OKU mam bublinu a zjsitim ze ja vul sem to prelil druhy den jedu ten litr otevrene olej lahve vratit a vse v s usmevem a v pohode,ale jak rikam zase jsme se malilinko znali uz od videni a od pokecani na prodejne.zatim sama pozitiva


Na Jihlavu si taky nemožu stěžovat,akorát škoda,že ta jedna děvčica před rokem skončila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 11:49 | Nahoru | #17

Cay píše: Na Jihlavu si taky nemožu stěžovat,akorát škoda,že ta jedna děvčica před rokem skončila


JJ Martinka ted zkoncila i jeji kolegyne a je tam komplet nova obsluha,mlada holcina a chlapik.bohuzel at se ta holcicka snazi jak chce tak mi prijde ze o tom vi kulove a totalne vse hleda v papirech coz je pro komfort obsluhy a zakaznika dost na hovno.ale tak treba se za cas zlepsi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 12:09 | Nahoru | #18
seikos> u TM jsem dělal podotýkám že na značkové prodejně!!! vycházím z toho že tam si reklamoval telefon,jestli dealer nebo smluvní prodejna tak je to opruz , ale tak něco málo vím, zkusím ti poradit, reklamaci jestli jsi ji už nevyzvedl, tak ji nevyzvedávej, pořádně si pročti reklamační protokol, kde by mělo být uvedeno v jakém stavu se telefon nacházel před předáním do servisu, jakože odřený horní levý roh a tak podobně. jestliže ti vrací telefon ve stavu v jakým jsi jim ho dal a dokládají to jinou fotkou, nesouhlas s vyřízením reklamace a trvej na tom, že chceš specialistu na reklamace nebo šéfa pobočky a ať to tam pošlou znova, že foto neodpovídá stavu, a jestli ti vracej rozmaštěnej telefon defacto cizí nebo překrytovanej zachovej se podobně! A jestli jsi už telefon přebral, tak už asi nic nezmůžeš, protože jsi souhlasil a už jsi bez záruky

e:pod oxidací si nepředstavuj pouze vytopení např. koupelí, ale i polití pivem, opakované orošení vlivem změny teploty jakože venku -10 a přechod do +25, propocením kapec kde je uložen třeba při sportu a podobně
v Britexu jsme byli na exkurzi a ukazovali tam že třeba polití telefonu Colou a následná oxidace trvá do 10 vteřin

Naposledy editováno 22.07.2011 12:17:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 13:07 | Nahoru | #19
[/quote]e:pod oxidací si nepředstavuj pouze vytopení např. koupelí, ale i polití pivem, opakované orošení vlivem změny teploty jakože venku -10 a přechod do +25, propocením kapec kde je uložen třeba při sportu a podobně
v Britexu jsme byli na exkurzi a ukazovali tam že třeba polití telefonu Colou a následná oxidace trvá do 10 vteřin [/quote]
Ja si jeden mobil zoxidoval jeste na skole kdyz jsem ho tahal na snurce na krku.a to vis o prestavkach fotbalky atd tak jsem ho utopil ve vlastnim potu a odporoucela se mi svetylka v klavesnici a jedno tlacitko

Naposledy editováno 22.07.2011 13:07:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 13:29 | Nahoru | #20

enusim2 píše: Ja si jeden mobil zoxidoval jeste na skole kdyz jsem ho tahal na snurce na krku.a to vis o prestavkach fotbalky atd tak jsem ho utopil ve vlastnim potu a odporoucela se mi svetylka v klavesnici a jedno tlacitko



Čímž potrvzuješ moje tvrzení vzpomínám si na paní, která taky reklamovala, taky oxidace a po vysvětlení oč jde nám tvrdila, že to není možný,aby ho vytopila, že ho nikam nenosí, že ho má pořád položenej na digestoři

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 13:53 | Nahoru | #21
.

Naposledy editováno 12.11.2022 18:20:52

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 14:01 | Nahoru | #22

Hygienik píše: Čímž potrvzuješ moje tvrzení vzpomínám si na paní, která taky reklamovala, taky oxidace a po vysvětlení oč jde nám tvrdila, že to není možný,aby ho vytopila, že ho nikam nenosí, že ho má pořád položenej na digestoři


taky jsme tvrdil ze je blbost abych ho nekde utopil,ale pak jsem si vzpomel po prestavce vzdycky jak jsem otrel display total zmachanej:D takze od te doby mobil jedine do pouzdra

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 16:15 | Nahoru | #23
V BC Branik a Plzen + prodejce Hradek u Rokycan zadnej problem s vecma a reklamacema od BC.

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 17:07 | Nahoru | #24

Hygienik píše: seikos> u TM jsem dělal podotýkám že na značkové prodejně!!! vycházím z toho že tam si reklamoval telefon,jestli dealer nebo smluvní prodejna tak je to opruz , ale tak něco málo vím, zkusím ti poradit, reklamaci jestli jsi ji už nevyzvedl, tak ji nevyzvedávej, pořádně si pročti reklamační protokol, kde by mělo být uvedeno v jakém stavu se telefon nacházel před předáním do servisu, jakože odřený horní levý roh a tak podobně. jestliže ti vrací telefon ve stavu v jakým jsi jim ho dal a dokládají to jinou fotkou, nesouhlas s vyřízením reklamace a trvej na tom, že chceš specialistu na reklamace nebo šéfa pobočky a ať to tam pošlou znova, že foto neodpovídá stavu, a jestli ti vracej rozmaštěnej telefon defacto cizí nebo překrytovanej zachovej se podobně! A jestli jsi už telefon přebral, tak už asi nic nezmůžeš, protože jsi souhlasil a už jsi bez záruky

e:pod oxidací si nepředstavuj pouze vytopení např. koupelí, ale i polití pivem, opakované orošení vlivem změny teploty jakože venku -10 a přechod do +25, propocením kapec kde je uložen třeba při sportu a podobně
v Britexu jsme byli na exkurzi a ukazovali tam že třeba polití telefonu Colou a následná oxidace trvá do 10 vteřin



Tento telefon jsem jim předal (rozděláno v odborném servisu pro posouzení jestli kontakty jsou v takovém stavu):



A T-mobile mi telefon rozdělal a nafotil mi toto:



Telefon mi vrátili, že to na fotce je zoxidovaný. Jen ten jejich display je totálně poškrábaný, v levém dolním rohu prasklý a můj je bez jediného škrábanečku a oxidace

edit: samozřejmě mi vrátili ten můj naprosto nepoškozený, bez škrábanců.

Naposledy editováno 22.07.2011 17:09:05

1 reakcí na tento příspěvek Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 18:47 | Nahoru | #25
Já se na věc dívám z druhé strany. Dělám servisního technika a denně posuzuju reklamace. Kdyby jste pánové viděli, co všechno jsou schopni zákazníci reklamovat a kolik se jich na reklamacích snaží vydělat, asi by jste valili oči. Nicméně s jednání Motoprestige mám také neblahé zkušenosti.

Naposledy editováno 22.07.2011 18:48:53

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 18:47 | Nahoru | #26
E: 2x

Naposledy editováno 22.07.2011 18:48:09

Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 20:43 | Nahoru | #27
značka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 20:55 | Nahoru | #28
Drache> Dnes jsem celou zalezitost projednaval z pravnikem,soudni znalec a potom soud,cojka je na nic.....

(reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 21:26 | Nahoru | #29
sakaljs> a o co teda přesně jde?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoprestige uz vice nikdy...prodejna

22.7.2011 v 22:01 | Nahoru | #30
sakaljs> vidíš, já jsem tam kupoval dvě přilby a rád se tam vracím....jednou jsem si utrhnul cvoček na upínání pásku přílby a i když jsem to chtěl jen opravit (sám jsem si to zničil) , tak mi to vzali na reklamaci...

možná bys měl napsat, s čím jsi byl nespokojenej....jinak jsou to jen kecy

upozorňuju, jsem noname zákazník....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist