globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada od zkušenějších
 
7.4.2011 v 21:08
Zdravím všechny. Mám dotaz, který se tu řešil možná asi 1000x ale stejně bych se chtěl zeptat na váš názor. (Je mi 22). Od 15 let jsem jezdil na skutru a pak na babete, v 16 ybr 125 az do 19. V 19 se mi zacala uplne ukrutne libit GSR 600, vsichni mi rikali, ze se zabiju a blablabla. Nakonec jsem s ni vydrzel 3 roky a ted mam pred sebou 4. sezonu. Ale... Uplne se mi prestali libit nahace, strasne me stve jak na me fouka a zacali se mi libit supersporty. Ze vsech diskuzi co jsem cetl mi nejlepe vychazi GSX-R. Ted resim jen kubaturu, 600 nechci stve me jak se furt musi radit a prijde mi mala (mam 105 kg a 187cm). Ted jen resim jestli koupit 750 nebo 1000. Tak pls poradte... Nebo myslite, ze se zabiju na obojim? :D JDe mi hlavne o to, ze podle zkusenosti je ten litr pohodlnejsi a hlavne vetsi. Ale na druhou stranu nechci menit slipy po kazdy jizde, i kdyz muj nazor je, ze se muzu zabit na 600,750 i litru. Jen nevim jak velky rozdil je 750 a 1000. Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #1
Nevim co chces slyset Dneska jsem se po dlouhe dobe svezl na cebre sestikilu, kamos jel na moji. Ono to zas takovy mega brutalni rozdil neni.

Ja se na tom sestikilu citil bajecne, takove mensi hravejsi , nemusis porad davat bacha.

Nejvetsi plus - nesezere to i travu kolem cesty kdyz si trosku zaradis Ja bych to klidne i vymenil, do naseho provozu je sestikilo idealni stroj.

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:17 | Nahoru | #2
litra tady na těch silnicích to ani nevyužiješ se svez na obouch a uvidis

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:22 | Nahoru | #3
Na naháče nemusíš aspoň kupovat kapoty po pádu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:23 | Nahoru | #4
Creck> Moje auto mi žere 25l/100km :D Takže spotřebu neřeším, jak říkám - štve mě neustálé řazení, velikost motorky a hlavne ze na me furt fouka... Jedu po dalnici a ve 170 mam pocit ze vzlitnu

1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:25 | Nahoru | #5
Tak, tak. Nevím, co chceš slyšet.
Kup tu, co se ti líbí, která tě na první pohled vzala u srdce a vyraž na silnice

Naposledy editováno 07.04.2011 21:26:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:27 | Nahoru | #6
docent> No jde o to, že rozdíl mezi gsx-r 750 a 1000 designově skor žádný není

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:31 | Nahoru | #7
Tomáš_GSR> obsah ničím nenahradíš!!!

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:32 | Nahoru | #8
Vem prachy a běž je obě projet,jinak to asi nepujde.Jestli máš rozum tak možná zvládneš i ten litr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:32 | Nahoru | #9
_Dina_> Díky :D Ten litr stejně podle mě nepojede, vidím to na Hayabusu... :D

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:34 | Nahoru | #10
s turbem

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:36 | Nahoru | #11
Obsah a sílu neřeš
Jestli nemáš mozek - zabiješ se i na skůtru.
Jestli mozek máš - užiješ si na čemkoli

Když máš přes metrák a 4 roky zkušeností, tak si dopřej litra.....

1 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:43 | Nahoru | #12
Co se týče 6stky a argumentu, že to připadne malé .. Jestli ti Gixxero SRAD připadne malý tak to potom už nwm co chceš krom Hayabusy

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:47 | Nahoru | #13
GSX-R 600/750 jsou velikostně úplně stejný, rozdíl je jen v tom motoru. Jezdil jsem 2 sezony GSX-R 600, nyní jsem přesedlal na GSX-R 1000. Na litru se cítím mnohem líp a paradoxně si i více dovolím. Záleží taky o jakém uvažuješ modelovém roku. Svižně můžeš jet na obojím, ale zařadit za 6 a jen tahat za plyn můžeš jen na litru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:48 | Nahoru | #14

R4Zzy píše: Co se týče 6stky a argumentu, že to připadne malé .. Jestli ti Gixxero SRAD připadne malý tak to potom už nwm co chceš krom Hayabusy


on ale mluvil o cbr 600 ty bambulo

Naposledy editováno 07.04.2011 21:50:59

(reakce na) Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 21:53 | Nahoru | #15

sherm14 píše: on ale mluvil o cbr 600 ty bambulo



jsi tak zkušený, je fakt že o věku to není

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 22:02 | Nahoru | #16
Jestli si četl recenze s nadpisem "Nejlepší šestka je GSX-R 750", pak chápu tvůj názor, že je to nejlepší motorka. Podle mě se dá dobře pojezdit i na šestikuli a nemusíš pořád řadit, jak tvrdíš. S parametrama 105/187 se určitě vejdeš na 600,750 i 1000. Stejně si myslím, že rozhodnou prachy. Ten cenovej rozdíl tam prostě byl, je a bude.

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 22:09 | Nahoru | #17
hele tak gsxr 750 a 600 je vlastne to samy - na stejnym podvozku atd...az prave ten litr je teprf vetsi

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 22:25 | Nahoru | #18
a este kty oblibeny hlasce "vykon litra nevyuzijes". --> na normalni silnici v provozu? proc taky? tady de prece voto mit tu jistotu ze pod sebou tu silu a vykon mas a dyz je potreba tak za to vemes a vis ze to pojede a nemusis se bat ze te to necha ve stychu. Nemusi se prece vsechno co ma motor porad rvat do omezovace a davat tomu za usi 24/7. prece nemusis letet tri kila za kazdou vesnici aby sis moch s klidem rict "jo, vyuzil sem ten vykon az do konce" ...

proste mi to pride divny rikat "to nevyuzijes" ...kdyz si to tak prelozim, tak vlastne malokdo vyuzije celej potencial svy masiny (at je to sestka nebo litr, nebo cokolif). malo kdo to klopi na stupacku a jezdi na hranici schopnosti svy masiny...takle bych to fak hold neresil - proste si kup co se ti libi a co ti vyhovuje...

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 22:25 | Nahoru | #19
Chlapi, nevíte někdo, kde mají v Praze nejlepší výběr integrálek?? Díky za info..

Rada od zkušenějších

7.4.2011 v 22:31 | Nahoru | #20
Nevím, co chceš slyšet, zabít se můžeš i na koloběžce, takže to, jestli je na zabití lepší litr nebo sedmpade bych neřešil.
Motorku si kup takovou, jaká se ti líbí...
Preferoval bych litra

Naposledy editováno 07.04.2011 22:32:09

Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 00:05 | Nahoru | #21
mne fascinuje jak se tady na foru mluví o šestkách jak kdby to nejelo :)) "nechá ve štychu" ty vole mi řekni že 120 koní ne kolik ty šestky mají je málo?:)) je fakt, že mít to na 4tis. otáčkách není zrovna ideál...

Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 07:55 | Nahoru | #22
když ne 600, tak jedině litra Rozdíl mezi 600 a 750 je minimální, tah odspodu s nepotřebností neustálého řazení Ti fakt dopřeje nejlépe ten litr

A pokud máš odježděno, co píšeš, tak se toho ani nemusíš bát

Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 08:04 | Nahoru | #23
Nechápu jak zakladatel fora přišel na to že na SS NEFOUKÁ?
OK když jedu zalehlej tak toho větru pocitově neni tolik ale stačí aby člověk trochu seděl mimo ideální posed a fouká jak svin...
Pokud chceš něco na čem nefouká kup si Harlej s mega štítem nebo goldwing.

Litr je dobrej v tom že máš velkej krouták a sílu většinou nastupující dost nízko oproti 6 kterou prostě vytočit musiš aby jela stejně.jenže LITR neni tak hravej jako 6 , to je většinou nekompromisní mrcha co se nejlíp cejtí okolo 180KM/H a malý zaváhání na plynu znamená 250 jako nic.a jezdit na litru předpisově NEJDE!a to mam cbr1000rr 06 to je prý litr který oproti ostatním moc nejede.

2 reakcí na tento příspěvek Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 09:13 | Nahoru | #24
6ka a i 750 se musí točit, což není mínus, je to příjemné, ale nutká to jet rychle. Litr je oproti 750 takový klidnější, tahá odspodu a jde s ním jezdit cestovně.

A nevidím proč by neměl někdo zvládnout litra.Výhoda dnešních sportovních litrů je velice nízká hmotnost, výborné brzdy a tudíž nádherná ovladatelnsot. Což člověk neocení jen při rychlé jízdě, ale naopak při krizových situacích, když člověku vletí do cesty auto z vedlejší apd., tam kde bych s VFR na 100% ležel, zastavím s GSXR na poloviční dráze.

Jediná motorka, na které skutečně nešlo jet předpisově, byla 2T RGV 250. Ta jela prostě stylem plný nebo nic. Ale s litrem mi nedělá problémy loudat se městem 50km/h

Pokud motor nebudeš dráždit nad 6tis rpm, tak to je beránek.

tady na ukázku akcelerace na šestku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 12:48 | Nahoru | #25
c.j.> Vždyť to vůbec nejede na tu šestku to už bude asi moc starý

Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 12:56 | Nahoru | #26
jak už bylo řečeno, velikostně si se 750 moc nepomůžeš, na druhou stranu je zase ovladatelnější. Jde o to, co preferuješ.

(reakce na) Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 14:56 | Nahoru | #27

Tomáš_GSR píše: ....Nebo myslite, ze se zabiju na obojim? :D....



nech si tady poradit, co se ti vlastne libi, na cem vlastne umis a neumis jezdit, pripadne na cem se zabijes a nezabjis a na vlastni nazory a vlastni priority ser.... dyt vo co de.. kluci na foru rikali...

jinak ja bych sel do litra, jestli si bezmozek, tak na svestce ti bude neco chybet a stejne do toho litra casem pujdes a pokud jezdis hlavou, tak se litra nemusis bat.. na trojku je to jak automat, utahne od 40 do 240... se sedmpade nemam zkusenost...

Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 15:12 | Nahoru | #28
Zabít se můžeš i na Babetě. Jinak já bych osobně do litru asi nešel

(reakce na) Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 15:14 | Nahoru | #29
c.j.> Názorná ukázka co dělat v případě, když se člověku vysype u mašiny převodovka

Naposledy editováno 08.04.2011 15:22:03

(reakce na) Rada od zkušenějších

8.4.2011 v 15:40 | Nahoru | #30

Tomáš_GSR píše: Creck> Moje auto mi žere 25l/100km :D



To už je nějakej autobus, že jo ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist