paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 1150 GS
30.5.2011 v 21:58
Zdravim , zvažuju stále kam jít dál , co si vybrat , každý mi doporučuje GS , něco jsem si o nich už zjistil a pár kousků jsem zaměřil do hledáčku a zajmal by mě názor zkušených vlastníku těchto strojů , mrkněte ps na ně a napište váš názor , na některé jsem si už svůj názor udělal , tak by mě zajmalo jestli jsem je odhadl správně...
1 - http://www.motorkar...-1150-gs-244999.html
2 - http://www.tipmoto....4-r-1150-gs-top.html
3 - http://www.tipmoto....82153-r-1150-gs.html

Jinak samozřejmě stále hledám , takže uvítám i dobrý tip od někoho , kdo nějaký úžasný stroj zná osobně , nebo jeho vlastníka - prodejce a může ho s čistým svědomím doporučit...Jinak na netu toho je o těchto strojích napsáno spoustu , ale už hodně dávno , spoustu příspěvků už má hodně staré datum , proto se ptám tady touhle formou , oficielní stránky BMWGS samozřejmě znám taky (i tip na Boba...) , Adventure pro moje potřeby nevyužiju , takže o něm ani neuvažuju , taky kvůli určitému finančnímu stropu...
Předchozí
1 2
Následující

BMW 1150 GS

30.5.2011 v 22:16 | Nahoru | #1
máme doma GS1200 a teď o víkendu jsem se svezl na Moto Guzzi Stelvio. GS je oproti tomu těžká nuda. Pokud chceš nejméně zábavnou motorku na světě, klidně do toho GS jdi.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

30.5.2011 v 22:26 | Nahoru | #2
Stelvio je mimo můj rozpočet , původně jsem pokukoval po V-Stromu , někdo mi aj nutil TDM jako máš ty , ale jsem trochu většího vzrůstu a hlavně mi všichni říkaj , že stejně zkončím u GS , tak proč si ho nekoupit rovnou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

30.5.2011 v 22:39 | Nahoru | #3

Spigr píše: Stelvio je mimo můj rozpočet , původně jsem pokukoval po V-Stromu , někdo mi aj nutil TDM jako máš ty , ale jsem trochu většího vzrůstu a hlavně mi všichni říkaj , že stejně zkončím u GS , tak proč si ho nekoupit rovnou...



Stelvio byl jen názor, že motorka co se dokáže s GS porovnávat, může být pocitově dramaticky jiná něž ta "modla od BMW"
Kdo ti povídal že u GS stejnak skončíš? To je přece nesmysl. Každý skončí u toho co mu nejvíc vyhovuje.
V neděli jsem byl na kafe v Pekelných dolech a chtělo se mi brečet, kolik tam těch BMW stálo. Nekoupil bych si ho už jen z toho důvodu že nechci být šedě obyčejnej jako mnoho jiných. Ale každému co mu vyhovuje a stačí.
V-strom? Vezmi litra, pokud máš najeto. Škoda že jich je tak málo a výběr je omezený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

30.5.2011 v 23:24 | Nahoru | #4
seikos> Už jsem zkusil kde co , nebojím se ničeho , zatim mě nic neoslovilo - ani litrová zmrzlina , o ničem pod litr bych už ani neuvažoval , od V-Stroma mě odrazujou kámoši , co na tom lítaj už pár sezon a škudlej prachy na GS , hlavně jsou stejná krevní skupina , akorát jsme se tenkrát rozdělili v další volbě motky - já šel do sporta , oni do cesťáka , teď už vím , že jejich volba byla lepší...Modla to je určitě , což mě fakt štve , ale od kluků vím , že Strom má při 100tis km už dost , o GS se říká , že je čerstvě zajetý , takže na to má asi nárok , ale proto , že si musím vyzkoušet všechno na vlastní kůži , tak se o tom chci přesvědčit sám , pokud zklame , tak půjde z baráku jako všechno ostatní , pokud ne , dám všem za pravdu , ale je fakt , že od té doby co má známej GS , tak jsme se nepotkali na jediným srazu a jenom posílá veselé pozdravy odněkud z tramtárie...Je pravda , že dneska jsou ty srazy už o ničem - málo ježdění za hodně peněz , proto jsem se rozhodl takhle a zbírám informace a zkušenosti i od ostatních ... Asi tolik na vysvětlení , ale dík za názor , kritice se nebráním - 100 lidí,100 chutí...

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

30.5.2011 v 23:31 | Nahoru | #5
Mám Stroma, nalítáno (dle tacho) necelých 45tis. a co ho jezdím já, tak bez problémů a je to supr motorka. Sice asi nezvládne takovej terén jako GS, ale záleží, co od toho očekáváš, já jsem s ním spokojen, ale to je jen můj názor a GS jsem nesedlal, tak nemůžu až tak hodnotit, každopádně když to porovnáš cenově, tak jsou tam hodně velký rozdíly a záleží kolik do toho chceš vrazit a taky jak moc jezdíš, páč když koupíš dobrýho Stroma a málo km, tak než tu stovku najezdíš, to ti chvilku potrvá a když se o něj budeš normálně starat, tak proč by měl jít po 100tis. km do kytek...blbost, to už je o uživateli. Přeju dobrej výběr

(reakce na) BMW 1150 GS

30.5.2011 v 23:39 | Nahoru | #6

Spigr píše: ale je fakt , že od té doby co má známej GS , tak jsme se nepotkali na jediným srazu a jenom posílá veselé pozdravy odněkud z tramtárie...Je pravda , že dneska jsou ty srazy už o ničem - málo ježdění za hodně peněz , proto jsem se rozhodl takhle a zbírám informace a zkušenosti i od ostatních ... Asi tolik na vysvětlení , ale dík za názor , kritice se nebráním - 100 lidí,100 chutí...



Přesně todle znám...Známej měl Canyona...potkával sem ho vždycky někde kolem komína....pak pořídil GS a do tří neděl sem měl pozdrav z Mongolska Proto naprosto chápu tvůj výběr...

(reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 00:17 | Nahoru | #7
Mad_Cat> Určitě máš svým způsobem pravdu , oproti Stromu nic nemám , ale když ti někdo , kdo na něm objel celou evropu řekne , že je GS lepší , tak mu budu věřit...Hlavně Strom - vodník , řetězovka , životnost motoru do prvních vážných problémů 100tis km , GS - vzducháč , kardan , při 100km si prý motor teprve sedne , sice investice min o 50tis víc ale nezmar motorka , tak a babo raď...Jinak velikostí a dravostí určitě Strom splňuje moje očekávání , než jsem si začal zjišťovat všechna pro a proti , tak to byl můj horkej favorit , terén mi zatím nic neříká - toho si užiju dost na našich silnicích ...

2 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

31.5.2011 v 08:35 | Nahoru | #8
No. Já nevím kolik mají nalítáno tvý kámoši na stromu, ale můj malej strom mám 115 tisíc km a do motoru jsem ani nešáhl. Ve 110t km jsem měnil prvně ložiska v předním kole. Řetězovka mi vydrží 40tis. km. Do teď jsem na něm měnil 2x ložisko v zadním kole (jezdím pořád ve dvou), jednou v přepákování a lamely ve spojce. To je všechno. V životě mě ta motorka nikde nenechala. Když jde o litra. Kámoš má na něm 140tis. a kdyby GS projelo (a bumbalo) to co jeho Strom, tak už jeho motor asi taky nebude tiše ševelit. GS je krásná mašina, určitě skvělá, ale bože nedělejme z ní modlu.
Pokud budeš chtít jít do GS, tak ho každopádně kup v plný výbavě, protože každá blbost na to stojí děsný peníze.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

31.5.2011 v 12:26 | Nahoru | #9
Mě to nedá. Ale jasně že GS je super a kardan je argument na kterej taky slyším. Já bych do něj na tvým místě šel už proto že pokud ti nesedne a za rok se ho rozhodneš prodat tak ti za tu dobu cenově moc neklesne a neproděláš. Tak proč ho nezkusit když na to ty chechtáky sou že jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 12:41 | Nahoru | #10
Lucky-Luke>
Na to nehleď. Já jsem třeba s "poruchovou" stříkačkou táhnul na laně Biga, kterému stávkoval "spolehlivý" karburátor, který přece v pohodě kdykoliv opravíš (odešla tam membrána či co). Nedá se to paušalizovat - modernější = poruchovější.



sorry za lehký offtopic

Naposledy editováno 31.05.2011 12:42:20

2 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

31.5.2011 v 12:46 | Nahoru | #11
Caponord teda pokud nemáš výhrady proti Apriliím. Oproti V-Stromu je to velká motorka

(reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 14:23 | Nahoru | #12

Stewe píše: Caponord teda pokud nemáš výhrady proti Apriliím. Oproti V-Stromu je to velká motorka

No ty ses nepoučil?

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

31.5.2011 v 15:11 | Nahoru | #13
Kašli na seikose a jdi do GS (tedy pokud dosáhneš). Mladí frajírci co jezdili okruhy v provozu, už pomalu vymřeli nebo přešli na jinou zábavu. Na ježdění je BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 15:14 | Nahoru | #14

Petr-RSV píše: Lucky-Luke>
Na to nehleď. Já jsem třeba s "poruchovou" stříkačkou táhnul na laně Biga, kterému stávkoval "spolehlivý" karburátor, který přece v pohodě kdykoliv opravíš (odešla tam membrána či co). Nedá se to paušalizovat - modernější = poruchovější.



sorry za lehký offtopic



Vidíš to, a kdo by řekl, že stačilo jenom pitomé sekundové lepidlo za 20 kč a majitel by dojel domů ...navíc ta membrána byla, počítám tak, 20 let stará, to už má právo prasknout...

1 reakcí na tento příspěvek BMW 1150 GS

31.5.2011 v 15:58 | Nahoru | #15
Ty GSa jsou děsnej nešvar,za 2 roky bude 50% všech mašin tady patřit GSům

(reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 16:26 | Nahoru | #16
2stroke>
Měl to v servisu 2 týdny, než to spravili. Ale asi to bylo tím stářím, jak píšeš. Záleží taky na konrétním kusu - někdo má třeba itala a jen jezdí (můj případ), a druhý se ve stejné motorce hrabe co týden...

(reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 16:58 | Nahoru | #17

Ďuričko píše: Ty GSa jsou děsnej nešvar,za 2 roky bude 50% všech mašin tady patřit GSům



Chtělo by to, je vyhubit, a nejlépe BIOLITEM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

31.5.2011 v 22:22 | Nahoru | #18
rrss> Rád si poslechnu i názor jiných , ale GS je můj favorit , myslím že oprávněně...Finančně na něj dosáhnu taktak , velikostí bez problémů , nejsem žádnej prcek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

1.6.2011 v 10:45 | Nahoru | #19

Stewe píše: Caponord teda pokud nemáš výhrady proti Apriliím. Oproti V-Stromu je to velká motorka



mě teda přijde Capo úplně nemlich to samý jako V-Strom, jen design je jinak...

BMW 1150 GS

1.6.2011 v 10:47 | Nahoru | #20
slyšel jsem ale, že 1200 GS okolo 2004 měly potíže s kardanem, novější už maj vychytaný a 1150 jsou na tom taky dobře. Jo když jsou na to ty prachy, tak proč ne, motorka je to hezká a dobrá, jen ty prachy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

1.6.2011 v 15:13 | Nahoru | #21

Mad_Cat píše: mě teda přijde Capo úplně nemlich to samý jako V-Strom, jen design je jinak...



soused má Vé-stroma a je to koloběžka a mavíc je to nízký jak babeta
ED: ale nic proti němu nemám, taky sem ho chtěl - než sem se na něj jel podívat

Naposledy editováno 01.06.2011 15:14:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

1.6.2011 v 23:33 | Nahoru | #22

Stewe píše: soused má Vé-stroma a je to koloběžka a mavíc je to nízký jak babeta
ED: ale nic proti němu nemám, taky sem ho chtěl - než sem se na něj jel podívat


jasný pohoda, já bych z něj docela bral ty pletený kola, jsou hezký a jinak známej s přibližně mojí vejškou si chce nechat na Capu zvýšit sedlo právě kvůli tomu, že mu to přijde nízký a má moc pokrčený kolena, ale to je každýho věc, mě taky na Stromu pobolívaj po dlouhý štrece, ale tak si sem tam stoupnu a dobrý. Jízdní vastnosti budou podle mě podobný. Capa jsem taky měl v hledáčku, ale hodně lidí mě odradilo kvůli elektrice, tak mám co mám..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 07:20 | Nahoru | #23
Mad_Cat> hm v elektrice ta je v poho, ale ty jiný věci

Naposledy editováno 02.06.2011 07:20:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 09:16 | Nahoru | #24

Stewe píše: Mad_Cat> hm v elektrice ta je v poho, ale ty jiný věci


Povídej, co se ti vys*alo?

(reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 10:35 | Nahoru | #25
Spigr> Na "malym" Stromu sem odjel nedávno Rumunsko a já osobně bych do něj teda nešel.Na cestování mi připadá motor ideální a jede dostatečně.Litr je v porovnání zbytečně tvrdej.Nelíbily se mi ale brzdy-nejdřív nic moc a pak se bloknou.Origo plexi je naprd-při mejch 194cm byly takový turbulence při jakýkoli poloze (mimochodem na posunutí plexi stačí práce s pouhými 10-ti šrouby...),že sem ho nakonec sundal úplně a najednou to ticho...A celý je to nízký jak na posez,tak světlá výška,takže mimo silnici nic moc.
Pokud chceš ale cestovat jen po silnicích,tak je tu i spousta jinejch motorek,než jenom GS.BMW RT,Moto Guzzi Stelvio a Norge,Triumph Sprint GT,Tiger 1050 atdatd.

BMW 1150 GS

2.6.2011 v 10:41 | Nahoru | #26

Metzeler Tourance taky nejsou mimo silnici moc vhodný...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 19:44 | Nahoru | #27

Mad_Cat píše: Povídej, co se ti vys*alo?



tak třebas palivové rychlospojky, ložiska kol - stokorunové položky

(reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 20:52 | Nahoru | #28

Stewe píše: tak třebas palivové rychlospojky, ložiska kol - stokorunové položky


tak to je ok, záleží holt na majiteli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

2.6.2011 v 21:07 | Nahoru | #29

Stewe píše: tak třebas palivové rychlospojky, ložiska kol - stokorunové položky

Kyž jí miluješ, tak není co řešit! nebo ne?

Naposledy editováno 02.06.2011 21:07:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 1150 GS

3.6.2011 v 07:55 | Nahoru | #30

Durex píše: Kyž jí miluješ, tak není co řešit! nebo ne?



musíš to znát, taky si měl italku. Chlap kterej neměl italku není chlap - nebo to je s cikánkou - to už je jedno.....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks


TOPlist