protože práce pokračovali souběžně s rámem také na motoru, dal jsem dohromady nějakou sérii fotek. Tentokráte to nebude žádná bomba. Marko se zaměřil zejména na změnu spojky z mokré v olejové lázni na suchou a další drobnosti na motoru. Fotoseriál dokumentuje nesmírnou pracnost a náročnost pouhé výroby spojky tak aby i fungovala. Marko staví Yamahu GP 500 pouze na ježdění po italských okruzích. Přeji všem příznivcům nádherné techniky příjemné chvíle zde
2 reakcí na tento příspěvek pokračování Yamaha 500 GP made in doma fotoseriál
Paine píše: Mooooooooc pěkné, jen mi není jasný proč to měníte z mokrý na suchou??
ne já nic neměním, To je práce jednoho itala a já jen našel jeho práce. Z cesťáku staví repliku 500GP. Přečtěte si ten první článek a bude Vám to více jasné.
Paine píše: Mooooooooc pěkné, jen mi není jasný proč to měníte z mokrý na suchou??
No tak má to bejt přeci závoďák, ne?
U mokré spojky musíš podobné odezvy ?tření? (nevim jak to jinak napsat), dosáhnout tím, že jí uděláš vícelamelovou. A víc lamel a olejová lázeň váží víc. Takže, že by kvůli snížení váhy a přímějšímu nástupu? To, že ta spojka má pak nižší životnost tě u závoďáku netrápí.