globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak rozebrat USD vidle?
27.4.2011 v 21:33
Proběhl jsem to tu a prý je to brnkačka. ale kua, odšrubuju vrch, vyleju olej. zatím to je všechno v jednom kuse. chcu povolit dole ten imbus, ale asi se tam ve vnitř něco protáčí, bo sem dal otoček celkem dost a drží to furt... to, co se objeví, když se ta odšroubovaná trubka natlačí dolů, tzn nějaká vrtaná trubka a "víčko" vidle se sice točí s tím imbusem, ale když se drží rukou, tak imbusem stejně šroubuju a nic se neděje....

v manuálu sou fotky a na nich, že se to "víčko" celé sundá a nasadí se dovnitř nějaký trubkový klíč a tím se tam něco drží, aby to šlo ze spoda povolit... toš nevím... ale manuál na mě mluví americky a německy, tak tomu nerozumím. a navíc, jestli je to tak, tak ten klíč asi má jen pan suzuki...

Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:42 | Nahoru | #1
No potřebuješ vyrobit 3 pomůcky pro rozborku a následnou sborku.
Prostředek na stlačení pružiny + zajištění:


Pak tyčku pomocí, které zabráníš protáčení vnitřku a můžeš pak imbus povolit.


(nouzově se dá použít tyčka od koštěte)

No a postup je pak celkem easy: manuál

Je to návod pro 1000 K5–K6, ale měl by bez problému být i pro další vidlice. Já svoje Showy podle toho bez problému dělal .

Naposledy editováno 27.04.2011 21:43:51

1 reakcí na tento příspěvek Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:44 | Nahoru | #2
no ty kokso.... chcu to jen rozdělat, techničákem to očistit, vyfoukat a složit.... no nejsou ti japonci kokoti? ANO SOU!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:46 | Nahoru | #3
Dolík....> měl sis koupit itala, ti to řikám furt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #4
No třeba v případě Monstera apod. kde jsou Showy, tak tam jsou vidlice naprosto totožné konstrukce

Repase fakt není zas taková věda. Když to vezmeš podle toho návodu, co jsem zde dal, tak uvidíš, že je to celkem jednoduché .

(reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:49 | Nahoru | #5
Kubát> to víš, že jo a pak mi to bude furt chcípat před barákem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 21:50 | Nahoru | #6
jirin.sv> jasan, to bych zvládl, jen někde ošéfovat ty bazmeky... ale co, už sme si dělali i klíč na matice na krk řízení, tak se to nějak ošéfuje.. třeba

Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 22:03 | Nahoru | #7
noooo, ale když to chcu jen vypláchnout techničákem, tak ho tam mám jen nalít a vyšplouchat nebo to fakt rozdělat a pořádně očistit a vyfoukat. chcu jen opláchnout ten tlumič, celé to rozdělávat nebudu... rozrážet vidle a sundávat gufera nebudu...

Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 22:04 | Nahoru | #8
to je divítko co? Zlatý Marzocchi

(reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 22:04 | Nahoru | #9

Dolík.... píše: jirin.sv> jasan, to bych zvládl, jen někde ošéfovat ty bazmeky... ale co, už sme si dělali i klíč na matice na krk řízení, tak se to nějak ošéfuje.. třeba

Já na matici krku řízení používám klíč na výfuky Jawy . Ale nedělej z toho vědu. Ten 3. „tool“ není nezbytně nutný a ty první dva vyrobíš levou zadní. Stačí kousek ±2,5" trubky (nebo to při nejhorším naohýbat a svařit třeba do čtverce z pásoviny) a závitová tyč. Pomocí toho tu pružinu zmáčneš – když na to koukneš, tak ti to bude jasné. No a zajišťovací plech vypiluješ z čehokoliv .

1 reakcí na tento příspěvek Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 22:15 | Nahoru | #10
flexou

(reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 22:18 | Nahoru | #11

KRAFTWERK píše: flexou

ale toto je slovo do pranice

Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 23:13 | Nahoru | #12
taky jsem řešil stejnej "problém" když sem chtěl rozdělat vidle u busy...

Po zjištění, co vše je na to potřeba, jsem zajel do sběrnejch, flexou uřízl trubku potřebného průměru, vyvrtal díry, závitníkem závity a ten spec plech jsem nahradil klíčem na kola a jak to šlo, akorád mi u toho musela asistovat přítelkyně, sám to asi neuděláš...

jo a ten imbus povolíš rázovym utáhovákem na kompresor, kterje já teda nemam(tu pistoli, kompresor jo), takže jsem to nerozebíral a pořádně to několikrát vypláchl a pak to nechal cca den vykapat...

Jak rozebrat USD vidle?

27.4.2011 v 23:14 | Nahoru | #13
Ja mel vevnitr na klasickejch tlumicich u XTZ proti tomu imbusu takovej valec, kterej mel dole zavit na ten imbus a nahore drazku na dvanactihran 30mm. Sral jsem se s tim ne, ze ne - taky to pan Yamaha udelal slozity ( dostan ven neco utopenyho v 43 mm trubce asi tak 35 cm hluboko ve tme. Nakonec to vyresila 30 mm sestihtranna klasicka matice navarena na nastavec od goly, tim jsem to uplne v pohode podrzel a pak uz to slo ok. Zjisti, jak to vevnitr vypada, jakej to ma rozmer a co na to potrebuje, pak udelej nejaky alternativni reseni. Pokud budes jako ja delat i gufera, tak se priprav na to, ze pak ty novy budes muset necim domacknout do spodku ( presahu ) pevny casti tlumice - na to nejlip pouzit ( o cca 0.5 cm vnejsiho prumeru ) tlustsi trubku nebo to tam dostat pres natlaceni a tlak pres stary gufero na to novy ( tim to novy zustane ok ) a pak to stary zase stahnes. Pokud na to budes mit pripraveny tyhle vehementy, tak je nejvic prace s montazi a demontazi tlumicu z masiny a pripadnejch veci kolem - treba musis plasty nebo masku. Samotna vymena gufer a naliti oleje je pak otazka tak 30 minut maximalne.

1 reakcí na tento příspěvek Jak rozebrat USD vidle?

28.4.2011 v 07:11 | Nahoru | #14
Já nevím, ale narval jsem tam násadu od koštěte a šlo to krásně povolit, musíš jí udělat do kónusu. K tomu vyplachování techničákem bych si tgo rozmyslel, jedině petrolejem.

1 reakcí na tento příspěvek Jak rozebrat USD vidle?

28.4.2011 v 08:23 | Nahoru | #15
medved: vcera sem rozebiral USD marzochy z hypermotarda... stejnej system.. takze to si nepomuzes...

dolik: ten inbus dole nemusis povolovat, ten drzi cartridge a tu nemusis vyndat na vymenu oleje... nahore pod tou "zatkou" je kontramatka, na tu je na te fotce od jirina ten plech, ale myslim ze tam dostanes i obyc plochej klic-jen se musi vic zmacknout pruzina, pokud tam neni misto tak nakej otevrenej klic od cinanu za par penez a zbrousit.. nebo vyrobit plech.. ta pruzina jde zmacknout i bez toho pripravku, jen rukama.. da se to oboji i v jednom cloveku, jen musis mit trochu silu, ja sem vcera tu marzochu otviral sam...

jinak pokud se vyndava cartridge tak bud pripravek z roury viz vyse, razovou pistoli, ale da se kusem dreva serizlym do klinu, proste to tam zasprajcujes o tu cartridge.. taky obcas pomuze vratit tam pruzinu, zatku a zsaroubovat predpeti, pak uz ti to proti pootoceni podrzi pruzina...

(reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

28.4.2011 v 08:24 | Nahoru | #16

baks píše: Já nevím, ale narval jsem tam násadu od koštěte a šlo to krásně povolit, musíš jí udělat do kónusu. K tomu vyplachování techničákem bych si tgo rozmyslel, jedině petrolejem.



podle me je technicak lepsi, neni tam nic cemu by mohl uskodit a navic se pak narozdil od petroleje odpari...

Jak rozebrat USD vidle?

28.4.2011 v 09:26 | Nahoru | #17
Taky používám technický benzin

(reakce na) Jak rozebrat USD vidle?

28.4.2011 v 09:38 | Nahoru | #18

assassin píše: medved: vcera sem rozebiral USD marzochy z hypermotarda... stejnej system.. takze to si nepomuzes...



měl jsem na mysli zlatý Marzocchi co byly na Guzze
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35795 Dnes v 07:13 Stev
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist