globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet nutný pro otevřený výfuk?
31.5.2011 v 12:15
Ahoj,

Mám Kawasaki ZX-6R 2001, model vybavený karburátory ale i neřízeným (tj. bez lambda sondy) katalyzátorem ve výfuku. Kawasaki u těchto modelů (ale i v následujících létech u FI modelů) zavedla systém KLEEN, který do výfukového kanálu přisává sekundární vzduch z airboxu, což má ve výsledku snížovat emise. Problém je v tom, že se katalyzátor postupně zanáší, navíc originální výfuk je vskutku "old school" = je obrovský a zvyšuje těžiště motorky. Proto jsem objednal homologovaný výfuk renomovaného výrobce (IXIL), kde se však nepíše nic o tom, co všechno je po montáži na motorce nutné seřídit / vyměnit / upravit. Nejsem naivní a tuším, že možná bude třeba sáhnout i na karburátory (asi Dynojet Stage 1) - otázkou však je, jestli odstranit i sekundární přísávání vzduchu.

Je tady někdo, kdo s tím měl už něco do činění? Myslím oblast problématiky okolo karburátorů, Dynojetu, ladění / přetryskování, a také někdo kdo řešil ten Kleen?

P.S. Prosím Vás o konstruktivní připomínky a poznámky k věci.



Naposledy editováno 31.05.2011 12:16:31

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet nutný pro otevřený výfuk?

31.5.2011 v 12:19 | Nahoru | #1
no pokud si koupil jen koncovku tak dost mozna zadny ladeni ani nebude potreba... ty koncovky nemaj temer zadnej vliv na vykon a tudiz ani na cokoliv dalsiho (plneni valce smesi)

system kleen je obdoba systemu pair u suzuki.. proste to jen do vyfuku pousti vzduch... nema to v podstate na nic vliv, jen pri montazi nakyho urvanyho vyfuku ti to muze lehce strilet do vyfuku.. kdyz tenhle system vyhazis tak to strileni se zmirni a usetris par gramu na tom co vsechno vyhodis (u suzuki to dela kolem 800gramu) na vykon apod nema ten kleen zadnej vliv..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet nutný pro otevřený výfuk?

31.5.2011 v 12:55 | Nahoru | #2
assassin> Plnění směsi... podle mě pravdu díš - ale u dynojetu se píše toto:

If you are running the stock exhaust install the DJ130 main jets in the outside cylinders (1&4) and DJ132 main jets in the inner cylinders (2&3).
If you are running an aftermarket exhaust with wide open baffles and/or a K&N filter, use the DJ132 main jets in the outside cylinders (1&4) and the DJ134 main jets in the inner cylinders (2&3).

Pro doplnění:

When running at high altitudes use the DJ128 main jets in the outside cylinders (1&4) and the DJ130 main jets in the inner cylinders (2&3). Takže do Alp menší hlavní trysky....

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet nutný pro otevřený výfuk?

31.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #3
No myslím, že samostatnou koncovkou opravdu nic nezkazíš .

Pokud to ale chceš vykopat všechno (celý cat i s koncovkou), tak to lze, jen
to bude chtít seřídit bohatost směsi (přetryskovat). Ten systém "Clean and KLEER" neznám, ale logicky už potom makat nebude a bez catu je k ničemu, takže ho můžeš vyházet taky... potom rovnou napálit sport. filtr, laděnou koncovku, seřídit a tradá...

(reakce na) Dynojet nutný pro otevřený výfuk?

31.5.2011 v 13:07 | Nahoru | #4

Aaronek píše: No myslím, že samostatnou koncovkou opravdu nic nezkazíš .

Pokud to ale chceš vykopat všechno (celý cat i s koncovkou), tak to lze, jen
to bude chtít seřídit bohatost směsi (přetryskovat). Ten systém "Clean and KLEER" neznám, ale logicky už potom makat nebude a bez catu je k ničemu, takže ho můžeš vyházet taky... potom rovnou napálit sport. filtr, laděnou koncovku, seřídit a tradá...



ten system nema s katem nic spolecnyho.. maj ho i motorky bez katu, proste to jen do vyfuku micha cerstvej vzduch.. lip vychazej emise...

(reakce na) Dynojet nutný pro otevřený výfuk?

31.5.2011 v 13:11 | Nahoru | #5

joro píše: assassin> Plnění směsi... podle mě pravdu díš - ale u dynojetu se píše toto:

If you are running the stock exhaust install the DJ130 main jets in the outside cylinders (1&4) and DJ132 main jets in the inner cylinders (2&3).
If you are running an aftermarket exhaust with wide open baffles and/or a K&N filter, use the DJ132 main jets in the outside cylinders (1&4) and the DJ134 main jets in the inner cylinders (2&3).

Pro doplnění:

When running at high altitudes use the DJ128 main jets in the outside cylinders (1&4) and the DJ130 main jets in the inner cylinders (2&3). Takže do Alp menší hlavní trysky....



tak jasne, individualni natryskovani muze mit vliv i na seriove motorce, preci jen seriove nepresnosti, opotrebeni atd.... ale neni to nutne... muze to byt pri montazi koncovek trochu odchylene od idealniho stavu, ale tak to bude vzdy.. to leda ze bys ladil motor pred kazdou vyjizdkou, ono se to meni i s pocasim...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja Lukas93cze 5 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA


TOPlist