3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000
teda - teď jsi v rozpacích, ne ?
Kdy dorazíš na EV - mám tam něco na ochutnání (v pevném skupenství) pro VIP ( modří a MaJOff asi tuší, ale určitě nevědí.Historie se neopakuje)
Naposledy editováno 13.04.2011 16:01:53
1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000
2 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000
Xchalleng píše: Matess727x>
paradoxně znám jedno domíno mi prošlo rukama ale právě že bylo udělané já ho nedělal ale bylo již uděláno v německu,ano jelo to zajímavě ale stále u toho chyběl výkon, takže co tam píšeš je prostě nacpání peněz ale nic moc to nedělá..... a musím říct co sem natom jel a měl sem to pučené od kamaráda najel sem natom cca 20km nebylo to nic moc - takže moto bez emocí..... a info z Auto Jarov o prodejích moto je taky zajímavé
...tak ono záleží, za kolik pořídíš to FMX. Prodávaj se za 70-80, když je hodně pěkný, tak i za 90.Jenomže já ho koupil za 63 a to jak nový,...už nádherně vymazlený (tak jak je v profilu).Takže do něj klidně jesště nějakou korunu pustím-laďáky a Dynojet. Co jsem si vyzkoušel,....tak FMX s laďákama, Dynojetem a KN filtrem je co se týče výkonu od origo znát celkem dost.Ale to je jedno, já nikomu nic nenutím.Jen mě krkne, když někdo, kdo není moc kovanej ve věci řekne o něčem, že je něco blbý. Já ti tvojí "motorovku" taky nehaním,...takže bez emocí.
Tank píše:
Kdy dorazíš na EV - mám tam něco na ochutnání (v pevném skupenství) pro VIP ( modří a MaJOff asi tuší, ale určitě nevědí.Historie se neopakuje)
...ještě přesně nevím,....zatím mám stále chřipku,....víkend jsem proležem-neděli, to jsem se fakt vůbec nezvedl z postele. Pak ještě nemám to rozmlácený světlo a masku a kamarád, co si od něj půjčuju pravidelně vlek jel nečekaně někam do ciziny, takže vůbec nevím, jak to vše dopadne. Ale když bude nějaký to překvápko v pevném skupenství, tak to musím určitě dojet.
1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000
Jak se tak čtu ruzné inzeráty tak asi ostré enduro není to co hledám. Jet těch 130 km/h a víc chci v poctatě jenom na velmi krátkou dobu.. Jezdit sní budu každej den do práce takže 50km deně po silnici a předpisově jen občas nějaké to pole nebo les. Proto bych chtěl spíš menší kubaturu k vuly spotřebě. Mužete mě ještě poradit kolik si asi tak pruměrně vezmou? Udaj 4- 15 L/100 je kničemu , myslím pruměr, běžné ježdění po městě, díky.
fronkick píše: Ještě bych potřeboval vysvětlit pojem motard, jde proste oto že má proti enduru ,silniční pneu a převodově je víc do rychlosti než do síly a supermoto je to samé je to tak?
Jak se tak čtu ruzné inzeráty tak asi ostré enduro není to co hledám. Jet těch 130 km/h a víc chci v poctatě jenom na velmi krátkou dobu.. Jezdit sní budu každej den do práce takže 50km deně po silnici a předpisově jen občas nějaké to pole nebo les. Proto bych chtěl spíš menší kubaturu k vuly spotřebě. Mužete mě ještě poradit kolik si asi tak pruměrně vezmou? Udaj 4- 15 L/100 je kničemu , myslím pruměr, běžné ježdění po městě, díky.
1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000
Uvalak píše: Pak je jeste kategorie tvz. cestovni motardu, muzes taky slyset "tupej" motard cim jsou oznacovany motorky jako DR-Z 400 nebo KTM LC4. Ty maj o dost vyssi vahu, mene vykonny motor, pohodlnejsi sedlo a jsou urceny do provozu. Spotreba je model od modelu, dalo by se rict 5 - 10 l na sto, ale na nakou presnejsi hodnotu bys musel rict jakej model te presne zajima.
...zapoměl jsi ještě na FMX 650. Ale aby to trochu jelo,...chce to laďáky, KN filtr a hlavně DynoJet, kterej musíš umět naladit,...a pak to docela jede.
Edit: ....za 5 litrů na sto.
Naposledy editováno 28.05.2011 21:02:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) crosove enduro do 60000
Matess727x píše: ...zapoměl jsi ještě na FMX 650. Ale aby to trochu jelo,...chce to laďáky, KN filtr a hlavně DynoJet, kterej musíš umět naladit,...a pak to docela jede.
Edit: ....za 5 litrů na sto.
Mno jel jsem akorat na seriovym FMX a oproti LC4 SMC 660 se mi zdalo hrozne vydechly, takze bych to ani do motardu nezaradil, jelikos motard musi mit vykon (nebo aspon zvuk ). Na otevrenym jsem nejel, ale pokud to ma trosku vykon a slusnou reakci na plyn, tak proc ne s touhle spotrebou Co to ma za karbec, normalni soupatko?
Uvalak píše: Mno jel jsem akorat na seriovym FMX a oproti LC4 SMC 660 se mi zdalo hrozne vydechly, takze bych to ani do motardu nezaradil, jelikos motard musi mit vykon (nebo aspon zvuk ). Na otevrenym jsem nejel, ale pokud to ma trosku vykon a slusnou reakci na plyn, tak proc ne s touhle spotrebou Co to ma za karbec, normalni soupatko?
Já to řadím do toho pojmu co jsi psal ty,..."cestovní motard".Tam jde hlavně o to, že ten " starej Domino" motor je kůli emisním a hlukovým limitům na novým FMX totálně zavřenej.Jak výkonem tak zvukem.Ty koncovky jsou opravdu jak ucpávky a to nejen zvuku.Když jsem dal laďáky, tak se to od origo znatelně zlepšilo.Pak po otevření filtru,....ale radikální změna nastane s dobře polazeným DynoJetem.Většina lidí to dá do servisů,...a tam se s tím Dynojetem myslím nikdo moc nenastavuje.Karbec zůstává origo, ale je tam měkčí pružina na šoupě-na podtlakovou membránu, takže při zvednutí šoupě namá takovej odpor.Pak se rychlost reakce šoupěte zlepší ještě vrtnutím dirky na víc do šoupěte a hlavně je tam jiná jehla,...tenčí s jiným uhlem-poměrem zkosení a překvapivě ale menší tryska než u origo.Ten DynoJet chce ale "naladit",...a to člověk musí o tom motoru a vůbec něco o chodu vědět a motor cítit.Pak se to dá opravdu nastavit na okamžitou reakci na plyn a moc krásnej zátah se 160 km/H maximálkou.samozřejmě že s nějakým "lepším" karbecem s pumpičkou do difusoru a přímým šoupětem by to byla ještě jiná paráda, ale pak by to zas nejezdilo za 5 litrů.Jinak to FMX jsem trošku nepochopil,...že si to tak Honda takto "lajzla" prodávat.Sice splnili emise a hluk, ale spóóóóusty lidí ta motorka výkonem musel odradit. Na prd je, že to FMX je stále dost v ceně,...a když k tomu má člověk připočítat ještě těch 15-18 tisíc aby to jelo, to už je lepší si pořídit rovnou něco jiného.Ale já chtěl ten "Domino" motor, páč ty motory mám jinak moc rád a své FMX jsem koupil v naprosto luxusním TOP stavu v podstatě za hubičku, takže pro mě nebyl problém do něj ještě těch 15 ticek pustit. Po tomto "otevření" a nalazení Dynojetu to v podstatě jede jak starý nejsilnější Dominátor myslím do roku 89,...a ten nejel vůbec špatně.Tady je lepší podvozek, krásnej vzhled-alepoň pro mě a přilnavost malýma kolama je parádní. Já dlouho zvažoval, co na poježdění kolem komína a tak na nedělní svižnější výlet, když jsem prodal své potuněné SLR, kdy mi tady za něj pán nabídl 50 tisíc a to FMX je pro mě přesně co jsem poptřeboval.Já nechtěl velký cestovní enduro-dvouvál, ani žádnou silnici, ani žádného naháče, ani další lehkou ostrou na malých kolách,...takže FMX je přesně pro mě.
Naposledy editováno 28.05.2011 21:54:38
1 reakcí na tento příspěvek crosove enduro do 60000
Mně se líbí tohle http://www.motorkar...ki/kawasaki-klr-650/
Parádní vzhled nízká spotřeba ale strašná váha, něco kolem 180 kg to je do lesa kurva těšký, něco podobného ale lehčího, díky.
s tvojí výškou budeš se vším větším zápasit, endura jsou obvykle vysoká, takový TTR resp TTE je taky ideální motka..váhově kolem 140-150kg
tady
Naposledy editováno 26.06.2011 08:18:59