globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 650 nebo Monster 600 ???
 
28.4.2011 v 15:45
Zdar motorkáři měl bych tu otázku a ta zní... Jakou motorku by jste volily na začátek??Súzu Svčko 650 nebo Monstra 600?? cca do 50t Kč... Po případě jakou jinou motorku?? Ještě jsem koukal na Bandasku atd.. Mohly by jste mi kdyžtak napsat na co si dát pozor při koupi těchto motorek??A cca do kolika tisíc kilometrů to kupovat?? Zkušenosti s pár motorkama už mám.. ale Chci konečně ,,doopravdickou,, motorku :D Mějte se a kilometrům a kolenům na zemi zdar :D
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #1
SV a nejlip moje

Naposledy editováno 28.04.2011 16:06:21

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 15:52 | Nahoru | #2
SV na monstra budou určitě několikrát dražší díly.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:04 | Nahoru | #3
Monstra

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:05 | Nahoru | #4
Šel bych spíš do SV,má o něco málo větší výkon,budou se na něj líp hledat díly,když budou potřeba a ceny dílů budou níž než u Monstera

Naposledy editováno 28.04.2011 19:36:56

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:10 | Nahoru | #5
já zas tak koukal tak oni mají celkem dost najeto ale zase těžko říct co je pro ten motor dost najeto.. nevít někdo kolik ty motory cca vydrží? :D nepotřebuju něco co se na mě hnedle vysype :D

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:11 | Nahoru | #6
alf600> to říkáš jen proto že ho máš

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:35 | Nahoru | #7
No samo:D Monster je dobrej stroj

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:37 | Nahoru | #8
už jsem to tu jednou psal v debatě k jinému monsteru:
"
a jakýho monstera bys chtěl? Osobně bych šel do M1000 - dvě svíčky na válec, litr, Showa a Brembo brzdy... kam se na to hrabou měkký přední vidle u SV a impotentní brzdy.

Spolehlivostí je na tom dvouventil stejně nebo lépe než SV. V mojí Duc mám stejný motor a za komplet velký servis (řemeny, olej, ventily, půlkroužky, seřízení) jsem platil 7500,-.

Malý SV jsem měl na servise a trošku jsem ho očumoval. Nelíbí se mi zpracování dílů, nelíbí se mi jak jak vše hnáno na low-cost. Pokud chceš motorku jako Motorku, koukni se jinam než k SV.

Tak a teď do mě rejžožrouti.
"

výkonový rozdíl Monster 600 vs SV650 je velký, tady bych radši být tebou koupil starší Monster 900 (pokud nepotřebuješ 25kw).

pořádný Showy USD vpředu,
zlatý bremba
suchá spojka a pod.

CO se týče cen, dvouventil Ducati je na servis levnější než SV650 ;) podívej se na stránky Ducati, je tam i ceník. S díly není absolutně žádný problém, vše skladem nebo do pár dní k dispozici.

A podívám li se na vedle sebe stojící SV650 a M900, Monster jasně vede.

Na M600 začínala bejvalka. Zvládla to v pohodě a teď vesele kočíruje Griso 850.

600 je slabá, 5ti kvalt, karbec. 620/695 jsou šestikvalty a s výkonem jsou na tom lépe.

A M900? S opatrností bych do začátku doporučil i to

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:38 | Nahoru | #9

Mache píše: SV na monstra budou určitě několikrát dražší díly.



jo, a co na to jsi přišl jak?

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:48 | Nahoru | #10
na tu 9tku se moc necejtim ale porád ten Monster se mi zamlouvá o něco více... kouknu i na tu 620 zatim pro mě výkon nebude až tak rozhodující...

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:54 | Nahoru | #11
a kouokám že ti cenovky u 620 jsou o něco více než si mužu dovolit... dle těch cenovek to vypadá spíš na sv těžko říci ještě... a spíš by se mi hodilo do 25kw

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 16:55 | Nahoru | #12
Za ty peníze vem SVčko... 620 za 50 neseženeš. 900 by byla lepší maso, ale za 50 taky seženeš starou šumku... Tak se uspokoj s rozpočtovou SV. Na začátek...pak přišetříš a koupíš litrovýho monstera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:21 | Nahoru | #13

RomanSS píše: Za ty peníze vem SVčko... 620 za 50 neseženeš. 900 by byla lepší maso, ale za 50 taky seženeš starou šumku... Tak se uspokoj s rozpočtovou SV. Na začátek...pak přišetříš a koupíš litrovýho monstera.


620 za 50 neseženeš?

MedvědDucati> Kde si přišel na to že 620 je 6ti kvalt, já tam mám jenom 5 kvaltů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:22 | Nahoru | #14

Sojky píše: 620 za 50 neseženeš?

MedvědDucati> Kde si přišel na to že 620 je 6ti kvalt, já tam mám jenom 5 kvaltů.



a nemáš Darka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:31 | Nahoru | #15

VlastíkPlamínek píše: a nemáš Darka?


NE, mám Romanovo Sporta a kvaltů jsem napočítal 5, radši je jdu ještě přepočítat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:34 | Nahoru | #16

Sojky píše: NE, mám Romanovo Sporta a kvaltů jsem napočítal 5, radši je jdu ještě přepočítat



Sport 620 není Monster 620 :)

Monster 620 Dark - 5 kvalt
Monster 620 ie - 6 kvalt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:36 | Nahoru | #17

VlastíkPlamínek píše: Sport 620 není Monster 620 :)

Monster 620 Dark - 5 kvalt
Monster 620 ie - 6 kvalt


No jo ale motor je stejnej, je to taky IEčko a rok je to 2003 takže to taky neni jeden z prvních.
Tak jsem je přepočítal a je jich 5. Stejně používám většinou jenom první 3 maximálně 4 takže je mi to jedno.

Naposledy editováno 28.04.2011 18:38:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:38 | Nahoru | #18

Sojky píše: No jo ale motor je stejnej, je to taky IEčko a rok je to 2003 takže to taky neni jeden z prvních.



u SS nevím, ale u monsterů právě vím, že 620 dark má jen 5kvalt. Ale zřejmě znáš italské motorky velmi krátce, ono datum výroby 2003 neznamená, že se tam díly neválely jak dlouho

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:39 | Nahoru | #19
Jedna horší než druhá! Né teď vážně , vzal bych Monstera, ale alespoň 750 , ten už se kolem 50ti litrů dá sehnat! A nebo SSko, jsou teď už za hodně slušnou cenu a to i devítce... Pokud ale přesedláváš ze Stadiona, tak by ti měl chvilku stačit i ten Monster 600! Je to celkem dobrá , spolehlivá a nenáročná motorka, která se hodí jak do města, tak i na cestování, dá se na tom pěkně kochat a v utažených zatáčkách je to docela drak!

Ohledně ceny dílů, co tam chcete řešit za díly? Spotřebák (řetězovka, filtry, olej atd...) stojí stejně jako na všechno ostatní , když odejde regulátor, pořídíš náhradu jako na všechno ostatní , řemeny a podložky stojí pár stovek a když to náhodou zboříš, tak dílů se dá sehnat po bazarech dost a za hodně slušnou cenu... Jinak mě nenapadá co tam víc řešit za díly...

K těm najetým kilometrům, nevím, ale já to kupoval s 20ti tisíci Km na tacho jako 14 let starou mašinu (takže měla nejspíš už o dost víc) a teď mám něco pod 60 tisíc a jezdí to pořád dobře , žádnej náznak že by se to mělo zítra vysypat tam zatím opravdu nepozoruju...

Ke spolehlivosti nemám co dodat, jezdí to, startuje to, elektrika je v pohodě i za deště...

Šel bych do Monstera, ale čím vyšší model, tím lepší volba!

2 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:42 | Nahoru | #20
Nečetl jsem všechny příspěvky,ale co chci říct je hlavně to,že svezení na Monsteru je dost jinde oproti SV.Žerou tak nějak stejně,ale Monster má výrazně tvrdší podvozek a přesnější řízení.Na SV nicmoc nenastavíš,ale pokud to není nějakej bastl,z výroby je nastavený akorát na naše "silnice".Tzn. že na SV nebudeš tolik trpět,ale zároveň nebudeš mít takovou kontrolu nad jízdou.Vždycky je to něco za něco...Když koukneš z čeho můžeš vybírat,je rozhodně snazší najít SV než Duc.Co se týče těch náhradních dílů,není čeho se bát,Ducky fakt nejsou tak drahý jak je možno často slyšet,kór ty dvouventily jsou fakt v pohodě.Co ale na Duc štve mně,je ten jejich striktní servis,představ si že budeš chtít jet na dovču,budeš mít na tacho. 8000km,čili 2000km do ventilů a teď co?Dovolená bude v plánu na 3500km a ty si budeš drbat hlavu,jestli zajet na servis předčasně nebo riskovat...to je na prd!Na SV tohle neřešíš,jede líp a údržbu zvládneš v garáži,kde stejně většinou zjistíš,že jsou vůle ještě v pohodě,rozvody řetězem,prostě blbuvzdornej motor...

Jo a jak píšou kluci,na M600 bych hodil bobík,to máš lepší vzít Jawu,když už tak teda 750 nebo 900,800 jsem měl a už bych to víc nechtěl,nejlepší je ten twinspark 1000,to je skvělý kladivo,ale do začátku moc...

Naposledy editováno 28.04.2011 18:46:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:44 | Nahoru | #21

VlastíkPlamínek píše: u SS nevím, ale u monsterů právě vím, že 620 dark má jen 5kvalt. Ale zřejmě znáš italské motorky velmi krátce, ono datum výroby 2003 neznamená, že se tam díly neválely jak dlouho


No ono je to celý nějaká slepenina, už jsi někdy viděl v Ducati Kokusan alternátor? Já ho tam měl i když tam má bejt úplně něco jinýho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:46 | Nahoru | #22

Ďuričko píše: 8000km,čili 2000km do ventilů a teď co?Dovolená bude v plánu na 3500km a ty si budeš drbat hlavu,jestli zajet na servis předčasně nebo riskovat...



tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?

s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:46 | Nahoru | #23

Sojky píše: No ono je to celý nějaká slepenina, už jsi někdy viděl v Ducati Kokusan alternátor? Já ho tam měl i když tam má bejt úplně něco jinýho.



no... tak vidíš

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:49 | Nahoru | #24

VlastíkPlamínek píše: tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?

s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku


Přesně, navíc i intervaly jsou u Ducati přívětivější. U Suzuki je po 6000 km olej a ventily kdežto u Ducati až po 10000 km. Servis vyjde na +- stejný peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:56 | Nahoru | #25

VlastíkPlamínek píše: tak toho bych se fakt nebál :) když přejedu interval o 500km znamená to, že se mi potkaj ventily?

s tím bych si fakt hlavu nelámal Oslíku



Mno o 500 jsem nemluvil,8000+3500 je? 1500 bingo...a ted si vezmeme mladýho "Valentýna",Monster ho děsně baví a tak mu dává čočku fest,moc do toho nevidí,je to beginner a tak to občes přetoči blbym ukopnutím kvaltu ve vysokejch rpm.Občas někde machry s vytáčením do omezovače...jó tam už bych se bál Dukny prostě potřebujou pravidelnej servis opravdu,jinak je zle...moto jsem nechával vždycky servisovat v Duc servise,informací mam dost a historek z první ruky už taky.
Tím ale nechci degradovat Ducati,to svezení je fajn!

SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 18:59 | Nahoru | #26
i těch 1500km je vklidu. Moto má omezovač a ten je dobře spočítanej.

a navíc, drtivá většina moto v inzerci, jak SV tak Duci maj natočeno hodně přes 100.000km (teda ne na tachu) a pořád to jezdí

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 19:05 | Nahoru | #27

Ďuričko píše: Mno o 500 jsem nemluvil,8000+3500 je? 1500 bingo...a ted si vezmeme mladýho "Valentýna",Monster ho děsně baví a tak mu dává čočku fest,moc do toho nevidí,je to beginner a tak to občes přetoči blbym ukopnutím kvaltu ve vysokejch rpm.Občas někde machry s vytáčením do omezovače...jó tam už bych se bál Dukny prostě potřebujou pravidelnej servis opravdu,jinak je zle...moto jsem nechával vždycky servisovat v Duc servise,informací mam dost a historek z první ruky už taky.
Tím ale nechci degradovat Ducati,to svezení je fajn!



Vysoký otáčky tomu ale nevadí, desmodromickej rozvod je na ně stavěnej. Údajně by desmo rozvod měl vydržet až 30000ot./min. Takže nějaký přetočení na 11,5-12 tisíc je bez problému, dělat by se to ale nemělo.

1 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 19:06 | Nahoru | #28
Jenom chci říct,že malorážky dostávaj čoud jak prase a u Duc zaleží na přístupu majitele víc než u japka ...a aby jste mi rozuměli,tak se sháním po HM1100 ,bohužel zatím dost marně a malýho nechcu

Naposledy editováno 28.04.2011 19:08:25

(reakce na) SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 19:07 | Nahoru | #29

Ďuričko píše: Jenom chci říct,že malorážky dostávaj čoud jak prase a u Duc zaleží na přístupu majitele víc než u japka



600 ale není malorážka, víc jak 9000 to stejně točit nebude Opravdu je tahle idea imho dost mimo

2 reakcí na tento příspěvek SV 650 nebo Monster 600 ???

28.4.2011 v 19:25 | Nahoru | #30
Tak snad nebudem slovíčkařit dobře 6kilčo není malorážka,ale v případě monstera je to objem pro začátečníky a může si každej sáhnout do svýho svědomí a zavzpomínat,jak se choval k první motorce. jak říkám záleží na přístupu,netvrdím že desmo s najetýma 11500km vždycky chcípne na ventil v pístu ale za jistejch okolností se to stát může a to je to co mě na Duc nebaví

jinak ještě k těm cenám,origo oba přední brzdiče na 996 stojí 10000káčé,co jsem slyšel,tak na ZX10R 08´stojí jeden 15000káčé ...a jak ta ducka brzdí!!

Naposledy editováno 28.04.2011 19:28:54
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist