Téma: černá hora - 07/2011

5.6.2011 v 18:31
Tak dnes konečně padlo rozhodnutí a letos valíme do černé hory. Trochu se vykoupat a potoulat se po okolí (okolních státech). Zatím jsem sám jen s mojí drahou polovičkou. Pokud by se chtěl někdo přidat budeme rádi.
Termín: odjezd 9.7. návrat domů do 19.7. Dřív nebo později než je toto rozmezí bohužel nemůžeme.
Spaní bych viděl po penzionech, v případě že by se nás sešlo víc klidně i stan a nadivoko. Podrobnější plán zatím nemám, teprve budu chystat.

13.6.2011 v 14:27 | Nahoru | #1
škoda já to plánuju na září 9.9.2011 tak aspon napiš jakou trasu atd. dík kosumba

14.6.2011 v 07:20 | Nahoru | #2
kosumba> jasný, akorát ji zatím nemám ještě naplánovanou
ale včera už jsem to začal konečně řešit

14.6.2011 v 17:02 | Nahoru | #3
tak top se možná někde potkáme..my jedem 1 balaton,rumnsko a pak to spodem někam tam... www.czunici.cz

14.6.2011 v 21:22 | Nahoru | #4
A osobne bych rad spal ve stanu. (na penziony sem chudej student)
Co se tyce presunu tam, tak se muzem klidne potkat az tam a ja si tam pojedu v klidku po klidnych cestach a ne po dalnici. Stejne mam furu casu.
Pokud se jedinym mym bodem nechces omezovat, tak me posli rovnou do haje. Ja si naplanuju neco jinyho

15.6.2011 v 06:05 | Nahoru | #5

Alexanderovic píše: Ja na cervenec jeste nic nemam a tahle destinace me celkem laka. Ovsem sedlam uskrcenyho nahace, takze pokud se se svym Adventurem chystas po takovych tech cestach tak to klidne zkusim, ale pojedu pomaloucku, opatrne a po prvnich par padech uz asi odmitnu jezdit mimo asfalt .
A osobne bych rad spal ve stanu. (na penziony sem chudej student)

nemužu nijakej velkej offík ,neb jede se mnou moje skoro žena,a atám BMW 650 GS a trošku je malinká.. takže na pohodu....

15.6.2011 v 07:24 | Nahoru | #6

alexanderovic> nevím jestli si to myslel na mě nebo spíš na czunici, pokud na mě, tak jelikož pojedu ve dvou, tak žádný offroad nebude teda alespoň ten plánovaný , počítám s přesunem po okreskách, dálnice mě taky nebere (beru ji jen jako nutné zlo pro rychlejší přesuny), samozřejmě nevím jak to tam s cestama úplně vypadá takže nějaký malý přesun po šotolině asi hrozí
moje cestovní rychlost je cca 100km/h
se stanem problém nemám

Naposledy editováno 15.06.2011 07:27:11

15.6.2011 v 08:08 | Nahoru | #7

Mat píše: czunici> no a kdy vyrážíte? Zatím nemám plán ještě doladěnej (ale pracuje se na tom, jen toho času není při práci moc) ale asi pojedeme přes slovensko a maďarsko, okolo balatónu jsem to taky zvažoval, jestli to neprotáhnout, ale spát bych tam nechtěl, a jen se na něj od silnice podívat je asi o ničem

moje cestovní rychlost je cca 100km/h
se stanem problém nemám

vyjíždíme 1.07 dopoledne....a a na balatonu bychom chtěli chvilku být....

15.6.2011 v 12:11 | Nahoru | #8
czunici> tak to jedete o dost dřív než my

15.6.2011 v 12:26 | Nahoru | #9

Mat píše: czunici> tak to jedete o dost dřív než my

ale 9 ještě budem na cestách

16.6.2011 v 20:59 | Nahoru | #10
No puvodne to bylo mysleny na Mata. Na tvy rumunsko ve spojeni s tvou ikonkou jsem se ani nekouknul . Ale pokud byste jeli, tak jak rikas, tak by se to dalo nak spojit: Balaton, Rumunsko, Srbsko, Cerna Hora, Chorvatsko, Alpy, domu. Jen mi prosim prozrad jak hluboku do toh Rumunska chcete, protoze bud planujete dovolenou, tak aspon na 15 dnu (coz bych privital), anebo to celkem rychle prolitnete (coz bych se i rad podival na naky kulturni zajmavosti, kdyz uz tam budu). V obou pripadech to asi bude poradna davka kilometru a ne zrovna levny (kdyz uvazuju, ze mi penize maj vystacit jeste na srpen ).

19.6.2011 v 11:54 | Nahoru | #11
Alexanderovic> tak u mě změna, stan nehrozí, včil jsem ho o víkendu po dlouhé době vyzkoušel na srazu a teče do něj je roztrhlej a navoje nejsou prachy a nemluvě o tom že táhnout stan + 2 spacáky + 2 karimatky je moc prostorově náročný, Takže spaná penziony, apartmány atd, podle cen co jsem dostal od kamaráda co tam letos byl je to celkem v pohodě.

19.6.2011 v 14:12 | Nahoru | #12
To je skoda . Ja si pred tejdnem koupil dost solidni stan, ale pro 2-3lidi (coz znamena, ze pro tri lidi to je celkem tesny a nic vic se tam nevejde) a pak mam jeste malinkej pro 1-2lidi, ve kterym to ale za slejvaku neni zrovna ono. S tim by se dalo vystacit, ale jasne, chapu, ze das prednost penzionum .
Uvidim, jak mi Czunik odpovi, jak to maj nak presneji naplanovany a pokud by to me, nebo jemu nebylo uplne proti srsti, tak bych se pridal spise k nim a kdyby to fakt nak vyslo, ze se v Cerny Hore potkame (a oni uz jeli domu a vy tam jeste chvili zustali), tak se zas priseru k vam. Rad stravim 20 dnu s motorkou na Balkane. Treba se od vas, nebo Czuniku po chvilce odpojim, kdyby mi to nak nevyhovovalo, ale pokud uz to mate nak naplanovany, tak je pohodlnejsi se pridat a hlavne rodice budou klidnejsi, kdyz pojedu s nekym
czunici> jeste jedna otazka: vy budete spat ve stanech, nebo taky penziony?

25.6.2011 v 20:34 | Nahoru | #13
tak už to mám tak nějak namyšlený, problém na který jsem narazil s plánováním mě celkem zaskočil, google mapy mě nechtějí plánovat cestu přes BiH a Yahoo mapy zase pro změnu nemaj vykrytou černou horu, takže mapu bohužel nemůžu ukázat...
vyšlo mě to cca 3100km, počítám že skutečnost bude spíš kolem 3.500-4.000km.
cesta tam přes bratislavu, Gyor, Tuzla, Foča, potom putování po černé hoře cca 1000km, a zpět přes Dubrovník, Mostar a nějak dál, nejspíš opět přes maďary, to bych viděl že se doladí až po cestě

jinak nemáte někdo mapu černé hory pro Oziexplorer, nejsem zdatný ve tvoření těchto map

27.6.2011 v 20:19 | Nahoru | #14
tak sem si nakonec nasel neco jinyho. preju vsem povedeny dovoleny

28.6.2011 v 08:42 | Nahoru | #15
tak jsme se vrátily z alp ,a páteček směr rumuny...atd....

19.7.2011 v 07:43 | Nahoru | #16
tak hlásím příjezd, najeto 3199km
silnice v BiH a MNE kvalitnější než tady, příroda krásná, neskutečně krásná
je tam levněji a hlavně NO STRESS, hned bych se tam vrátil...

fotky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá hora - 07/2011

19.7.2011 v 15:19 | Nahoru | #17
Mat> Krásné fotky Hlavně, že jste se v pořádku vrátili. Protože se na něco podobného chystám začátkem srpna, tak mě zajímají nějaké případné problémy, které jsi cestou v ČH řešil. Nebylo ubytko, celníci, policie, zloději, spaní mimo kemp atd.

20.7.2011 v 07:29 | Nahoru | #18
Čičin> problémy jsem neřešil žádný, teda kromě těch o kterých jsem věděl dopředu, tzn. navigace a značení některých míst. Myslím tím že černá hora není nejlíp zmapovaná do navigace, takže jsme jeli hodně podle mapy a roadbooku. Značení tam taky trochu pokulhává, občas se nám stalo že jsme dojeli na rozcestí a nikde žádný směrovky a nebo jen v nějaké té jejich azbuce nebo co to maj za písmo a o tom že nemají moc značený zajímavý místa nemluvě (myslím tím teď třeba vodopády atd...), některý jsme prostě po chvilce bloudění a hledání vzdali.
Spali jsme jen kempy a motely, penziony atd..., takže celkem v pohodě, akorát jednou jsme dlouho nemohli nic najít, tak jsme museli do *** hotelu.
Policie občas měří, ale jak v černé hoře tak v bosně hodně dobře ještě funguje upozorňování od protijedoucích vozidel, nás nestavěli ani jednou. Na můj vkus mají celkem hodně a zbytečně snižovanou rychlost. Na celnici nás nejvíc prudili chorvati a maďaři, ale nic vážnýho jen chtěli všechny doklady a maďaři chtěli otevřít i kufry, ale pak se tam ani nepodíval, takže si dělal jen dobře...
benzín se mi zdal že smrděl jinak jak u nás (v BiH a MNE).
Párkrát se nám stalo že nebrali karty a nebo nejel terminál, takže pokud nebudeš mít dostatek hotovosti, raději se vždy optej.