globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: píchlá pneu
zdarec,
včera jsem vytáhnul z GSX-eRka ze zadní gumy šroubek a byl naskrz, ale průměrově to je sráč malinkatej a tlak utíká jenom cca 0,15 baru za den. Nechce se mi tu díru zvěčovat (ničit kostru) a cpát tam knot. Neměl by někdo nějakej nápad a nebo neví někdo o nějakym zázračnym lepení?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2011 v 18:35 | Nahoru | #1
nĚKDY TO V PNEUSERVISU SUNDAJÍ A PODLEPÍ ZE VNITŘ.

2.5.2011 v 18:38 | Nahoru | #2
Měl si ho tam nechat a utikalo by to ještě míň. Jinak knotem toho moc nezničíš.
Je to i nejlevnější varianta.

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2011 v 18:46 | Nahoru | #3
A co tam nacpat třeba TOTO ?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2011 v 18:47 | Nahoru | #4
Nechal jsem si takhle zalepit novou, měla necelých 5set a hned hřebík, kurwa... No, podlepili a cajk, dojela do 9tis...

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2011 v 18:51 | Nahoru | #5
ostatně na tyhle mikro dírky stačí i antipich co

Skvělá odpověď, děkuji! 2.5.2011 v 18:56 | Nahoru | #6
No v kolech mám Ultraseal a zatím teda netestováno. JInak zde bych teda nešetřil.

2.5.2011 v 18:57 | Nahoru | #7
Krejca> To je jen "na dojetí" Prej to docela žere gumu, já za to dostal u kámoše v pneuservisu dobrej pojeb... Nechtěl bych to pak mejt...

2.5.2011 v 19:00 | Nahoru | #8
motodawe> no to máš sice pravdu,ale účel to splní,a pokud to tam nacákáš a deš to pořádně projet,zůstane to odstředivou na gumě,já jel minule na přezutí s hrůzou jak bude zapatlanej ráfek a dostanu pojeb a ono se nic velkýho nekonalo.

2.5.2011 v 19:13 | Nahoru | #9

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) píchlá pneu

2.5.2011 v 19:16 | Nahoru | #10

motodawe píše: Krejca> To joo, ale asi bych to tam nenechal, než tu bačkoru dolítám na plátno...

2.5.2011 v 19:17 | Nahoru | #11

Krejca píše: no v tom bude zakopanej pes já nejezdím pneu na plátno,na to se mám moc rád a taky mám doma rodinu

2.5.2011 v 19:21 | Nahoru | #12

2.5.2011 v 19:24 | Nahoru | #13

motodawe píše: Krejca> "na plátno" Bral jsem můj případ, nenechal bych to tam na 9tis km, na nějaký dojeti k opravě jo. Dlohodobej účinek antipichu na gumu není dobrej.

řekl kdo? kámoš v pneuservisu? myslím že kdokoliv ho použije protože mu malinko uniká tlak a ono to přestane unikat tak to dojezdí a nevím jak ty ale já mám sadu zhruba na sezonu,tak nevím jestli ti to za 4 měsíce sežere gumu zevnitř

2.5.2011 v 19:30 | Nahoru | #14
Myslim že s pneu to neudělá vůbec nic

2.5.2011 v 19:32 | Nahoru | #15

2.5.2011 v 19:33 | Nahoru | #16

lukš píše: Myslim že s pneu to neudělá vůbec nic

o děkuji i když ultraseal je spíš prevence ,kdežto klasickej antipich se nacpe do kola až když je problém,ale výsledek je stejnej a u lidí který na motorce jezdí aspon občas to fakt není k řešení,myslím co se životnosti pneu týče.

2.5.2011 v 19:35 | Nahoru | #17

motodawe píše: Krejca> Nee, nevím kde, ale někde jsme to řešili, každopádně je mi to fuk, měl jsem tam docela slušněj hřebík, tak jsem to nechal zavařit. Pokud na tom máš lepidla, co ti udělaj 4 tis, tak to asi nee, ale na routovou gumu, co udělá 25tis... To za sozónu fakt neujezdím...

no sada většinou kolem 6-7 tisíc ,přeci jen B12 i tahle 1400 gumu žerou,a protože jezdíme občas ven a vracíme se třeba s 2500 km tak musím většinou sadu měnit předčasně,kdo jezdí Alpy ví jak tam rádo prší tak asi proto.

2.5.2011 v 19:41 | Nahoru | #18
Na tohle je supr čopr, tam mám na přední gumě 22tis a ještě sezónu udělá, to jedem dánsko a maďarsko, na bandasce je to 8tis a je to bačkorách...

2.5.2011 v 19:45 | Nahoru | #19
motodawe> no a to máš 6tku,1200 je těžší a zadní gumu pěkně papá,a 14 ka to samý no klučina tu má názorů dost tak je z čeho vybírat zduř do se spotit.

2.5.2011 v 19:47 | Nahoru | #20
Krejca> Ať to jezdí!

2.5.2011 v 20:05 | Nahoru | #21
zatim díky moc všem - ještě to promyslim - času mám docela dost když jsem vyděl předpověď počasí

2.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #22
Já o velikonocích trefil roksor 8mm délka 15 cm,sice jsem to zevnitř podlepil ale nevím nevím.
Tlak to drží ,ještě jsem neměl čas to projet ale pořád mám nutkání koupit novou i když ji mám rok a najeto7000 km. Máte někdo podobnou zkušenost?

2.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #23
To je parádní práce... Mě takhle roxor gumu rozpáral, měl jsem co dělat, abych to ustál, projel jsem příkopem, nic pěknýho, gumu jsem musel dát novou...

3.5.2011 v 00:17 | Nahoru | #24
nech to zalepit zevnitr ! tak premyslim ze mi snad zadna zadni guma nenajela vic jak 5 tisic km sem ji stacil vzdycky uhrabat a ubrzdit

3 reakcí na tento příspěvek píchlá pneu

Skvělá odpověď, děkuji! 3.5.2011 v 08:54 | Nahoru | #25
Bez zvětšení díry to nepůjde, takže buď knot - ten je brán jak dočasná oprava, ale nikdy za mnou nikdo nepřijel abych mu knot vyndal a dal zevnitř hříbek.

No a trvalá oprava je hříbek, ale u obojího je třeba díru zvětšit, u hříbku se to prostrčí zevnitř pneu a zespod se to zalepí.

Potom se to dá opravit jen flekem zevnitř ale tím nezamezíme vnikání vody z venku ke kordu a následné korozi takže tohle se běžně nedělá, nebo by se to muselo z vnějšku zavařit v termopresu což jsem u moto ještě nedělal, u aut kde jsou dražší pneu se to dělá, vybrousí se trychtýř, zavaří se to, obrousí a prořezávačkou se doladí v místě vzorek.

3.5.2011 v 18:44 | Nahoru | #26
Fugo> Je vidět že se vyznáš,dám na tvou radu a přesto že jsem to zalepil zevnitř záplatou,schodim to a odvezu do pneuservisu. Hříbky na firmě nemáme

4.5.2011 v 06:27 | Nahoru | #27
Fugo> Předposlední gumu jsem měl po hřebíku nebo co to bylo přesně tímhle "vehementem" opravenou a nebylo to napohled skoro ani poznat ;) - co se týká jízdních vlastnosti tak vůbec.

14.6.2011 v 20:27 | Nahoru | #28
Fugo> Naprosto souhlasím.
Hříbkem se zvětší díra. Já to vždy řeším knotem i u mých motorek i u zákazníků a nikdy nikdo nedojel, že by mu něco unikalo. Knot, neboli špunt čí tyčinka nezvětší o tolik i malý defekt. A vždy to drží až do samého plátna i na předním i na zadním kole. Špuntů se netřeba bát. Až bude nová guma stát to málo, co oprava špuntem, tak to už nebude třeba řešit .
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike