Proto se ptám:"Kolik procent ze zbylých závodů podle vás dokončí?"
Vulgární a urážlivé příspěvky budou odstraněny!
1 reakcí na tento příspěvek Simoncelli- bilance
1 reakcí na tento příspěvek Simoncelli- bilance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simoncelli- bilance
1 reakcí na tento příspěvek Simoncelli- bilance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simoncelli- bilance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simoncelli- bilance
AKRO píše: posmiros> Ona by to byla nuda i bez toho pádu!
no ale musím uznat že ten španělskej hajzlík za to tahal pak festově a je vidět že je bohužel dobrej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simoncelli- bilance
posmiros píše: no ale musím uznat že ten španělskej hajzlík za to tahal pak festově a je vidět že je bohužel dobrej
On je opravdu dobrej a asi by to dnes vyhrál! Jezdí přece jen líp než Spies! Yamahy dnes jely nejlíp!
Naposledy editováno 25.06.2011 19:00:59
1 reakcí na tento příspěvek Simoncelli- bilance
2 reakcí na tento příspěvek Simoncelli- bilance
PityGPX píše: tak ale pády se dají tolerovat v prvním roce mgp (jako u lorenza) ale když simoncelli jezdí mgp druhým rokem a už jednou spadl v prnvím kole, tak už by měl v prvních kolech vědět, jak se má jezdit a že se nedá tahat za ply hned po startu, tohle nejsou sbk, kde v sbk jedete kudlu hned, protože tam pády v prnvím kole (highsidery) téměř neexistují, v mgp kvůli penu, atd jo!! mgp x sbk - velky rozdíl ! :) v mgp se pada i zahřívacích či v zavádědích kolech (viz stoner valencia 09, spies - portugalsko 10, lorenzo - mugello 09) Prostě pneu moc studené, borci musej opatrně první kola. Ve wsbk jedou kudlu hned protože pirelky jsou lepší gumy no :))))))))))))))
plus k tomu připočti v GP menší váhu a větší výkon= větší záhul pro gumu aby to udržela