globalmoto_kveten





Téma: Do zahraničí bez homologace(?)
7.4.2011 v 18:36
Zdar lidi

Letos bych rád vyjel na poznávačku/dovolenou do zahraničí,“bohužel“ jsem si minulou sezonu pořídil koncovku bez homologace (Creptus) Nevíte náhodou někdo jaký jsou za to v zahraničí případný flastry? Konkrétně chceme projet Německo a Rakousko a nerad bych sebe(a ostatní) zdržoval zvídavou policii…někde na motorkářích jsem četl ,že to dost hlídaj.
Náhoda je blbec ,ale zas je minimální pravděpodobnost ,že se setkáme s policii ne?(popřípadě ,že bude studovat motorku)Máme v plánu jet cestovní rychlostí,navíc v laďáku mám tlumící vložku -takže nenadělám moc kraválu Neřešíte někdo podobnej problém?


Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 22:00 | Nahoru | #31
Begy> chapes to presne, pokud trefis na blbce, tak i kdyby ta motorka nebyla slyset vubec, tak bez homologace ji v ...
ono pokud je nejak naseres, muzou ti klidne motku odstavit i kvuli tomu ze nemas E-cko na zrcatkach, takze asi tak

Naposledy editováno 07.04.2011 22:01:31

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 22:28 | Nahoru | #32
no, taky sem veškerý zahraniční tripy zrušil mě by rovnou zastřelili simír s gerchánem teho tuningu, bez éček - žiju zdravě a eště na to nemam noty (kdyby to šoupli na tu jejich online brzdu, tak bych 25KW v TP asi rukama neumával s mojí německoanglickou mongolštinou... takže já leda zavřít a měnit lauf... né žeby to nebyla otázka hodiny, ale při tedle směsích bych moh pověsit na lauf belik a benoš lejt znova do bandy... i zrcadla a blinkry pořídim rači na éčkách... každopádně jen ČR, Slovač a Poland... dál ani krok!

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 22:38 | Nahoru | #33
hmmm takže koupim za pár kaček jakýkoli lauf (třeba i z bouračky) a mám klid. Otázkou pak je, jestli bude orgán řešit že to je z jiný motky...

páč TDM má origo laufy dva a mordovat se s upevněním dvou výfuků fakt nehodlám...

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 22:40 | Nahoru | #34
řek bych že to GS je celkem tichý takže asi problém nebude, ale nedal bych si to ....mám na z750 IXIL hyperflow a dnes sem zapnul u nejakýho peugeota alarm kdyžř sem kolem něj projel .. takže budu dávat origo . do zahraničí

Do zahraničí bez homologace(?)

Skvělá odpověď, děkuji! 7.4.2011 v 22:40 | Nahoru | #35
Bez homologace se tam nevydavej....muze to projit...,ale pokud Te chytnou...specialne v Rakousku jsou na vyfuky akcni...a neco tam vyrazet,nebo ryt...? Asi si koukam myslite,ze Cesi jsou nejchytrejsi na celem svete.....kamos prodelal moto kontrolu v Nemecku....motorku odstavit, ukazat doklady a odstoupit od ni......sebehlo se kolem toho 5 poldu s katolagama a notasem a jen to tam cvakali a kontrolovali.....pak se omluvili za zdrzeni, poprali stastnou cestu a kamos mohl jet dal,....protoze mel na vsechno homologaci. Jiny lidi chytli v Rakousku(mluvili jsme s nima na pumpe) poldy zajimaly ladaky,hlucnost a gumy,jeden to mel za 200 E za sjetou pneu...Byli z toho docela zvadly...a hadejte co rikali...? no my si mysleli,ze to bude v pohode......,nikdy pred tim jsme problem nemeli.....!!!
Az se ucho utrhlo a chytili je...

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 22:50 | Nahoru | #36
200 E za gumu? no to by mě vomyli... pak se zejména rakušáci divěj že sou živelný katastrofy a globální voteplování, ale aby nás nechali pryže dojet a šeřit tim a zbytečně nevyhazovat gumy se vzorkem, uďáli by líp...

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 23:03 | Nahoru | #37
Děsíte mě.Do Rakouska bych rád nakoukl.Taky mám laďák(SBK).Je to orig.ale pokud to otevřu nebo podřadím,děsnej randál.Asi budu bublat na volnoběh.

Do zahraničí bez homologace(?)

7.4.2011 v 23:27 | Nahoru | #38
Já jsem srab a tak jsem si pořídil originální výfuky (koupil jsem motorku s otevřenýma laufama) - má to výhodu, můžu konečně jezdit ráno do práce na motorce aniž bych vzbudil půlku vesnice. No a že mám cruisera tichého jako auto? Na to prdím, aspoň nebudu srát lidi kolem sebe a plechovkáři stejně na hluk nereagují...

Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 03:14 | Nahoru | #39
Tak vlastní zkušenost, u rakušáků na padesátce šedesádevět 30 éček, laďáky není problém např. v Itálii sem motorku bez nich snad ani neviděl. Jízda bez řidičáku + překročení rychlosti 400 éček (moto měla laďák bez homologace a to je vůbec nezajímalo). Takže z mojí praxe, laciněji jak u nás.

1 reakcí na tento příspěvek Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 07:22 | Nahoru | #40
Předloni jsem byl s přítelkyní v Rakousku, má Horneta s Sharonem. Byl jsem si vědom, že pokud nás zastaví policie tak by to mohl být problém. Co čert nechtěl, při výjezdu z jedné vesnice ji změřili (jela cca 62km/h) a hned jsem předpokládal, že se chytnou i výfuku a že to bude v pr..li. Já jsem motorku pro jistotu nechal radši 150 metrů od nich (mám tam Arowa, ale měl jsem tam db killer). Policajt v klidu řek, že překročila rychlost a že musí zaplatit 25Euro pokutu. Výfuku si vůbec nevšímal, zaplatili jsme a ještě nám popřál šťastnou cestu a že pokud budeme dodržovat předpisy tak bude vše o.k.. Nevím, třeba jsme měli jenom štěstí na dobrýho policajta, ale já bych se toho zas tak nebál. Potkal jsem tam mraky motorek, co nemohli mít homologovaný výfuk ani náhodou (převážně čopry), pokud nebudeš na sebe zbytečně upozoňovat tak si tě v 90% nikdo nevšimne.

Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 07:37 | Nahoru | #41
Už tady bylo pár témat o tomto a nerisknul bych to jelikož pak je zkažená dovolená. někdo to ukecá jiný má zkaženou dovolenou. Pár případů tady bylo popsaných. Řešm podobný problém. Mám na africe staré hranaté hlinikové kufry a do řecka asi budu muset koupit nějaké nové. Jelikož jsem četl že dle vyhlášky by měli mít kufry zaoblené hrany a na starých bug husky nemám a aby mě v rakousku zastavili a odstavili ještě zaplati pokutu a následný odvoz .. Tak na to nervy ani chuť nemám .. Pokazit dovolená jde snadno .

edit. písmenka

Naposledy editováno 08.04.2011 07:37:50

Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 08:16 | Nahoru | #42
taky jsem někde viděl testy na homologovaný výfuky a některé i s tlumící vložkou nesplňovaly hlučnost,jak by to řešili?

Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 11:23 | Nahoru | #43
Nikdy jsem neměl problém, jezdíme převážně Chorvatsko a Itálii, byli jsme cca asi 6x. Je fakt, že v partě máme i choppery, takže převážně předpisově, neupozorňovali jsme na sebe, obzvlášť na hranicích :) Ale věřím, že když narazíš na vola, budeš to mít drahý..

(reakce na) Do zahraničí bez homologace(?)

8.4.2011 v 15:27 | Nahoru | #44
LeonTDI> To joo, na čopry se kouká všeobecně jinak. kdykoliv jedu ze srazu na bandasce, tak mám staženou prdel, ale když na introšovi, tak vím, že budu mít klid. Už jen proto, že čopr je spojenej s rozumnou generací starejch chlápů a silnice je přednost mladejch šílenců... Sice to tak není, ale v mysli civilů to tak je...

Do zahraničí bez homologace(?)

11.4.2011 v 10:40 | Nahoru | #45
Mám na Africe laďák Arrov s dusítkem. Na držáku výfuku je zevnitř vyraženo 72039PD - to je číslo homologace? Nebo jak je značena? Ečko tam asi nikde není, žádný papír k tomu taky nemam. Čím je potřeba se prokázat abych z Alp nemusel domů pěšky?

Do zahraničí bez homologace(?)

11.4.2011 v 10:42 | Nahoru | #46
co si nechat udělat vložku aby to neřvalo? Pak nebudou mít důvod tě stavět.

1 reakcí na tento příspěvek Do zahraničí bez homologace(?)

11.4.2011 v 11:39 | Nahoru | #47
Jestli to bylo na mě, tak tam vložku (dusítko) mám. A to, že když to nebude dělat kravál že tě nezastaví, je kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do zahraničí bez homologace(?)

11.4.2011 v 11:58 | Nahoru | #48
Luky_CZ> rozhodně tím snížíš riziko Ale co vím a už se to tu řeší každý rok XXXX krát, tak spíš maj problém čopráci s otevřenýma trubkama než laďáky na silničkách

(reakce na) Do zahraničí bez homologace(?)

12.4.2011 v 17:13 | Nahoru | #49
Kubajzz> Nás si v rajchu nikdo nevšiml a to nás jelo patnáct a když už policajti odstavovali, tak jen silnice.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist