Rada AMK se schází každých 14 dnů, k řešení toho je opravdu hodně
na poslední schůzce, jsme řešili otázku počtu kubatur, sestavení časového harmonogramu atd
takže mohu zatím neoficiálně sdělit, že se snažíme hledat kompromis...a tím bude redukce počtu jednotlivých závodů
loni jich bylo 9, letos jich bude v neděli 7
k redukci dojde sloučením tříd GP 125cc a sportproduction, s tím, že se obě třídy vyhodnotí zvlášť...důvodem je malý počet jezdců GP125cc
z nedělního harmonogramu vypadne zřejmě i třída Klasik do 175cc, kterou bychom odjeli v sobotu na konec programu dne
a co se týká skladby pořadí závodů na neděli, tak jsem tam navrhl, abychom jeli velkou třídu, tedy open nad 600 dřív, než tak jak bývá zvykem...posledním závodem dne, by tak byla např. třída Supermono, která se v Hořicích jede, jako jeden ze závodů Přeboru ČR
je taky dost možný to, že se ve třídách open do 600 a open nad 600 pojedou kvalifikace, tedy že bude přihlášeno více jezdců, než je technickými řády nastaven limit propustnosti...
tato situace může nastat i u některé třídy Klasik
je velice těžký vyhovět všem, tedy jezdcům, jejich sponzorům, divákům a v neposlední řadě i obyvatelům města Hořice, abychom je až příliš nelimitovali možností jít třeba do města nakupovat , nebo aby měli možnost pohybu
takže víme už nyní, že všichni spokojeni nebudou, ale hledáme vždy to řešení, které více či méně vyhovuje všem
čau L
3 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček 2007 info
kurva, musím vám říct, že jsem ty 3 stránky A4 četl několikrát za sebou...
je to takový jeho vyznání...takový ohlídnutí..je stále plný vzpomínek a jsem rád, že hlavně na Hořice...píše taky o tom, jak se dostal v USA k závodění..jaký to bylo v Maccau, v AMA....
mimo jiné píše taky o tom, že jak s Jefferiesem, tak i s McGuinessem toho hodně namluvili o Hořicích...a píše, že by dokázal zbláznit pár těchto divočáků a do Hořic je přitáhnout....
mám pozdravovat všechny dobrý lidi od motorek, tak tedy tak plním jeho přání *yes*
chce ode mne slyšet, jestli mu rezervuju místo na startovnim rošťaku
v roce 2000 byl poprve na Macau..prej to byla paráda..jeli tam jenom jako na výlet..ale prý zapomněli, že mají sebou českýho bouráka..v treniku skončil 9...
pak ale začal prosakovat simering levý přední šavle..ale on přesto jel.....rval se dopředu a pak..bác na zem..píše doslova, že vyklidil jejich slámu a protrhl pytle s vodou a bylo to tam celý pochcaný
dostal nabídky na Ulster, North West...spřátelil se s McGuinessem a Jefferiesem a dalšíma frajerama z Anglie a Irska..
píše že Jefferies byl BIG Dave...a McGuiness je super střelec hlavně pak na příroďákách
v roce 2001 prorazil do velkého světa Factory teamu
píše doslova:..chtěl jsem všechny tyhle borce pozvat do Hořic..vždycky jsem s nima o tom mluvil...největší problém pro ně byl že termín 300ZGH byl termín těsně před nebo po IOM..chtěl jsem vám to vrátit za to, co jsem v Hořicích každým rokem prožil..co jsem stál nervů vám pořadatelům..přál bych si přivézt s sebou elitu a udělat v Hořicích super weekend...
vzpomíná na svý zážitky na Metalexu 125...na to jak měl pionýra Jawa21 a jak pokukoval po Mustangovi21...
jaký to bylo, když si poprvé sednul na zabijáckou čistokrevnou Yamahu 250
vzpomíná na to, jak jako malý kluk stál s tátou v Hořicích u Křížku a táta mu říkal..tak se dívej, za chvilí přilítnou...a píše jak se mu motala hlava, když přilítli a mizeli za horizontem v lese...
píše taky o tom, jak v r.2004 měl 24 smluvních víkendů na závodění, pilně testoval, získaval i různé wild card na různé závody, zná se velmi dobře s Hopkinsem,Gobertem, Mladinem,Bostromem,Haydenem .....
v roce 2004 chtěl Michelin prorazit do USA a on měl být s Bostromem na Ducati ten, který to zařídí
pak se dostal do Suzuki teamu..hodně testovali v Carolině...a tam prý zjistil, že se má pořád co učit...a zjistil jak je důležitý znát tyres technology
poznal Dream Racers Team...Roberts senior, Russell, Lawson, Doohan...Schwantz mu dělal poradce a Wayne Raineye, poznal po svým úraze v nemocnici
2 roky chodí na terapy...podílí se na shánění peněz na výzkum na oživení buněk..a je připraven postoupit nějaký lékařský experiment
a jeho oblíbený heslo:......HOŘÍM - NECHCI ŽÍT
Larry píše: dnes ráno jsem měl předlouhý mail od Vinci Haskovce....
kurva, musím vám říct, že jsem ty 3 stránky A4 četl několikrát za sebou...
je to takový jeho vyznání...takový ohlídnutí..je stále plný vzpomínek a jsem rád, že hlavně na Hořice...píše taky o tom, jak se dostal v USA k závodění..jaký to bylo v Maccau, v AMA....
mimo jiné píše taky o tom, že jak s Jefferiesem, tak i s McGuinessem toho hodně namluvili o Hořicích...a píše, že by dokázal zbláznit pár těchto divočáků a do Hořic je přitáhnout....
mám pozdravovat všechny dobrý lidi od motorek, tak tedy tak plním jeho přání *yes*
*yes*
1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček 2007 info
teď před chvilkou, se u mě stavil Jirka Brož, dali jsme pár slov...na 300 ZGH určitě přijede...přinesl mi dobrej mok...samozřejmě zelenej...jak jinak...nejdříve jsem myslel, že se jedná o brzdovou kapalinu, ale ten chlast se jmenuje Green Cowboy...prej v tom je zanedbatelný procento alkoholu (65%), takže vhodný pití pro jezdce..tak uvidím až ochutnám... *yes*..přezdívku Green Cowboy, jsem Jirkovi přilepil k jeho fotkám, co byly v programu 300 zatáček a vidím, že jsem se trefil..takže nejenom že má přezdívku na napsanou motocyklu, ale už je i chlast.. :thmubup:
Václav Parus, ten vyhrál při prvním ročníku první závod, byla to třída 175cc.
Stanislav Malina, vyhrával 125cca 250cc.
František Kročka, to byl specialista a vítěz třídy 50cc.
Gustav Havel, vyhrával hlavně třídu 350cc a vždycky na Jawě.
František Šťastný, vyhrál Hořice pouze 1x a to v r. 1962.
Tibor Deliman má věnec z roku 1965 ze třídy 175cc.
František Boček taky z roku 1965 a to ze třídy 125cc.
Jan Novotný, vyhrál v tomto roce třídu 250cc.
Adolf Gorus, byl první ve tř.250cc v roce 1966.
Milan Karfík vyhrál 175cc v roce 1966.
Ján Petrinec v roce 1967 vyhrál tř.175cc.
Bohumil Staša vyhrál v Hořicích nejvíckrát, tedy 10x, poprvé v r.1966 tř.125cc.
Karel Bojer je vítězem 350cc z roku 1967.
Josef Hejmala vyhrál závod 125cc v roce 1968.
Zdeněk Bíma z Hořic vyhrál 250cc v roce 1968.
Ingo Koppe z NDR na MZ, byl prvním zahraničním vítězem, bylo to ve tř. 125cc v r.1968
František Tofel, vyhrál 250cc v r. 1968.
Zbyněk Havrda si odvezl svůj první věnec v roce 1969 ve tř. 50cc.
Friedhelm Kohlar z NDR na MZ vyhrál tř.125cc.
Heinz Schmidt, oranžovej expres ze Švýcarska vyhrál v r.1970 tř. 125cc.
Teuvo Lansiovuori..seper hvězda z Finska..vítěz tř. 250cc v roce 1970.
Edo Berden z Jugoslávie vyhrál v roce 1971 tř.125cc.
Bedřich Fendrich v roce 1972 pobral zlatý věnec za tř.50cc.
Helmut Helten z Rakouska v témže roce za tř.125cc.
František Srna, ten vyhrál třídu 350cc.
Bjorn Carlsson ze Švédska vítěz tř.125cc z r. 1973.
Roland Nilsson ze Švédska, vítěz 250 a 350 cc v roce 1973.
Jurgen Lenk z NDR udělal radost svým příznivcům v roce 1974 ve tř. 125cc.
Seppo Kangasniemi si přijel pro vítězství ve tř. 125cc až z Finska a to v r. 1975.
Peter Baláž vyhrál v roce 1975 třídu 250cc.
Franz Kunz, rychlík ze Švýcarska, vítěz v roce 1976 a to jak 250, tak i 350cc
Bernd Kohler z NDR opět na MZ dáva najevo že východňáři stále umí, Tř.125cc a rok 1976.
Heinz Meidinger Rakousko, vítěz tř.125cc v r. 1977.
Edi Stollinger extra třída z Rakouska, vítěz z roku 1977 ve ř. 250 a 350cc.
Karl-Thomas Grassel z Německa, vítěz tříd 250 a 350cc v roce 1978.
Rolf Blatter..vicemistr světa z r.1979 ve tř.50, vyhrál v r.79 i Hořice ve tř.50cc
Bernd Tungenthal..Němec..vítěz 250cc z roku 1979
Jan Bartůněk..legendární vítězství českého jezdce na Jawě…až za ním zbytek světa na Yamahách, bolo to v roce 1979 ve třídě 350cc.
Bruno Luscher.. jezdec ze Švýcarska si odvezl vítězství v roce 1980, ve tř.250 a 350cc
Joe Genoud, další Švýcar..vítěz tř.125cc z roku 1981.
Detlef Karthin, vyhrál 350cc v roce 1981.
Jiří Šafránek z Hořic vítězí ve tř. 50cc v roce 1982.
Helmut Lichtenberg z Rakouska,vyhrává v r.1982 třídu 125cc.
Herbert Bessendorfer z Německa je vítězem 250cc v roce 1982.
Harald Layher taky z Německa má zlatý věnec ze 350cc v r.1982.
Bernd Rossbach v r.1983 vyhrává 50cc.
Gerold Fischer z Německa uvítězí ve 250cc v r. 1983.
Willi Rosnick je vítězem prvního závodu tř.500, je to v r.1983.
Miloslav Sedlák, vyhrává o rok později tř.80cc.
Herbert Zwickl, nezapomenutelný borec z Rakouska vyhrává v r. 1984 tř.250 a 350cc
Pavol Dekánek vítězí v 500cc v roce 1985.
Janez Pintar poráží i Blattera a vítězí v roce 1986 ve tř.80 a 125cc.
Ruedi Gachter, zelený expres ze Švýcarska, první zlatý věnec v r.1986 ve tř.250cc
Janos Szabo z Maďarska, vítěz tř.80cc z r.1987
Bodgan Nikolov v Bulharska, vítěz tř.125cc z r.1987
Arpád Harmati z Maďarska, vítěz 250cc také z r.1987
Petr Hlavatka je vítězem bitvy ve tř.500 z roku 1988
Otto Krmíček vyhráva 80cc v r. 1989
Ivo Hrstka čechoněmec, vítěz 125cc z r.1989.
Jan Vaněček vítězí ve tř.80cc v r.1990
Attila Czocsz z Maďarska si odváží zlatý věnec za třídu 125cc v r.1991.
Dirk Kaduk v HB barvách vyhrává 250cc v roce 1991.
Dario Marchetti, plyboy z Itálie, vyhrává poslední závod 500cc v r.1991
Jaroslav Křen je vítězem dakšnu v r.1994
Miroslav Kacko bere první místo v r.1994 za tř.125cc.
Thomas Lucas z Německa je šťasten za své první vítězství ve 250cc v r.1994.
Rudolf Zeller, se dočkal vítězství až v r.1995 v Superbike
Radek Urbanec vyhrává dakšny v roce 1995.
Anton Berghammer si veze do Rakouska vízězství za tř. 500cc.
Marek Zima z Hořic vítězí v r.1997 v dakšnech.
Bohuslav Seifert, pak vyhrává v témže roce tř.125cc.
Torsten Fritzsche bere první místo ve třídě Supersport v r.1996.
Robert Papežík bere zlato za vítězství v dakšnech v r. 1997.
Oldřich Podlipný z Hořic, se dočkal svého prvního vítězství v r.1997.
Libor Havelka vyhrává dakšny v r.1998.
Roman Boček poprvé vítězí v open nad 600cc v roce 1998
Slavomír Jeníček vyhrává v roce 1999 dakšny.
František Mrázek vyhrává novou třídu Supermono v r.1999.
Vladislav Kedzior , první místo v dakšnech v r. 2000
Marek Jahoda vyhrává tř.125cc v r. 2000
Janos Vegh z Maďarska bere zlato za vítězství open do 600cc v r.2000
Zbyněk Soukup, vyhrává dakšny v r.2001
Rene Knofler z Německa vítěz 125cc v r.2001
Libor Vacek je vítězem Supermono v r. 2001
Radek Chlíbek vyhrává dakšny v r.2002
Martin Kamenický vyhrává Supermana v roce 2002
Pavel Bittner má zlatý věmec za tř. open nad 600cc v r.2003
Miroslav Sedlo vyhrává dakšny v r.2004
Henrik Voit z Německa je vítězem Supermono z roku 2004
Stefan Holz také z Německa vyhrává open do 600vv v r.2004
Johanes Kehrer z Německa se vrátil do Hořic a vyhrál Supermono v r.2005
Jiří Brož, vyhrává v super závodě tř.open do 600cc v r.2005
Jiří Dražďák je pak vítězem open na d 600cc v r.2005
Rico Penzkofer, přijel. Viděl . zvítězil v open do 600cc v r.2006
2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček 2007 info
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček 2007 info
ale přijedou jiní...Henrik Voit se nám nabídl, že by sehnal jezdce, tak jsme mu odepsali, že ano, ať nějaký dohodí
z českejch borců, by jich měla většina přijet..to víš 45.ročník , to je důvod
přijedou taky nějací novicové...
jako nějakej Fojtík.... :D