Téma: "Spatne" zazitky z cest

21.4.2011 v 22:13
Zjimalo by me jake mate zazitky z cestovani at uz po CR nebo Evrope, ktere neradite k tem uplne pozitivnim a nebo treba kurioznim...
Jestli jste museli resit problemy at uz s policisty, domorodci, divokou zveri,jestli se vam stala treba dopravni nehoda nebo motorka vypovedela sluzbu daleko od domova a podobne udalosti nad kterymi se snad zamysli kazdy, kdo planuje dovolenou za riditky....
Pripadne jak jste vase potize resili?

Naposledy editováno 21.04.2011 22:20:24

21.4.2011 v 22:23 | Nahoru | #1
Zdar,
dnes jsme jeli s mladou z projížďky z Víru, bylo tam krásně, a jak si tak jedem zpět směrem na Brno, tak za vesnicí Hradčany jsem si všiml SRNY, vyběhla z lesa a utíkala vedle silnice. přibrzdil jsem . Nakonec se rozhodla špatně a tři metry před motorkou přeskočila na druhou stranu silnice. Aby to nebylo tak jednoduchý, běžela vedle nás po naší straně já jel asi 20 km/h, jen jsem to cukal na jedničku a tušil že ta kunda udělá to,že se zase najednou rozhodne vrátit odkud přišla a přeběhla zase na druhou stranu. Díky bohu jsem jí viděl a nejel jsem jak hustokrutej týpek.. to by dopadlo dost špatně. Lidi, dávejte pozor, probudila se všechna zvěř, jsou nadržený po zimě, koukejte i za roh . Jinak to dnes bylo super

21.4.2011 v 22:24 | Nahoru | #2
Spoléhám se jen sám na sebe.
Jen jednou to bylo jinak.
Kamarád mi vytahoval zapadlý jazyk, když jsem se po nehodě dusil.

21.4.2011 v 22:27 | Nahoru | #3
jo, tyhle zvirata jsou nejhorsi:) me se stalo nachlup to samy akorat se psem....:)
A na Jawe 350 jsem tak v 60km/h prejel zadnim kolem zajice.... vylit ze skarpy a trefil se mi presne mezi kola a tim zadnim jsem ho prejel... ustal jsem to, ale znova uz bych si to zopakovat nechtel:)

21.4.2011 v 22:32 | Nahoru | #4
Neco po evropě už sem najezdil (bohužel ne na moto) a nejhorší zkušenosti mám z ČR a to sem jezdil i do zemi jako Rumunsko a Srbsko

21.4.2011 v 22:32 | Nahoru | #5
To já zajíce před motorkou minulej rok hnal dobře 15O metrů než ho napadlo uhnout zpět na pole , srny si vždy kupodivu přebíhání rozmyslely když slyšely už z dálky řev čezety

21.4.2011 v 22:34 | Nahoru | #6
Ze včera - kamarádi byli mezi Mariánkama a Chebem zalezlý na rovině za betonovym nájezdem na pole s laserem Spěchali jsme po škole na vlak do Sokolova, bylo to jen tak tak, samozřejmě nás cvakli, spolužačce naměřili 114km/h a dostala litra pokutu...

Bohužel ten bloček vypisovali asi čtvrt hodiny (však času dost) a vlak nám ujel doslova před nosem - 2 hodiny jsme museli trčet v Sokolově, než nám jel další vlak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Spatne" zazitky z cest

21.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #7
sharkis> no ale tak to z toho za ten litr vyvazla jeste relativne v pohode:).. jinak ja si tenhle tejden netroufam porusovat predpisy:) jezdim teda jen po Praze ale je to tu Kamarad na kazdym rohu:D:D:D

21.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #8
v 50 sem přejel kocoura. Nevím proč ale začal sem se smát A až pak mi ho bylo líto

21.4.2011 v 22:53 | Nahoru | #9
Jafoun> zejtra jedu do Liberce Prej maj bejt všude a za dodržování předpisů rozdávaj i nějaký užitečný dárky

Holt jsem se zařekl, že nějakej ten dáreček dostanu i já, takže zítra nad kilo nejedu

21.4.2011 v 22:57 | Nahoru | #10
viz tady

21.4.2011 v 23:00 | Nahoru | #11
V ČR to bylo v roce 2003 kdy jsem ráno nenašel motorku na místě kde jsem ji v noci měl zaparkovanou a pak v roce 2004 kdy jsem v Rakousku první den na dovolené měl pád v nulové rychlosti při kterém jsem prorazil spojkový kryt na Elefantu a vracel se obratem domů.
Loňskej proraženej olejovej chladič z Rumunska nepočítám.Bez něj jsem v pohodě dojel až dom.

Naposledy editováno 21.04.2011 23:03:27

22.4.2011 v 00:06 | Nahoru | #12
Mr.Schrot> tak presne takovy nemily zazitky jsem mel na mysli.... protoze kdyz se takhle neco podela a ses par tisic kilaku od domova tak to asi neni uplne sranda....lecos je schopnej clovek opravit na ceste,ale co kdyz proste po ruce neni nic uzitecnyho jses nekde v tramtarii tak moc tech moznosti neni....

22.4.2011 v 00:09 | Nahoru | #13

Mad_Cat píše: viz tady

taky dobry:D tak precejen tech 9 zivotu asi maj:D

22.4.2011 v 00:25 | Nahoru | #14
dareckov> máš štěstí že ses nevysekal

22.4.2011 v 01:48 | Nahoru | #15
Vlastně nic, motku složili kámoši, sednul jsem na ni bez pomoci, mlada trošku psycho - ale sedla taky a po těch 450km mi to v břiše ustecky chirurgové zašili a vratili vše tam kam to patří....od te doby pohoda.

22.4.2011 v 07:17 | Nahoru | #16
Před 4 lety v Liverpoolu vražená ložisková klec průměr 4 cm do zadní gumy, na ostrově Man to ušlo a nová guma nebyla k mání. Naštěstí má guma 160/60ZR16 ohromně pevný kord, dírka skrz byla jen na 1 místě, takže sundat kolo, nechat nalepit hříbek a namontovat/nafouknout a tradá na okruh Ten pevný kord chválím proto, že při zpáteční cestě přes Německo (3 hodiny 180 km/h) mi to nebouchlo pod prdelí.

Minulý říjen v centru Londýna HALT, překvapivě ne za Congestion Charge, ale test na alkohol, ráno 2 piva, v poledne změřená nula, pohoda, přijemný pokec, jen se čekalo 1/4 hodiny, než černoch na kole dovezl měřič. Nekecám, bílé kolo s nápisem POLICE na trubce. Dýchání bylo proto, že si bystré oko cajta všimlo plechovek v držáku ve středové opěrce.

2 reakcí na tento příspěvek "Spatne" zazitky z cest

22.4.2011 v 07:42 | Nahoru | #17
Mě se jednou na dovolený na koupáku ve Slavkově postavilo péro tak, že jsem se musel v bazénu chladit 40 minut než jsme mohl vylízt...

22.4.2011 v 09:20 | Nahoru | #18
Filipvele>

22.4.2011 v 09:45 | Nahoru | #19
Slovensko je strašný. Všude čmoudi a jiný inviduálové. Se člověk bojí o vše nezamčený. Zlatý Rakousko. Stejně draho a všechno je tam na jiné úrovni.

22.4.2011 v 13:01 | Nahoru | #20
Vyhnout se švýcarsku, nemají tam rádi motorkáře. Hloubková kontrola všech dokladů, motorky, vzorku gum atd.