globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zacinam
 
9.7.2011 v 09:06
Ahoj, zdravim vsechny.

Pridam se ke spouste lidem co uz se tu ptalo, tak doufam, ze nebudete nastvany.
Je mi 22 let a prave jsem dodelat papiry na moto bez omezeni. Nemam v podstate zadne zkusenosti, protoze jsem drive papiry na moto nemel a konecne si chci splnit svuj sen a venovat se aktivne tomuto konicku.

1.) Motorku chci mit jako konicek, jezdit po vejletech a hlavne aby byla pohodlna na delsi trasy (+- 200km)
2.) Jsem uplny zacatecnik - tudiz porad premejslim co koupit a uz se v tom pomalu zacinam ztracet... :-/
3.) Zamiloval sem se do nahacu a premejslim nad necim jako je ER 5 nebo 600 Bandit, ale nebranil bych se ani nejaky cestovni silnici.
4.) Rozpocet je 40k +-
5.) Vybaveni uz mam nakoupene - helmu, boty, kalhoty, bundu rukavice (15k+- pryc)

Ted k dotazu:

Co by jste poradili popr. doporucili v tehle cenove kategorii - bohuzel mam to ted tak, ze do toho nadale nebudu moct sypat moc penez. Nejake rezervy samozrejme budou, ale chtel bych v podstate motorku pripravenou na sezonu. Jasne - budu zkouset na cem se mi jak sedi a co mi vyhovuje, ale zajima me Vas nazor co by jste doporucili.
Nevim jestli to 5-kilo a 6-kilo neni moc pro zacatek. Znamej ted prodava Horneta-250, ale bojim se, ze by me to po nejaky dobe asi prestalo bavit. Rozhodne chci motorku uz na tuhle sezonu a nechat si ji minimalne na dalsi 2 sezony. Naucit se, vyjezdit se...

Dekuji za kazdou radu. Budu si jich moc vazit a prosim k veci.

Zacinam

9.7.2011 v 09:12 | Nahoru | #1
Bandaska je prý docela těžka v 600,tak co třeba Horneta?ač nejsi vyježděný,tak bych klidně koupil 600a ne 500.Je to o tom mít to hlavě a vědět kde jsou tvoje rezervy.Mě osobně se dobře sedělo na hornetu.A jeho design jde pořád s dobou

Zacinam

9.7.2011 v 09:13 | Nahoru | #2
Ahoj, byl jsem ve stejne situaci jako Ty a koupil si ER-5 a jsem spokojeny - teda byl jsem kvalitou v pohode, fakt nenarocna motorka, kde menis jen olej a gumy pred sezonou svicky a jeste nechat udelat ventily a mas klid. Nicmene letos ji jezdim uz ctvrty rok a tak me 500vka nejak nestaci - kor kdyz na ni jezdime 2 a nejsme zrovna vychrtliny. Na kochacku staci, na vylety super, i 600 km ve dvou za den se da relativne v klidu, takze za me do zacatku doporucuji. Vykonu se neber, ja kdyz ji kupoval, bylo mi receno "neni to o vykonu, ale o hlave a prave ruce" a mel pravdu ;) Kdyztak mrkni na muj web, je tam toho o ni - i o vyletech (nejen na moto) dost. Stastnou volbu preju a gratuluju k "A" ;)

Zacinam

9.7.2011 v 09:17 | Nahoru | #3
Diky za odpovedi. Jeste jsem zapomel napsat, ze Merim 188cm a vazim 80kg. Na motorce bude casto spolujezdec...

Zacinam

9.7.2011 v 09:23 | Nahoru | #4
Fazer,nebo Bandit v 600.....má to vysoký plexy a polokapoty,na cestování 1A,hornet bez kapot je tak kolem baráku a na blbnutí. Na cestování je to za chvílu otrava

Zacinam

9.7.2011 v 09:45 | Nahoru | #5
Tomu že Bandit je těžkej nevěř Mám 175/65 a nemám s tim problém (jen nesmíš zaparkovat nějak debilně v kopci čumákem dolu, to je potom konec a nevytlačíš to, takže furt na to myslet ) , a to je to moje první velká motorka, takže veškerý zkušenosti jsem posbíral na něm. Jestli to chceš na nějaký to menší cestování tak myslim že je to šťastnější výběr než ta ER-5 To jestli vemeš S nebo N už nechám na Tobě

2 reakcí na tento příspěvek Zacinam

9.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #6
osobně bych ti doporuči nějákou Yamaha XJ 600 S Diversion
Budou ti stačit peníze, je to nezáludná pohodová motorka pro dva.
Když koupíš naháče je krásnej.

(reakce na) Zacinam

9.7.2011 v 10:27 | Nahoru | #7

BaRT_Czech píše: osobně bych ti doporuči nějákou Yamaha XJ 600 S Diversion
Budou ti stačit peníze, je to nezáludná pohodová motorka pro dva.
Když koupíš naháče je krásnej.


já bych do diversona nešel zbytečně moc těžkej stroj do začátku nemluvně o vibracích, stačilo mi 60 km a byl sem hotovej nevím jestli to bylo tím že to byla stará vrána a něco nebylo v pořádku.. za mě er 5 teďka si jí koupil kámoš ideál na rozježdění

Zacinam

9.7.2011 v 11:02 | Nahoru | #8
Já to řešil stejně před zhruba 2 měsíci. Mám 185 a 100kg, chtěl jsem větší, jednoduchou nahatou motorku na cestování a projížďky, nejsem žádnej závodník. Koupil jsem kawasaki zr7 a jsem spokojenej. Je sice těžší, ale motor jede krásně plynule, místa pro spolujezdce je dost a pohodlná na dálky je taky. V porovnání s hornetem 6kou je o kus větší a přišlo mi že i pohodlnější. Spotřeba do 5ti litrů. Když jedu v klidu, dá se bublat na 3000 otáček. Motor je vzduchem chlazenej, odpadají starosti o chladící soustavu. Za mě rozhodně tuhle

Zacinam

9.7.2011 v 11:13 | Nahoru | #9
kup bandocha r.v.2000 a vyš a budeš spokojeny. já jsem ho měl dva roky když jsem začínal a v pohodě. místa pro dva je dost vykonu taky,motor je takřka nesmrtelny(pokud ho měl normalni člověk) jen bych doporučoval pokud s ním budeš jezdit delší trasy, tak si tam dej vyšší řiditka z endura. No, ale nejlíp bude když ti ho někdo pujči, aby ses svezl.

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

9.7.2011 v 13:26 | Nahoru | #10
Rozhodně SV 650!! tím nic nezkazíš, také jsem na něm začínala a teď vyjedu každej kopec!!!

(reakce na) Zacinam

9.7.2011 v 13:32 | Nahoru | #11
Milunie> to teda pjekný nene....začínalas na třiapůli

Zacinam

9.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #12
Spíš pořeš jestli dvouvál nebo "vysavač"(600čtyřvál).Popřemýšlej jakou chceš koncepci.Mezi jednotlivými typy zas propastný rozdíl nebude a ty jako začátečník nemáš s čím srovnávat tak si zvykneš skoro na cokoliv co ti alespoň trochu sedne.Těch dvěstě kiláků není limitující snad pro žádnou tady uvedenou mašinu.Hlavně si vyber něco co se ti bude líbit a nenech se do ničeho nevést jen proto že "oni říkali"...

Zacinam

9.7.2011 v 15:59 | Nahoru | #13
hele já jezdil na MZ 150 a pak koupil GSX 750 F, parádní, nenáročná. Je pravda že to není žádný tintítko ale ani mladá si nestěžuje na druhém sedadle. Tak klidně koukni i po něčem takovým.
Jen tak mimochodem jí i prodávám, ale to fakt není důvod proč to sem píšu.
Jde o to co se ti bude líbit a řeči typu že na začátek nic silněšího než 500 nebrat, bych nechal u ledu. Je to hlavně o hlavě a pravé ruce jak už je tu zmíněno.

Zacinam

9.7.2011 v 16:34 | Nahoru | #14
Zkus se třeba podívat i na Kawasaki ZR-7, pohodlná, levná, hodná - letos jsem na ní začal a spokojenost

2 reakcí na tento příspěvek Zacinam

9.7.2011 v 17:16 | Nahoru | #15
Vsem moc dekuji za odpovedi. V podstate ale na tom sem stejne jak na zacatku Davate mi navrhy na motorky, ktere uz prubezne 14dni sleduju. Stejne me to nejvic tahne bud na ER-5 nebo na Banditu.

Co rikate tyhle 2?

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-600s-bandit/suzuki-gsf-600s-bandit-283530.html

http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/537436-gsf-600-bandit.html

Popr. nejste nekdo kdo se v tom vyznate pobliz odtamtud? Potreboval bych nekoho zkusenyho, aby se na ten stroj kouknul a rekl mi co a jak s tim je - bohuzel sam to rozhodne nepoznam :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam

9.7.2011 v 17:59 | Nahoru | #16
DeathCharm> Zdar,
nebudu Ti kecat do toho jestli 500/600/650/atd. Já bral na začátek ER-5.
Je super, že chceš naháče mě se taky moc líbí. Počítej s tím že na cestování bez plexi můžeš zapomenout, je to nepohodlné. Tak počítej s tím, že ho budeš kupovat, nebo ber moto které ho už má. Taky padáky na moto nejsou k zahození.
Budeš hodně jezdit = koukej na spotřebu. Moto co jezdí za 9l je při dnešních cenách paliva dost drahý provoz(Jezdím za 5L).
Přeju štastnou ruku při výběru a pak hodně Km bez nehody.

(reakce na) Zacinam

9.7.2011 v 19:06 | Nahoru | #17

DeathCharm píše: Vsem moc dekuji za odpovedi. V podstate ale na tom sem stejne jak na zacatku Davate mi navrhy na motorky, ktere uz prubezne 14dni sleduju. Stejne me to nejvic tahne bud na ER-5 nebo na Banditu.

Co rikate tyhle 2?

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsf-600s-bandit/suzuki-gsf-600s-bandit-283530.html

http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/537436-gsf-600-bandit.html

Popr. nejste nekdo kdo se v tom vyznate pobliz odtamtud? Potreboval bych nekoho zkusenyho, aby se na ten stroj kouknul a rekl mi co a jak s tim je - bohuzel sam to rozhodne nepoznam :-/



Ten prvni vypada slusne, sice stopro stocenej ale to nevadi...

(reakce na) Zacinam

9.7.2011 v 22:15 | Nahoru | #18

sturm píše: DeathCharm> Zdar,
nebudu Ti kecat do toho jestli 500/600/650/atd. Já bral na začátek ER-5.
Počítej s tím že na cestování bez plexi můžeš zapomenout, je to nepohodlné. Tak počítej s tím, že ho budeš kupovat, nebo ber moto které ho už má.



Nevím nevím, jak už jsem psal, 600 km za den, ve dvou nevidím jako problém a to bez plexi.. to plexi je fajn (zkoušeno na GS500E) ale rozdíl je patrný až od určité rychlosti, tzn. cca 130 km/h jinak bych ho fakt neřešil, navíc, zrovna u ER-5 přijdeš o tu krásnou dominantu - analogové, chromové budíky! :) ¨
- chodem mimo: vážím 100 kg a měřím 190 cm.

Zacinam

10.7.2011 v 12:38 | Nahoru | #19
Typ motky vybirej podle toho jakou mas predstavu ohledne vyuziti.Budu jzdit kolem dvorku-do prace-cestovat-budu strelec-budu vozit casto batuzek atd.

Ale hlavne vybirej jak se ti bude na notorce sedet a vzdy mysli jesli ten posed zvladnes na dlouhych strekach.

Mi se vzdy libily Cruiser ,ale koupil jsem 125 nahace na rozjezdeni,jak na nej poprve sedl tak nepremyslel viz vyse.A jak ujel 40km vkuse musel zastavovat protoze jsem mel sedlo a stupacky blizko sebe a bolely me kolena a kycle.Takze po najeti cca 3tisic km jsem chtel neco vetsiho a ohlizel se po Cruisru ale zaden mi nesedel az v jedno bazaru mi nabidli skuste se projet na enduru,snad vam bude vyhovovat posed a ovladatelnost.A co se nestalo Endurko mam doma a plna spokojenost,motor jak ER-5 spotreba 4,5-5L podle zapesti.
Takze skousej posed kterej ti bude sedet a podle toho kupuj motku.
Obleceni si taky kupujes aby ses v nem citel pohodlne a o botach ani nemluve.

Zacinam

10.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #20
Doporučuju všude, kudy chodim: XJ 600N
Je to klidná mašina, na který se dá dojet daleko. Za dobu, co jí mám měnim jen řetěz a gumy.

Zacinam

10.7.2011 v 21:32 | Nahoru | #21
bratr taky začínal od nuly a pohoda (kuliomario ), má to i hezky popsaný v profilu, tak se mrkni a motorku má taky dle tvých cenových představ a je to dělník, tak třeba zvolíš podobně

Zacinam

10.7.2011 v 22:38 | Nahoru | #22
Když nejsou ted peníze tak kup nějakou 500 lehká na údržbu vyjezdíš se na dva roky a pak kokupíš po čem zatoužiš..

Zacinam

10.7.2011 v 22:56 | Nahoru | #23
No záleží to hlavně na tobě. Nejlepší bude asi pětikilečko nebo šestikilečko. Sám musíš vědět na co se cítíš. GS 500 si myslím nezklamalo. A nebo ty hornety bandity a podobné mašinky. Ale na uplný začátek sportáka ne. Na naháči tu rychlost cítíš ale na sportáku ne.e.

Zacinam

10.7.2011 v 22:59 | Nahoru | #24
Fejzr pyčo

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam

11.7.2011 v 14:31 | Nahoru | #25
jj ten první je stopro stočenej a ne asi o málo.....ale na tom už tak nezáleží-důležitý je stav motorky.Já teda nevím-ale chlap vysokej 188 nebude vypadat na ER5ce jako vosa na bonbónu?A taky nechápu-těžká netěžká.....Však je to chlap-se s tím popere,sjeho výškou a typem motorky bych se nebál nějaké tíhy 200kg.Já teda začínal taky přímo u velké motorky-no velké-650 cest.enduro a těžká byla jen prvních 14 dní.JAk už tu někdo někde psal-nekupuj si první motorku hned tu,která se ti líbí-stejně ji budeš chtít vyměnit.Ale v 600 bych problém neviděl

(reakce na) Zacinam

11.7.2011 v 14:40 | Nahoru | #26

KRM píše: jj Já teda nevím-ale chlap vysokej 188 nebude vypadat na ER5ce jako vosa na bonbónu?A taky nechápu-těžká netěžká.....Však je to chlap-se s tím popere,sjeho výškou a typem motorky bych se nebál nějaké tíhy 200kg.



Bude, ale posklada se a ani to neni nepohodlne... i s batuzkem a bagazi ;) Verte ze vim o cem mluvim . S tou vahou je to fakt, ona i ta erka ma svych 190 kg... Sestka do zacatku je asi fakt v poho (ikdyz mluvim proti sobe, pac chci erku bzry prodat), nicmene si myslim, ze se omrzi stejne rychle jako kazda "prvni" motorka - vim od kamarada - ja kupoval er5 a jeste ji mam, on sestku prodal po dvou sezonach.

Zacinam

11.7.2011 v 21:27 | Nahoru | #27
Jestli se můžu přidat, tak za mě taky XJ. Teď mám jedno nově doma a přijde mi že se na tom dokáže vyjezdit kdejaký jelito. Hodná, nenáročná, pohodlná a levná. Vyjezdíš se a pošleš dál. Náklady na údržbu minimální, a vyšetří ti i na nějakou tu polízanici kdyby se zadařilo..

Edit písmenko..

Naposledy editováno 11.07.2011 21:28:17

Zacinam

12.7.2011 v 08:33 | Nahoru | #28
Řešil sem to samý před měsícem. Já už teda jezdím od 16ti, nejdřív fichtl, pak to byla čz 125, pak byla Jawa350/640, ted sem ještě nedávno koupil další čz ale 250/471. myslím si, že na naučení takový stroje idelální, najezdil sem na nich dohroomady tak nějakejch 8 000km, není moc času a jezdim hodně autem. Teď sem chtěl něco na cestoání, nejprve to byla suzuki GS 500, po tý sem pokukoval dlouho, ale pak mě zaujala ER5 a v neposlední řadě CB 500. Můj rozpočet byl taky 40k. Našel sem zde na inzerci a na motoinzerci a tak spoustu GSek, ale byli to rok 92, 95, 97, najeto "15 000"km, kdo by tomu věřil u motorky z roku 95?! ... pak sem si řekl, že by to chtělo něco nad rok 2000 a u mě byl i problém v omezení na 25kW v TP, protože se mi nechtělo dělat papíry /lenost / ... to už začla cena pěkně stoupat opravdu těstně ke 40 tisícům. Nakonec vyhrálo CB 500S, který se objevilo zde a to i proto, že to byl rok 2002 za cenu 43, později slevněnou na 40 v inzerátu a nakonec sem si jí po prohlídce odvezl za 35 000,- ... za mě supr motorka, byl sem se podívat i na jednom banditu za 40, ale byl dobitej jako prase, kdyby řekl 25, tak bych o tom uvažoval, byl to klučina z vesnice a moto podle toho vypadalo, takže na to taky bacha a byl to zase rok 97 a nejto 50 000, takže před rozvodama, řetězovka KO, obě gumy KO, no taková chudinka ... za mě nakonec Honda CB 500 dobrý volba. Sem s ní maximálně spokojen, 24kW je jen v TP, jinak 42,5kW otevřená, takže to jede celkem svižně, ve dvou taky není problém. POkud nemusíš "připlácet" za škrcenej výkon v TP, tak za mě můj opravdovej sen a to HORNET ... jednou si ho třeba taky pořídim. JInak mám to na ježdění klidným tempem, spíš na cestování, takže na 500 nedostatek výkonu necejtim. Na 2ku se dá jet přes 100ku, jinak jezdim na silnici 100-110 max, na dálnici sem to zkusil 160, pak už byly cejtit ty poskákaný gumy, který čekaj na výměnu ... ale mám to na cestování a jak píšou ostatní, je to všechno jenom v tvý hlavě a pravý ruce ... zabít se dá i na fichtlu ... jinak hadry chválim, to je základ, taky sem ted koupil nový hadry a přítelkyni i novou helmu. NIkdy nevíš kdo do tebe drcne nebo ti to někde na štěrku proklouzne ... naprosto nepochopim jak třeba do moto jeskyní (Velenice u Zákup) může někdo přijet na litrový mašině v šortkách a tričku s krátkym rukávem a pak slyšíš jak vyjíždí na plnej knédl a ppřed první zatáčkou tam má 120 ... nechtěl bych takhle spadnout ani ve 40, stačilo mi to na kole ... silniční lišej je svinstvo .. tak dost přednášek, za mě doporučuju CB 500 a já jí bral hlavně kuli tomu, že byla novější, třeba GS 500 kvůli poptávce jsou za 40 ttisíc tak rok 97-2000 takže o něco starší ... ale třeba se objeví nějaká dobrá koupě...hlavně moto důkladně prohlídnout, aby to nebylo jako ten bandit, že za něj chtěl 40, ale ještě by to chtělo dalších 0 do něj nasypat

(reakce na) Zacinam

12.7.2011 v 09:04 | Nahoru | #29

BaRT_Czech píše: osobně bych ti doporuči nějákou Yamaha XJ 600 S Diversion
Budou ti stačit peníze, je to nezáludná pohodová motorka pro dva.
Když koupíš naháče je krásnej.



Kamarád měl a jako cesták super na blbnutí to zas tak nebylo to je motorka která tě musí buď zaujmout a nebo se ti nelíbí ...

Zacinam

22.7.2011 v 16:01 | Nahoru | #30
Tak jeste jednou diky vsem za vsechny rady. Nakonec jsem poridil http://www.motorkar...-sv-650-286182.html#
Dneska sem ji privezl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist