bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak sem dojezdil ...
 
20.4.2011 v 20:47
Takhle dneska dopadla vyjíždka, celý poledne a odpoledne pohoda, pak jeden rozjezd u nás ve městě a rychlej konec .... milej kroužek se rozpadnul na sračky a vlítal všude kde se dalo ... (za kvalitu fotek se omlouvám, pouze mobil)





Předchozí
1 2
Následující

Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 20:54 | Nahoru | #1
vzdyt na javku,nebo Cz to stoji par korun ne?

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 20:56 | Nahoru | #2
Pomalu komplet G.O. motoru už zas tak levná nejni bohužel ...

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 20:59 | Nahoru | #3

moucan píše: Pomalu komplet G.O. motoru už zas tak levná nejni bohužel ...



Dáš snad za celou generálku 15k Kč ?

Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 20:59 | Nahoru | #4
výbrus a je to.... 800...

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:01 | Nahoru | #5
čim to mažeš?

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:06 | Nahoru | #6

350.632 píše: čim to mažeš?



Výbrus těžko když vlítla valná část i do ojnice, takže i to je v prdeli ... kdyby se sek jen ve válci tak je to pohoda. Mažu Castrol Gardenem 2T a Elf self mix ... psí sádlo sem do ní nikdy nelil.

Respektive "mazal sem" ...

Naposledy editováno 20.04.2011 21:08:41

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:17 | Nahoru | #7
no tak s castrolem do motorovek a křoviňáků to zadřít musíš... a takovýma řídkýma olejema jako jsou syntetiky nechápu proč to tam všichni cpu tyhle sračky nejvhodnější je pro to mogol TS kterej má stejnou vizkozitu jako tehdy m2t pro ty motory jsou určený oleje výrobcem... důležitá je hlavně vizkozita mogul ts má sae40 jako tehdejší m2t, mogul se líp spaluje a nečadí aspoň teda mě vůbec v poměru 1: 40 1:40 je největší možnej poměr 1:50 je zadření jistý zvlášť při olejích do křoviňáků a motorovek

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:24 | Nahoru | #8

350.632 píše: no tak s castrolem do motorovek a křoviňáků to zadřít musíš... a takovýma řídkýma olejema jako jsou syntetiky nechápu proč to tam všichni cpu tyhle sračky nejvhodnější je pro to mogol TS kterej má stejnou vizkozitu jako tehdy m2t pro ty motory jsou určený oleje výrobcem... důležitá je hlavně vizkozita mogul ts má sae40 jako tehdejší m2t, mogul se líp spaluje a nečadí aspoň teda mě vůbec v poměru 1: 40 1:40 je největší možnej poměr 1:50 je zadření jistý zvlášť při olejích do křoviňáků a motorovek



Nikdy sem nemazal přes 1:40 ... vždycky kolem 1:30-1:35, 3 roky na to jezdila v pohodě, na pístu ani válci nebyly známky přidření nebo podobnejch věcí, holt se teď asi sešlo daleko víc faktorů než jen ten olej ...

Naposledy editováno 20.04.2011 21:24:55

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #9
kolik to mělo najeto?

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:29 | Nahoru | #10

350.632 píše: kolik to mělo najeto?



To právě bohuže nevim, ten motor neni originál, je ještě ze 477 a do týhle čízy dávanej kdo ví kdy, nic mi o něm majitel předchozí nebyl schopnej říct .. jestli měl 10 nebo 40 netušim, ale dle zvuku, chovaní, tahu a stavu vnitřku tolik mít nemohl ...

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 21:43 | Nahoru | #11
ja sem mazal vždycky husqvarnackym olejem na pily 1:50 a všechno v pohodě,jak fechtl tak čz 175

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 22:03 | Nahoru | #12
To, že je poměr 1:50 na zadření jistý, je nesmysl!
Mogul TS nebo lépe TSF . Oleje Stihl do pil taky naprosto super a jak píše Mirbub 1:50
Moucan: Snad není potřeba věšet hlavu. Ten motor máš rozhozenej a složenej za chvíli. Kdyby bylo všechno tak levný, jako opravy na českých 2t motorkách????

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 22:12 | Nahoru | #13

Janek píše:
Moucan: Snad není potřeba věšet hlavu. Ten motor máš rozhozenej a složenej za chvíli. Kdyby bylo všechno tak levný, jako opravy na českých 2t motorkách????



Hlavu nevěšim, ale prostě už nejsem ochotnej do ní vrážet další tisíce za opravu (a že by to do tisíců šlo), mam ji sice rád ale tohle už se mi nevyplatí, začnu shánět něco jinýho .. tuhle chuděru holt prodám na nd za pár šlupek

Tak sem dojezdil ...

20.4.2011 v 22:15 | Nahoru | #14
omg

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 06:21 | Nahoru | #15
ja měl za to že poměr 1:30- zajižděni, 1:50 je normalni...

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 08:41 | Nahoru | #16

Ghost-CBR1000rr píše: ja měl za to že poměr 1:30- zajižděni, 1:50 je normalni...



Dalo by se říct že je to i zajížděcí s njakym lepšim olejem ale máš to jakoby největší možnej poměr oleje pro normální ježdění (neřikám že co je psaný v manuálu je zásadně pravda, technologie jsou už dneska jinde), zase sem tam nelil tak super oleje abych měl tu jistotu že to někde v létě při 3Oti stupních nezadřu když tam budu lejt 1:50 a víc, takže radši víc než míň. Nakonec holt zradil kroužek ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 09:14 | Nahoru | #17

mirbub píše: ja sem mazal vždycky husqvarnackym olejem na pily 1:50 a všechno v pohodě,jak fechtl tak čz 175


moucan píše: mam ji sice rád ale tohle už se mi nevyplatí, začnu shánět něco jinýho .. tuhle chuděru holt prodám na nd za pár šlupek


Mísící poměr jsi zkopíroval hezky, ale nemůžeš srovnávat M2T a moderní oleje.

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 09:53 | Nahoru | #18

Endy píše:
Mísící poměr jsi zkopíroval hezky, ale nemůžeš srovnávat M2T a moderní oleje.



Kdybys pořádně četl tak tam jasně píšu "(neřikám že co je psaný v manuálu je zásadně pravda, technologie jsou už dneska jinde)".

A ohledně prodeje a toho že už se nepustim do opravy? Je to sviňárna ale mam k tomu svoje důvody ...

Naposledy editováno 21.04.2011 09:54:46

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:25 | Nahoru | #19
No takove silene opravy jsem kdysi delal za odpoledne a soucastky vysli na petikilo

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:39 | Nahoru | #20

Endy píše: Mísící poměr jsi zkopíroval hezky, ale nemůžeš srovnávat M2T a moderní oleje.



No, ony tyhle český olejožrouty fungujou spíš stylem:"Je putna, co do toho leješ za olej, hlavně ať je toho hodně." A čím větší ropa (od zajetí), tím klidnější chod.
Moje Rudá Svině (viz profil)to má taky tak - 1:30 až 1:40 se jí líbí, když se do ní leje Valvoline Competition 2T (polosyntetika, ale viskozitou ještě větší ropa jak M2T (SAE 50)), tak má krásnej hladkej a relativně tichej chod.
Pokud do ní naleješ něco řidšího (Durablend), tak mlátí, zvoní a vibruje. Pokud namažeš míň (1:50), tak vadne, pokud dostane v kopci pořádnej kotel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:45 | Nahoru | #21

Creck píše: No takove silene opravy jsem kdysi delal za odpoledne a soucastky vysli na petikilo



Kdy bylo to kdysi? Teď už by to za pětikilo nebylo ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:50 | Nahoru | #22

moucan píše: Kdy bylo to kdysi? Teď už by to za pětikilo nebylo ....



to bylo kdysi, kdyz si dostal 1500kcs mesicne:) takze asi jako dnes oprava za 7tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:53 | Nahoru | #23

assassin píše: to bylo kdysi, kdyz si dostal 1500kcs mesicne:) takze asi jako dnes oprava za 7tis



No právě, tak jako tak už bych za to dal víc než je hodnota tý motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 10:57 | Nahoru | #24

moucan píše: No právě, tak jako tak už bych za to dal víc než je hodnota tý motorky



no to se stava... nedavno nekdo znamej udelal motor na TLS, tam bude oprava taky drazsi nez cena motorky a bude to i o dost vic nez generalka na jawe... pak tu nedavno probehli dve R6ky co jsou zraly na novej motor... takze v tomhle srovnani si na tom jeste v pohode:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 11:00 | Nahoru | #25

assassin píše: no to se stava... nedavno nekdo znamej udelal motor na TLS, tam bude oprava taky drazsi nez cena motorky a bude to i o dost vic nez generalka na jawe... pak tu nedavno probehli dve R6ky co jsou zraly na novej motor... takze v tomhle srovnani si na tom jeste v pohode:)



To ještě joo , ale jak řikám mě už se to nevyplatí (neřeknu kdyby to byl fakt pěknej veterán v dobrym origo stavu, ale ona měla i jiný mouchy), chtěl sem stejnak letos přeskočit na větší objem a zetku prodat, holt to nějak přišlo dřív ... než abych teď vrážel další peníze do zetky tak jí prodám na díly a seženu rovnou něco novějšího no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 12:49 | Nahoru | #26

moucan píše: To ještě joo , ale jak řikám mě už se to nevyplatí (neřeknu kdyby to byl fakt pěknej veterán v dobrym origo stavu, ale ona měla i jiný mouchy), chtěl sem stejnak letos přeskočit na větší objem a zetku prodat, holt to nějak přišlo dřív ... než abych teď vrážel další peníze do zetky tak jí prodám na díly a seženu rovnou něco novějšího no.



Na díly určitě ne. Tyhle starý stroje mají jednu ošklivou vlastnost - víc už jich nikdy nebude. Ať se radši zachová bastl, než aby zmizela ze světa úplně.

(reakce na) Tak sem dojezdil ...

21.4.2011 v 16:51 | Nahoru | #27

Enthropy píše: Na díly určitě ne. Tyhle starý stroje mají jednu ošklivou vlastnost - víc už jich nikdy nebude. Ať se radši zachová bastl, než aby zmizela ze světa úplně.



No tak nakonec na díly nešla, prodal sem ji dneska klukovi kterej na ní bude prej lítat do práce a motor zkusej nějak dát do kupy. Tak ještě nějakou dobu holka bude v sousedství bručet i když už asi zase jinym motorem

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

22.4.2011 v 13:55 | Nahoru | #28
co budeš kupovat?

Tak sem dojezdil ...

22.4.2011 v 17:33 | Nahoru | #29
zlatý m2t extra hustý od sheronu
a černý jak bota

1 reakcí na tento příspěvek Tak sem dojezdil ...

22.4.2011 v 18:07 | Nahoru | #30
Wartburg na mix Mogul TS s naturalem 95 v poměru 1:90 najeto 19 tis. bez nejmenšího problému, poradil mi to chlapik co stavěl buginy jo a taky bez kouře
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist