Téma: Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30
Zdravám chystám se přestavět RC36 na RC30 za všechny informace a poznatky bych byl vděčný. Pokud někdo nějakou přestavbu dělal nebo někde o ní četl prosím o více info. Díky díky díky..

Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 10:06 | Nahoru | #1
Nic mi do toho není, ale proč to chceš předělávat? Když jsem zvažoval koupi moto, tak jsem o RC36 také uvažoval. Každopádně RC30 se mi ale vůbec nelíbí. Raději bych udržoval tu RC36 v originálním stavu, ale to je jen můj názor...

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 10:10 | Nahoru | #2

KarlosVFR píše: Nic mi do toho není, ale proč to chceš předělávat? Když jsem zvažoval koupi moto, tak jsem o RC36 také uvažoval. Každopádně RC30 se mi ale vůbec nelíbí. Raději bych udržoval tu RC36 v originálním stavu, ale to je jen můj názor...



že by proto, že RC30 a 45 jsou závodní legendy a moc jich není? taky jsem nad tím přemýšlel, na Ebay jsem viděl i kapotáž a nádrž...zbytek nevím

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 10:45 | Nahoru | #3
to nemá smysl, nikdy to nebude ona....

na mobile.de se dá RC30 sehnat od 13 000 do 20 000 €

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 11:08 | Nahoru | #4
Bude to stát hafo peněz a pořád to bude jen napodobenina

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 11:09 | Nahoru | #5
Čau...

měl sem/(mám) něco podobnýho v plánu už leta, ale nejsou prachy... zkusím ve zkratce předat co jsem dohledal, všechno je teda jen z netu a z diskuzí na různejch stránkách, nic z vlastní zkušenosti...

na zadní kolo bych se vykašlal, z nc30 tam nebude pasovat je moc úzký, rc30tkový kolo je 18-ti palcový a myslím že standartní rozměr měla až RC45tka a to neseženeš za normální peníze... pořiď to z RC36 1. generace a pokud se ti nelíběj šrouby tak thurn prodával takovou krytku...



jinak pak jsou přestavby kdy jde použít zadní nába ze speedtripla a na tu pasuje kolo z 996 alespoň dle diskuzí na tady ... tohle všechno ale bude stát děsnej balík... za mě jednoznačně ta varianta s VFRkovým kolem z RC36-1. generace

kapoty nebudou problém... je několik výrobců:1, 2, 3, 4

Problém bych viděl v nádrži... viděl jsem někde jak rozšiřovali nádrž z nc30 - tak to máš odemě za úkol vyzkoumat ty... viděl jsem naroubovanou nádrž z RC30 ale to je nesehnatelný... tady a tady

světla CBR900 1992, budíky z CBR900 rv 1994-1996 (mají el. náhon jako RC36II) řidítka a páčku brzdy a spojky z VTR1000F (bacha jen nějaký ročník měl kulaté plastové nádržky, některé mely integrované kovové)

no co ještě... už mě nic nenapadá... snad jen, že doufám, že ty prachy brzo budou, abych se do toho mohl taky pustit... kdyby něco tak se kľidně ozvi...

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 11:12 | Nahoru | #6
strakon> To je fakt že to je jen napodobenina o tom žádná, ale já to chápu tak že se chce realizovat... nebo tak bych se na to teda koukal já dělat něco podobnýho...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 11:40 | Nahoru | #7
...neco jako navliknout 1,2 htp do RSkovyho kabatu ani ryba ani rak = ser na to

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 11:41 | Nahoru | #8
nechal bych jí v sériji ,RC36 je jedna z nejhezčích seriových motorek , tohle vetšinou nedopadá dobře a srazí to cenu motorky na minimum , RC30 z toho nikdy nebude - hlavně podvozkově .

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 12:34 | Nahoru | #9
přesně jak už tady psali nedemnou. jestli si s tím chceš hrát, tak to klidně, hlavně že se to bude lébit tobě. ale musíš počítat s tím, že kdybys to chtěl prodat, tak si každý bude myslet, že je to totální bastl. jestli se do toho pustíš, tak to dokumentuj a pochlub se

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 12:43 | Nahoru | #10
když se koukám do profilu z čeho to chce stavět tak říkám jen do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 13:01 | Nahoru | #11
Stev> No každopádně to bude běh na dlouhou trať

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 13:09 | Nahoru | #12
strakon> tak když ho to bude bavit...proč ne že?

navíc kolegu jsem u nás potkával a jeho vfr400 byla suprová

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 13:20 | Nahoru | #13
Kubát> No jasnačka, taky bych chtěl spáchat nějakýho Café Racera až dodělám barák

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 13:36 | Nahoru | #14

wario píše: nechal bych jí v sériji ,RC36 je jedna z nejhezčích seriových motorek , tohle vetšinou nedopadá dobře a srazí to cenu motorky na minimum , RC30 z toho nikdy nebude - hlavně podvozkově .



při tom vraku, co má doma, se o to v klidu může pokusit...krom toho- prodávat VFR? nic lepšího zatím nevymysleli...

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 13:48 | Nahoru | #15
RC30

já bych z toho zkusil udělat RC45, jasně, musí se vyměnit přední vidle, ale to v dnešní době a když člověk nespěchá není problém...

RC45

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 14:25 | Nahoru | #16
VeFeRák> Sehnat předek z SP1 nebude takový problém a RC45 z toho půjde udělat snadnějc. na druhou stranu RC30 je větší "rarita"

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 14:30 | Nahoru | #17
..a tak to určitě jo, ale proti RC30 mluví zadní kolo- leda by se ráfek z VFR400 (150mm) popral se 170 mm pneu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 14:34 | Nahoru | #18
VeFeRák> nemá 400 taky vzadu 18 kolo?

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 14:46 | Nahoru | #19

Kubát píše: VeFeRák> nemá 400 taky vzadu 18 kolo?



no dyť má, to je vpořádku, ne?

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 15:41 | Nahoru | #20
Zdarec,dravci. Že je to běh na dlouhou trať samozřejme vím a že to bude bastl? No to je fakt,ale bude to můj bastl a určitě to nebude horši než to co jsem koupil jen a jen pro tento účel. Každopadňe všude je mraky přestaveb na všechno možne a předelat 1 VFR na 2 VFR když obě motky vychazeji ze (stejneho) zakladu a to motoru 4v s rozvodem koli.... A motorku si dělam pro sebe,abych vedle male 400NC30 což je taky vlastně replica měl postavenou RC30-replicu s motorem V4-750.

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 15:58 | Nahoru | #21
Honza VFR- zajimave poznatky,ty světla sem tak nějak věděl,ale ty páčky ne. Že budou na nějake hondě jsem si myslel,ale že jsou na VTR jsem nevěděl. Dik. Kubát- pokud pises o moji VFR 400 tak dik za uznani,jeste ji mam a popravdě ta z domu nepude! Co se týče zadniho kola 400 ma 4,5'' a RC30 ma 5,5'' vzhledově jsou ty kola stejne,stejne je i kolo RC45,ale tam je to už 17'' průměr a 6'' šiře. Mam doma nachystany komplet předek a taky zadek z NC30 tak uvidíme jak to tam bude pasovat.

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 16:24 | Nahoru | #22
Keša>
Čau... právě... jezdí tisíce streetů a jinejch nevkusnejch vražd tak bych se nezaleknul argumentů, že to bude bastl... důležitý je to, že se na tom pobavíš a tu chudinku zbídačenou po předchozím majiteli přivedeš k obrazu svému... a to jak bude vypadat už je na vkusu každého soudruha...

teď jen doplním aby nedošlo k mýlce... ty světla a páčky atd. jsou vybrány jen jako nejpodobnější věci... určitě to nejsou totožný díly s RC30 (ale to je doufám jasný)... viděl jsem na netu dost lidí co vyměnili spodky vidlic za spodky právě z Firestormu (mají stejný průměr tuším 41mm), střeva vidlic údajně zůstávají originál... na to pak s minimální úpravou běžně roubují brzdiče z CBR929/954 (to by ti místní znalci firestormů potvrdili)... k tomu budeš určitě potřebovat ale jinou brzdovou pumpu... ta spojka půjde použít firestormácká, řidítka díky průměru právě nejlíp asi taky z firestormu... tady je dobrý že by ti zůstaly i brejle geometrie nedostane nafrak atd atd...

jinak jak říkám tu zadní kyvku bych ještě zvážil... viděl jsem i tuhle čuňačinu... kolo z VFR36/I se zavařenejma dírama... dělali to majitelé NTV650...


mimochodem tohle je dobrej odkaz... RC45 replica
někde v půlce najdeš fotky kde vedle sebe stojí pravá RC45 a replica... kdo ví tak pozná ale prostě je to dobře udělaný

mě teda osobně nejvíc zajímá ta nádrž, tak doufám že se podělíš o to cos vymyslel...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 17:35 | Nahoru | #23
Jo no to kolo už jsem taky viděl a ty stranky RC45 taky, docela pěkně to (bastlí ). Nad tím zavařením kola taky uvažuju,už jen k vuli technické. Těžko bych obhajovak 18'' na místo 17'' jak ma RC36. A ten předek mam komplet z NC30 je to vzhledově asi nejblíž,ať už kolo nebo třmeny. Až na to že RC30 má kotouče 310mm a trubky vidlí 43mm oproti 296 a 41. Brzdova pumpa je taky stejná takže jen tu spojkovou z toho VTR... Horší to bude s nerez svodama a koncovkou,termignoni je v nabídce má,ale ta cena...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 18:03 | Nahoru | #24
Mě se tato myšlenka moc líbí a lidé, kteří tady mluví o bastlech už nejspíš nemají nic společného s tvrzením o zlatých,českých ručičkách... Je pravda, že vraků a podvodů na zblití je všude moc a lidé už nejspíš zapomněli na to,že existují i lidé co pro tyto věci mají cítění a dělají to pro svůj smysl bytí . Věřím, že tento člověk svůj projekt dotáhne do zdárného konce a bude to velkolepé :)... a když ne... koupím to od něho a dostavím, tak aby mi záviděl, že ano Kešáku :D? Mimochodem se jedu zchladit do Halen a pak do těch Buchlovských a ty si užij svou odpolední s internetem v mobilu. Ciao

PS: pořád si nemůžu zvyknout na to, kam dnešní internetové diskuze spějí :D tak před čtyřmi léty se dalo psát ještě seriozně,ale teď... ale tak co , ať má každý svou pravdu, pak to ale dopadá tak, že ty nejlepší věci se na internet nedostanou ,člověka to dost odradí od toho se s něčím pochlubit...

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 18:27 | Nahoru | #25
Já měl VFR upravenou aspoň barevně jako RC45.

Měl jsem namontovaný výfuk z RC30, originál z Hondy. Sedí bez problémů a bez úprav. Má jiné přímé svody (nijak neproplétané), nemá expanzní komoru a hlavně je vyvedený na levou stranu, takže ke kolu je volný přístup. Pro montáž je nutno ale sundat hlavní stojan.





Lamináty na RC30 i RC45 koupíš normálně např. na http://www.sebimoto.cz/

1 reakcí na tento příspěvek Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 19:24 | Nahoru | #26
O lamináty strach nemám,ale budu mit kompozitove,teda snad ze jo Dome. To C.J.-kde jsi sehnal ty svody? A kde je jím konec? A s centralním stojanem se samozrejme do budoucna nepocítá. Jeste mě napadá že byla verze s velkýma světlama jako ma třeba prvni Blade a s menšíma jako ma moje NC30. Neví o tom někdo něco?

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

24.5.2011 v 21:34 | Nahoru | #27
Komplet svody i výfuk přímo z Hondy.. Vyšlo to na cca 25tis komplet, asi před 11 roky.

http://www.partsdepot.cz/

(reakce na) Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

25.5.2011 v 08:21 | Nahoru | #28

Keša píše: O lamináty strach nemám,ale budu mit kompozitove,teda snad ze jo Dome. To C.J.-kde jsi sehnal ty svody? A kde je jím konec? A s centralním stojanem se samozrejme do budoucna nepocítá. Jeste mě napadá že byla verze s velkýma světlama jako ma třeba prvni Blade a s menšíma jako ma moje NC30. Neví o tom někdo něco?



Jestli to bude jako s VFR 400, tak větší světlomety byly pro německý trh.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

25.5.2011 v 09:12 | Nahoru | #29
Přesně tak jsem si to myslel, ale ted je otázka zda udělat replicu s menšíma světlama nebo vetšíma? No myslím že tento problém mě vyřeší kapoty a vnich velikost děr na světla.

Přestavba VFR RC36 r.v.94 na RC30

25.5.2011 v 09:48 | Nahoru | #30
Předpokládám, že díry budou menší, tak na světla ze starého Fároše..
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk od spojkoveho krytu motoru Honda VFR 750 Lyer 10 10.10.2018 v 23:05 gugo
1993 VFR750F technická Honda VFR 750 mc-sikes 11 13.9.2018 v 10:43 Dudes
VFR 750 jak odmontovat kyvnou vidlici Honda VFR 750 mucs 2 15.8.2018 v 13:55 Marfy.VFR
Cestovnější náhrada za Hondu CB500 [1, 2] Honda VFR 800, Kawasaki ZR 7, Yamaha TDM 850, Honda ... Kaki 32 22.6.2018 v 09:45 Kaki
Vracím se - Silniční cesťák do 40K [1, 2] Kawasaki ZR 7, Honda VFR 750, Honda VTR 1000F Firest... StrejdaMortymer 35 22.5.2018 v 14:40 ..Roko..

TOPlist