Né, že bych se do toho nějak hnal...s GSkem ještě chvíli pojezdím, ale i tak mě pomalu napadá otázka co po něm? Představoval bych si něco o chloupek většího a silnějšího
Stav kilometrů na mém kontě se přiblížil 35 tisícům, z toho 20 tisíc připadá právě na GS.
Co se týče zkušeností se silnější kubaturou projel jsem CBR600F a ZX-6R a tím se dostávám k zásadnímu problému:
Líbí se mi naháče(Suzuki GSX750 Inazuma je nádherná) a určitě bych v nich chtěl pokračovat...jenže drtivá většina je 4 válcových a možná se to někomu nebude líbit, nechci nikoho urazit, ale 4válec mě NUDÍ. I má GS500E mi přišla daleko zábavnější a hravější než obě zmíněné šestky.
Nepotřebuji horentní výkon na špici ani sportovní charakter.
Proto se ptám, který naháč doporučíte s počtem válců 2 a obsahu větším než 500ccm.
Budou to jenom Ducati nebo i něco jiného?
(jen pro doplnění vynechme všechny Suzuki SV. 650 nechci a na 1000 se opravdu necítím)
Díky!
3 válce mě nenapadly...po tom se podívám.
Zajímal by mě názor na Monster 900, 750 a podobně. Popravdě monstery celem splňují mé požadavky. Pěkný objem...výkonově žádná vražda ale především ten zvuk! Zajímalo, jestli servis a provoz u Duken je opravdu tak strašně drahý. Četl sem tu o tom nějáká vlákna a majitelé to vesměs vyvraceli, tak kde pramení ten názor?
1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E
BMW 800kilo taky super stroj speed od triumfu tak toje supa litroveho SV ci raptora bych se nebal. a co rovnou GS1150???
neco na krouceno mas bych se vykonu nejak nebal.Masin je spousta težko si vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E
Je to taková tuctovka co má každej...rád bych něco víc neobyčejného.
Navíc mi pár lidí říkalo, že to je takové převlečené GS500...nenadchne ani neurazí
E: Mimochodem SV 1000 nevím jak je na tom ve věcech co sem teď popsal...asi to bude lepší, stále má ale to oddělené sedlo. Dám hodně na vzhled. nicméně SV1000 mě imponuje 2 výfuky a prostě zvukem velkého dvouválu..ale nejsem si jistej, že bych to v každé situaci zvládl (co sem si pročetl o zavírání plynu v zatáčkách apod...měl bych z toho respekt)
Naposledy editováno 07.05.2011 10:59:34
1 reakcí na tento příspěvek Co po GS500E
E: O SV 1000N jsem coby o následníku uvažoval. Ale má ještě víc agresívnější (relativně) posez než 650N a i tam mi vadí že je to "moc na ruce" (můj názor, mám rád vzpříměný posez).
Naposledy editováno 07.05.2011 11:07:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po GS500E
Jinak u těch Dukatek...jak je na tom takový monstřík 695 se spolujezdcem? Spolujezdce vozím často a dle prvního pohledu bych neřekl, že to bude moc pohodlné.
Řikám - nepotřebuju superpohodlnej cesťák, ale pohodlí bych chtěl zachovat aspoň na úrovni GS500 (např.SV650 má o hodně tvrdší posaz)
Jo a ještě mám dotaz.
Bylo řečeno, že provoz a servis Ducati bude u 2ventilových strojů snesitelný. Proč tomu tak je a které všechny modely (nahé) to jsou? Díky
Naposledy editováno 07.05.2011 11:21:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |