Téma: Staré město UH závody - report!

4.5.2007 v 07:23
Tisková zpráva týmu Mave racing :lol:
Vzhledem k tomu,že díky skutečnostem z tohoto závodu mám spánkový deficit, napíšu jen pár vět a přihodím pár fotek.

Ve zkratce by stačilo jen říct <strong>chcalo a podle toho to taky vypadalo</strong> :D
v následujících řádcích nečekejte ani výsledky ani jiné zásadní informace, protože tentokrát jsem jaksik nestihla fotit a fungovat jako pozorovatel více tříd než "třipade" a supermona....

v pátek v osm večer jsem vyrazila směr Buchláky, ještě za pěkného počasí a vzhledem k mému pracovnímu nasazení jsem holt dojela jako poslední (aspoň už bylo vše nachystáno :) ) nesnáším cestu v noci a proto zásadně vyrážím až za tmy :rolleyes: :D ale TeLe mi bylo věrným společníkem i za deště ...

brzo ráno nás vzbudilo známé "bubnování" do střechy auta a stanu (teda jak koho ..mě probudila varovná siréna která od šesti od rána otravovala každých pět minut až jsem si říkala kterej debil to pouští než jsem se druhý den dozvěděla že to tak vyzváněl mobil)....z plachty stanu se stala zásobárna asi tak na celý dětský bazén , takže hned od rána potopa, kosa byla že jsem byla navlečená jak sněhulák....
Dopolední tréninky probíhaly ještě v pohodě, Martin Veselý zajel druhý nejlepší čas na vodě na 350 a na supermonu si vyjel poleposition (prostě jel neskutečnou palici :P )

druhý trénink už bohužel nebyl tak "veselý" :) Mave sice na 350 vyjel pole position, ale zadřel moto na klice a tím bylo jasné co se bude v noci dělat a spaní to rozhodně nebude... a aby toho nebylo málo tak hned v druhém kole zahodil SuperMono a tím se posunul na startu z poleposition na šesté místo...

Mono jsem si vzala na starosti já za asistence Marcela Kučinského (někdo do toho kecat musí vždycky že jo :lol: ) a mave za asistence synátora do rána dával do kupy třipade, protože se naštěstí v autě "našla nějaká klika" a já nemusela zafungovat jako spojka do Brna pro jinou (samozřejmě zase v noci :puke: )

Ráno nás přivítal sadistický déšť který se rozhod nás prostě vyplavit, ale my se nedali... s pytlema pod očima který by nám záviděl leckterý baset jsme se ráno dochystali a čekali na samotný závod.

Yamaha 350 se zdála že bude fungovat a tak nám trošku pookřálo...počasí se na chvílu umoudřilo...vše se zdálo OK....zahřívací kolo pohoda a strat taky pohoda....dokud jsme neuslyšeli že Mave má místo třipade "stopětasedmu"....jeden válec se nechytl a tak si tři kola zabojoval s Maruškou Zachovalovou :thmubup: ve čtvrtém kole rána že se zdálo že motor se rozložil na prvočinitele...to ale najednou třinda chytla dech a druhý válec se chyt a Mave zahájil stíhací jízdu a dostal se tak během posledních kol na desáté místo s nejrychleji zajetým časem na kolo....škoda, ale zabojoval a k závodům to patří....

ve tři hodiny přišly na řadu supermona
díky probdělé noci se nám Mave prvně začal válet po motorce...

a na startu pak téměř usnul....:D

před startem prohlásil že pojede na pátém místě s tím že ať se ti blázni na prvních čtyřech flecích pobijou sami... Pořadí Pepe Duchan, Loučka,dvojka Jenda Vysloužil a saša Vysloužil a Martin Veselý....

na těchto závodech byla poznat "úmrtnost" motorů "na všech frontách" do toho se rozpršelo tak že jsme mohli být rádi že nepadali tzv "hov.. s háčkama"... Pepa to pro jistotu zahodil v sedmém kole, Saša nedojel, takže se Mave posunul na třetí místo a dojel na bednu....

Pak nastal úprk domů a dospat to co se nestihlo ;)

Zábavným prvkem závodů byl určitě komentátor který postupem času ztrácel hlas, chraptění by mu záviděla i Lucka Bílá a později už do mikrofonu jen chrchlal...nicméně o nic jsme nepřišli protože bylo nakonec lepší když byl zticha :)

<strong>OSTATNÍ FOTO</strong>

u některých motorek jsem se divila že neplivaj srdce (nebo ojnice?) pod takovou zátěží jakou občas mají :D

tady polonahý deštníkářky alias "mažoretky" opravdu (ne)chyběly :)

bezďáci se rozhodli skočit si z mostu :D ...sorry motokšefťáci :lol:

Marcel Kučinský jel na vodě takovou pilu že všem poodjel o pěkných pár metrů, než zvolnil kvůli klouzání...dojel si pro krásné třetí místo :thmubup:

pokud si někdo myslí že je nutné k převozu moto dodávka tak se ukrutně mýlí....ne tohle není záběr z asie ale opravdu ČR :lol:

"Modelka" Saša Vysloužil :D

Na závěr něco pro Fillyho :)

1 2

4.5.2007 v 08:21 | Nahoru | #1
Suzuki>Tak nevím, jestli se na mě těšíš, ale zastav se u žluté sajdy(máme tam tvůj motor :) )

4.5.2007 v 09:20 | Nahoru | #2
No jak říkáš, pokud výjde počasí, tak tam určitě budu, mám to skoro za barákem ;)

1 reakcí na tento příspěvek Staré město UH závody - report!

4.5.2007 v 10:45 | Nahoru | #3
Ahoj Verčo! Kluci dneska vyrazili - pojedou "dakšny", ale já trčím v práci a o víkendu stavím, abych mohl do Hořic...

4.5.2007 v 16:34 | Nahoru | #4
L&B>>
na ten motor jsem si taky šáhl :D *yes* :P
doufám a přeju ať se Vám zadaří *yes* *yes* *yes*

4.5.2007 v 17:40 | Nahoru | #5
tak když už jsme u toho mýho motoru... budu generálkovat ten svůj stávající, tzn že budu šťastná za každou pomoc a radu se sháňkou dílů protože kačky se holt šetřit musí...

výbrus, koružky, písty, ventily,....

4.5.2007 v 17:42 | Nahoru | #6
Jakub od X-bikers>hořice jsou kdy? tam nebudu zas já....myslím že mám zrovna práci :/

4.5.2007 v 22:21 | Nahoru | #7
Suzuki>Stav se u žluté side Franty Vařachy,Fík Ti rád poradí :thmubup:

4.5.2007 v 23:57 | Nahoru | #8
Suzuki: Budeš zítra na Černé louce?

5.5.2007 v 03:48 | Nahoru | #9
Suzuki>HOŘICE 300 ZGH jsou 19.-20.5. a ČTT je 16.-17.6.

5.5.2007 v 08:27 | Nahoru | #10
Suzuki: taky dumáme, že se tam zajedem nakouknout...kdy jedeš? Ještě máme v záloze malotraktory, fichtlkap a Tišnov, nějak to nemůžem rozseknout... :rolleyes: :)

6.5.2007 v 22:50 | Nahoru | #11
Tak vyhlašuju pátrání po motoru nebo motorce pro mě na závody! Mohla bych jet Slovensko tři závody letos!!! sakrááá =o :lol:

jinak fotky a report udělám během dvou dnů...dneska jsem KO a po cestě jsem solidně zmokla :D

7.5.2007 v 12:40 | Nahoru | #12
Níže je odkaz na fotogalerii ze Slováckého okruhu 2007 ve Starém městě. Fotogalerie se v těchto dnech teprve tvoří, příbývají stále fotky...

7.5.2007 v 23:27 | Nahoru | #13

8.5.2007 v 09:45 | Nahoru | #14
Ty fotky jsou zcela profi

8.5.2007 v 10:24 | Nahoru | #15
Suzuki> zdařilá reportáž a povedené foto :thmubup: jen tak dál :cool:

8.5.2007 v 12:14 | Nahoru | #16
Vzhledem k počasí,které panovalo ve Starém městě kvalita fotek není taková jak by jsme si přáli.Proto to prosím berte jako "DOKUMENT" ze závodů.Fotky stále přibývají na

8.5.2007 v 16:56 | Nahoru | #17
Super report a pěkný fotky, jsi šikula :D

8.5.2007 v 20:37 | Nahoru | #18
Ahojda Suzi,krásná reportáž ;) jsem rád že jsme se v Uheráku aspoň na chvíli viděli a DĚKUJU MOC za fotky :)

1 reakcí na tento příspěvek Staré město UH závody - report!

9.5.2007 v 10:09 | Nahoru | #19

teda převoz mota mě dostal :lol:

Tak to pořádně zmapuj, až zas někde lehneš :lol: :lol: :lol:

9.5.2007 v 13:41 | Nahoru | #22
sakra, člověk tu jednou lehne :lol: a hnedka z něj dělají ...... ani envím co :P

9.5.2007 v 22:01 | Nahoru | #23
motoneznalek>
za čtrnáct dní to můžeš napravit, jedou se Hořice ;)
A za měsíc veteránský...........

10.5.2007 v 14:49 | Nahoru | #24
Suzuki>St. Město mi uteklo :( *no* tak děkuju aspoň za report a fota :) *yes*

3 reakcí na tento příspěvek Staré město UH závody - report!

12.5.2007 v 23:46 | Nahoru | #25
..bóže, bóže, kdybyste věděli, jak jsem ráda, že vůbec jedu :P , kdo nezkusil, tak nepochopí, walter je totiž neovladatelná koza, nejen o skoro dvacet let starší, ale ještě k tomu s dvěstěpadesátkovým pajšlem - to abych doplnila k tý "stopětasedmě" ;) , takže největší ostuda je podjetí pérákem :) - omluva všem péráčníkům!!! papa a zdar a sílu co je v sýru. maruška

13.5.2007 v 11:42 | Nahoru | #26
pséková>Ale jelas hezky a dojeja jsi.Se mááš... :thmubup:

13.5.2007 v 21:57 | Nahoru | #27
pséková> náááhodou paráda *yes* pánové říkali že jezdecky jsi velmi dobrá a mít rychlejší motorku... :thmubup:

14.5.2007 v 11:19 | Nahoru | #28
pséková>>
doufám že už necpeš tu nohu pod stupačku !!! :lol:

14.5.2007 v 22:18 | Nahoru | #29
L&B>...dojela, ale s jazykem na vestě, cvičení v sajdě je spíš pro chlapa :)

14.5.2007 v 22:38 | Nahoru | #30
Suzuki>...no jo motorku si už asi nevyberu, jen jsem si vzpomněla ne jednu řež co svedl Loicht a Markétkou, která jej v Hořicích pěkně pozávodila a tím všem způsobila ohromnou radost, fakt všechna čest.. Martinova odpověď však byla, že mu měla dát s tou její motorkou tak kolo... nejen proto mi přapadá jakékoliv srovnávání na těch našich amaterských podnicích tak trošku irelevantní :)