globalmoto_duben_nolan





Téma: crosove enduro do 60000
6.4.2011 v 22:16
Ahoj, potreboval bych poradit jakou znacku endura do lehkeho terenu do 60000 ticic. Baly by jste se tohodle? http://www.motopikn...ore_moto.php?id=1680 Chci tak 250 kvuly spotrebe a aby to aspon trochu jelo, 150km by stacilo. Puvodne jsem chtel Husgvarnu ale co je kmani je moc stare toho se bojim aby se to porad nesipalo.Poradte mne spolehlivou levnejsi zancku a hlavne a hlavne aby se na ni dalo vpohode vse sehnat diky moc.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 15:41 | Nahoru | #121
Matess727x> .cože? ....co je "teplá" motorka?
teda - teď jsi v rozpacích, ne ?
Kdy dorazíš na EV - mám tam něco na ochutnání (v pevném skupenství) pro VIP ( modří a MaJOff asi tuší, ale určitě nevědí.Historie se neopakuje)

Naposledy editováno 13.04.2011 16:01:53

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #122
Tank> dobrej komentář ale notak nikdy nevíš kdo ze 4% to čte :)

1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 16:04 | Nahoru | #123
Matess: ty máš FMX, já mám FMX, co se tak zaregistrovat?

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 16:07 | Nahoru | #124
callowsick> Matess: ty máš FMX, já mám FMX, co se tak zaregistrovat?

no tfuj, to je hnus, velebnosti Matess, ty ses dostal do pěkné společnosti

Naposledy editováno 13.04.2011 16:08:21

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 16:21 | Nahoru | #125
Tank> vydíš naťuk sem to a už to jede .....

2 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 16:32 | Nahoru | #126
náhodou...před operací jsem byl celkem solidní baba!

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 16:37 | Nahoru | #127
callowsick> tak hlavně že je cajk ne :) :) a vše správně jo...

crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 18:16 | Nahoru | #128
[img]

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 18:18 | Nahoru | #129

Xchalleng píše: Matess727x>

paradoxně znám jedno domíno mi prošlo rukama ale právě že bylo udělané já ho nedělal ale bylo již uděláno v německu,ano jelo to zajímavě ale stále u toho chyběl výkon, takže co tam píšeš je prostě nacpání peněz ale nic moc to nedělá..... a musím říct co sem natom jel a měl sem to pučené od kamaráda najel sem natom cca 20km nebylo to nic moc - takže moto bez emocí..... a info z Auto Jarov o prodejích moto je taky zajímavé


...tak ono záleží, za kolik pořídíš to FMX. Prodávaj se za 70-80, když je hodně pěkný, tak i za 90.Jenomže já ho koupil za 63 a to jak nový,...už nádherně vymazlený (tak jak je v profilu).Takže do něj klidně jesště nějakou korunu pustím-laďáky a Dynojet. Co jsem si vyzkoušel,....tak FMX s laďákama, Dynojetem a KN filtrem je co se týče výkonu od origo znát celkem dost.Ale to je jedno, já nikomu nic nenutím.Jen mě krkne, když někdo, kdo není moc kovanej ve věci řekne o něčem, že je něco blbý. Já ti tvojí "motorovku" taky nehaním,...takže bez emocí.

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 18:22 | Nahoru | #130

Tank píše:
Kdy dorazíš na EV - mám tam něco na ochutnání (v pevném skupenství) pro VIP ( modří a MaJOff asi tuší, ale určitě nevědí.Historie se neopakuje)


...ještě přesně nevím,....zatím mám stále chřipku,....víkend jsem proležem-neděli, to jsem se fakt vůbec nezvedl z postele. Pak ještě nemám to rozmlácený světlo a masku a kamarád, co si od něj půjčuju pravidelně vlek jel nečekaně někam do ciziny, takže vůbec nevím, jak to vše dopadne. Ale když bude nějaký to překvápko v pevném skupenství, tak to musím určitě dojet.

(reakce na) crosove enduro do 60000

13.4.2011 v 18:44 | Nahoru | #131

callowsick píše: náhodou...před operací jsem byl celkem solidní baba!


...a z čeho ti ho udělali?

1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 20:38 | Nahoru | #132
Ještě bych potřeboval vysvětlit pojem motard, jde proste oto že má proti enduru ,silniční pneu a převodově je víc do rychlosti než do síly a supermoto je to samé je to tak?
Jak se tak čtu ruzné inzeráty tak asi ostré enduro není to co hledám. Jet těch 130 km/h a víc chci v poctatě jenom na velmi krátkou dobu.. Jezdit sní budu každej den do práce takže 50km deně po silnici a předpisově jen občas nějaké to pole nebo les. Proto bych chtěl spíš menší kubaturu k vuly spotřebě. Mužete mě ještě poradit kolik si asi tak pruměrně vezmou? Udaj 4- 15 L/100 je kničemu , myslím pruměr, běžné ježdění po městě, díky.

(reakce na) crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 20:47 | Nahoru | #133

fronkick píše: Ještě bych potřeboval vysvětlit pojem motard, jde proste oto že má proti enduru ,silniční pneu a převodově je víc do rychlosti než do síly a supermoto je to samé je to tak?
Jak se tak čtu ruzné inzeráty tak asi ostré enduro není to co hledám. Jet těch 130 km/h a víc chci v poctatě jenom na velmi krátkou dobu.. Jezdit sní budu každej den do práce takže 50km deně po silnici a předpisově jen občas nějaké to pole nebo les. Proto bych chtěl spíš menší kubaturu k vuly spotřebě. Mužete mě ještě poradit kolik si asi tak pruměrně vezmou? Udaj 4- 15 L/100 je kničemu , myslím pruměr, běžné ježdění po městě, díky.

Motard nebo taky Supermoto je vetsinou predelena crosska, potazmo ostry enduro na zavody, ktery se jezdi cca. 70% asfalt a 30% terenni sekce podobna MX trati (tobogany, lavice). Oproti enduru nebo krosce ma vepredu 16,5" nebo 17" kolo a vzadu siroky 17" kolo. Ma taky nastaveny tlumice vic do tvrda nebo rovnou jinyh tlumice primo na SM (napr. Marzocchi SM 50mm) a taky upravenej zadni tlumic s kratsi drahou (jak kdo). Ma taky vepredu 320mm kotouc a vetsinou 6-pistkovej trmen s cim souvisi i vymena pumpy za radialni. V dnesni dobe je dost moderni i antihoppingova spojka. Spotreba bejva kolem 10l/100km, ale klidne i vic, to se odviji dost podle uprav na kazdym stroji a tempu zavodnika.

1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 20:50 | Nahoru | #134
Pak je jeste kategorie tvz. cestovni motardu, muzes taky slyset "tupej" motard cim jsou oznacovany motorky jako DR-Z 400 nebo KTM LC4. Ty maj o dost vyssi vahu, mene vykonny motor, pohodlnejsi sedlo a jsou urceny do provozu. Spotreba je model od modelu, dalo by se rict 5 - 10 l na sto, ale na nakou presnejsi hodnotu bys musel rict jakej model te presne zajima.

crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #135
No a pokud s tim chces jezdit kazdej do prace za co nejmin penez, tak si kup neco stylu Honda CBF 250 a budes jezdit za 3l/100km a udrzba bude oproti ostrymu motardu vicemene zadarmo. Ono pokud s tim chces najezdit treba 15 000km za rok, to uz neni na ostrou motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 21:00 | Nahoru | #136

Uvalak píše: Pak je jeste kategorie tvz. cestovni motardu, muzes taky slyset "tupej" motard cim jsou oznacovany motorky jako DR-Z 400 nebo KTM LC4. Ty maj o dost vyssi vahu, mene vykonny motor, pohodlnejsi sedlo a jsou urceny do provozu. Spotreba je model od modelu, dalo by se rict 5 - 10 l na sto, ale na nakou presnejsi hodnotu bys musel rict jakej model te presne zajima.


...zapoměl jsi ještě na FMX 650. Ale aby to trochu jelo,...chce to laďáky, KN filtr a hlavně DynoJet, kterej musíš umět naladit,...a pak to docela jede.

Edit: ....za 5 litrů na sto.

Naposledy editováno 28.05.2011 21:02:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000

28.5.2011 v 21:25 | Nahoru | #137

Matess727x píše: ...zapoměl jsi ještě na FMX 650. Ale aby to trochu jelo,...chce to laďáky, KN filtr a hlavně DynoJet, kterej musíš umět naladit,...a pak to docela jede.

Edit: ....za 5 litrů na sto.


Mno jel jsem akorat na seriovym FMX a oproti LC4 SMC 660 se mi zdalo hrozne vydechly, takze bych to ani do motardu nezaradil, jelikos motard musi mit vykon (nebo aspon zvuk ). Na otevrenym jsem nejel, ale pokud to ma trosku vykon a slusnou reakci na plyn, tak proc ne s touhle spotrebou Co to ma za karbec, normalni soupatko?

(reakce na) crosove enduro do 60000

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2011 v 21:44 | Nahoru | #138

Uvalak píše: Mno jel jsem akorat na seriovym FMX a oproti LC4 SMC 660 se mi zdalo hrozne vydechly, takze bych to ani do motardu nezaradil, jelikos motard musi mit vykon (nebo aspon zvuk ). Na otevrenym jsem nejel, ale pokud to ma trosku vykon a slusnou reakci na plyn, tak proc ne s touhle spotrebou Co to ma za karbec, normalni soupatko?


Já to řadím do toho pojmu co jsi psal ty,..."cestovní motard".Tam jde hlavně o to, že ten " starej Domino" motor je kůli emisním a hlukovým limitům na novým FMX totálně zavřenej.Jak výkonem tak zvukem.Ty koncovky jsou opravdu jak ucpávky a to nejen zvuku.Když jsem dal laďáky, tak se to od origo znatelně zlepšilo.Pak po otevření filtru,....ale radikální změna nastane s dobře polazeným DynoJetem.Většina lidí to dá do servisů,...a tam se s tím Dynojetem myslím nikdo moc nenastavuje.Karbec zůstává origo, ale je tam měkčí pružina na šoupě-na podtlakovou membránu, takže při zvednutí šoupě namá takovej odpor.Pak se rychlost reakce šoupěte zlepší ještě vrtnutím dirky na víc do šoupěte a hlavně je tam jiná jehla,...tenčí s jiným uhlem-poměrem zkosení a překvapivě ale menší tryska než u origo.Ten DynoJet chce ale "naladit",...a to člověk musí o tom motoru a vůbec něco o chodu vědět a motor cítit.Pak se to dá opravdu nastavit na okamžitou reakci na plyn a moc krásnej zátah se 160 km/H maximálkou.samozřejmě že s nějakým "lepším" karbecem s pumpičkou do difusoru a přímým šoupětem by to byla ještě jiná paráda, ale pak by to zas nejezdilo za 5 litrů.Jinak to FMX jsem trošku nepochopil,...že si to tak Honda takto "lajzla" prodávat.Sice splnili emise a hluk, ale spóóóóusty lidí ta motorka výkonem musel odradit. Na prd je, že to FMX je stále dost v ceně,...a když k tomu má člověk připočítat ještě těch 15-18 tisíc aby to jelo, to už je lepší si pořídit rovnou něco jiného.Ale já chtěl ten "Domino" motor, páč ty motory mám jinak moc rád a své FMX jsem koupil v naprosto luxusním TOP stavu v podstatě za hubičku, takže pro mě nebyl problém do něj ještě těch 15 ticek pustit. Po tomto "otevření" a nalazení Dynojetu to v podstatě jede jak starý nejsilnější Dominátor myslím do roku 89,...a ten nejel vůbec špatně.Tady je lepší podvozek, krásnej vzhled-alepoň pro mě a přilnavost malýma kolama je parádní. Já dlouho zvažoval, co na poježdění kolem komína a tak na nedělní svižnější výlet, když jsem prodal své potuněné SLR, kdy mi tady za něj pán nabídl 50 tisíc a to FMX je pro mě přesně co jsem poptřeboval.Já nechtěl velký cestovní enduro-dvouvál, ani žádnou silnici, ani žádného naháče, ani další lehkou ostrou na malých kolách,...takže FMX je přesně pro mě.

Naposledy editováno 28.05.2011 21:54:38

crosove enduro do 60000

31.5.2011 v 20:18 | Nahoru | #139
Děkuju všem za rady, tak nějak jste mně to aspon trochu ujasnily. Chtěl jsem vše vjednom, malá spotřeba viší rychlost a zárove i Gross a takovej stroj vážně neexistuje. Jak jsi mně radil tu Hondu CBF 250 asi máš pravdu, asi pujdu do menší kubatury ale spis do motarda ta Honda mně příde vysloveně jenom na silnici, ale i tak diky všem za rady.

1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000

26.6.2011 v 02:21 | Nahoru | #140
Tak ještě jinak. Kvuly rychlostí aby to jelo aspoň těch 130 km/h zvednem kubaturu asi tak na 350cm3 – 600cm3 , poradte nějaké lehčí silniční enduro 70% budu jezdit silnici a 30% polní cesty les, měřím 167 cm tak abych došách na zem a něco s niší spotřebou.
Mně se líbí tohle http://www.motorkar...ki/kawasaki-klr-650/
Parádní vzhled nízká spotřeba ale strašná váha, něco kolem 180 kg to je do lesa kurva těšký, něco podobného ale lehčího, díky.

(reakce na) crosove enduro do 60000

26.6.2011 v 08:15 | Nahoru | #141
fronkick> prosím tě kup si nějakou motorku a zkus si co vlastně chceš..
s tvojí výškou budeš se vším větším zápasit, endura jsou obvykle vysoká, takový TTR resp TTE je taky ideální motka..váhově kolem 140-150kg
tady

Naposledy editováno 26.06.2011 08:18:59
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist