globalmoto_duben_nolan





Téma: Tlaky Dunlop D211GP racer
 
6.4.2011 v 08:38
Ahoj,
pročítal jsem celé forum, kde se hodně píše od D211GP Racer, já je mám na rozježdění do Brna 120 + 180 Medium, ale nevím jak je nafoukat. Normálně budu jezdit D211GP, tlaky vím, a prostě u Racera nevím, chci vědět tlaky za tepla. Fouká se to stejně, jak D211? 2,3 a 1,4?
A prosím jen k tématu, stejně ho brzo zavřu ) a bez komentářů, že to tady je, protože přesně to tu není

1 reakcí na tento příspěvek Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 09:53 | Nahoru | #1
Jo ty tlaky by seděly jinak 211 gp racer vyhozený prachy ale to už poznáš sám

Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 10:21 | Nahoru | #2
proč vyhozený prachy??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 10:45 | Nahoru | #3

gorkin píše: Jo ty tlaky by seděly jinak 211 gp racer vyhozený prachy ale to už poznáš sám



...dovolim si nesouhlasit pane kolego pokud je dobře foukáš a máš tak nějak v poho podvozek tak pro nás mrdaly bohatě stačej

(reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 10:51 | Nahoru | #4
norihaga> Právě ten podvozek je na D211 GP racer základ
Ale ten má Zikkin naladěn od Halbicha

1 reakcí na tento příspěvek Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 11:15 | Nahoru | #5
Pro mě jako amatéra na skoro seriovém podvozku, jsou racery opravdu vyhozený prachy. Ta guma je schopná se zabít za půl dne.

Naposledy editováno 06.04.2011 11:15:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 13:14 | Nahoru | #6

matrixbiker píše: Pro mě jako amatéra na skoro seriovém podvozku, jsou racery opravdu vyhozený prachy. Ta guma je schopná se zabít za půl dne.


Mně vydrží GP Racer cca 80 kol v Mostě při časech na R1 r.v. 01 cca 1:52 - 55. Zadek foukám 1,7-1,8 za tepla.

Naposledy editováno 06.04.2011 13:15:23

Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 13:19 | Nahoru | #7
Já ho foukal na 2,3 předek a 1,8 zadek a drželo to pěkně.Jinak se celkem slušně rval,diablocorsa sc2 byla daleko hladší.
Teď mám nové Bridgestone R10 a taky se pídím po správném tlaku za tepla.

Naposledy editováno 06.04.2011 13:20:08

Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 17:12 | Nahoru | #8
podle toho jak jezdis, gumy se foukaj tak, aby po zahrati (za provozu) mel predek 2,5 a zadek 2,1

Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 17:21 | Nahoru | #9
http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/

Front: Suggested Pressures: Hot on the warmers 33psi, or cold 31psi

Rear: Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi

Tlaky Dunlop D211GP racer

6.4.2011 v 18:38 | Nahoru | #10
Tlaky si každý musí najít sám... Já na racerech jezdil 1 sezonu a prostě si stojím za názorem, že pokud nejezdíš Brno pod 2:15 a Most pod 1:45, tak jsou ty gumy absolutně dostačující... Předek drží a vydrží a zadek začíná klouzat, ale čitelně, bez "hasana". Tlaky jsem foukal za tepla předek 2,4 a zadek 1,7, mám kolem 115 kg v kombinéze... Pochopitelně GP jsou jinde, ale prostě do těch uvedených časů jsou možná zbytečná investice (Pokud tím nepotřebuješ odblokovat brzdu v hlavě)... Jo a jezdil jsem jen "E" kvůli CEC, čili media by měla být o něco líp čitelnější... Jo a podvozek mám laděn od Halbicha a jsem spokojen, takže nezastávám názor, že neví co dělá...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 12:28 | Nahoru | #11
bobus> Tlaky jsem měl stejný a časy o cca 2 sekundy pomalejší. Hrozně se to rvalo... Poté jsem dal superbike pro a guma krásně zvrásněná. GPracery drželi v pohodě, ale rychlost jakou odcházeli.

Naposledy editováno 07.04.2011 12:29:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 13:09 | Nahoru | #12

matrixbiker píše: bobus> Tlaky jsem měl stejný a časy o cca 2 sekundy pomalejší. Hrozně se to rvalo... Poté jsem dal superbike pro a guma krásně zvrásněná. GPracery drželi v pohodě, ale rychlost jakou odcházeli.



...superbike pro je kamenná yebka co nesedí na výjezdech ale vydrží celou sezonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 13:33 | Nahoru | #13
matrixbiker> musis je nafoukat jak potrebuji a pohrat si s utlumy jak je treba, pak se nebudou rvat.

(reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #14
norihaga> Dobrý tak BT003 vydrželi o mraky víc, když se ti nelíbí srovnání s superbike PRO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 15:52 | Nahoru | #15

Dawe02 píše: matrixbiker> musis je nafoukat jak potrebuji a pohrat si s utlumy jak je treba, pak se nebudou rvat.



Pro mě je to pasé. Nebudu si kupovat gumy co prd vydrží a musel bych štelovat něco čemu nerozumím. To si radši koupím ty Bridge,Pirelli a nemusím nic řešit.

Ps: Tlaky 2.1 - 1.7

(reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 16:25 | Nahoru | #16
matrixbiker> Bridge jsou blbuvzdorne, funguji skoro vzdy. To je dobra volba

(reakce na) Tlaky Dunlop D211GP racer

7.4.2011 v 17:09 | Nahoru | #17

matrixbiker píše: bobus> Tlaky jsem měl stejný a časy o cca 2 sekundy pomalejší. Hrozně se to rvalo... Poté jsem dal superbike pro a guma krásně zvrásněná. GPracery drželi v pohodě, ale rychlost jakou odcházeli.



Já ty superbike PRO zkoušel taky a časy byly o dost pomalejší než u racerů... Tlaky klasický pirelácký 2,1 a 1,9, zadek klouzal o poznání dřív než u těch racerů, čili ty PRO bych doporučil pro někoho, kdo se v Mostě chce dostat na 1:50 a jak píše Hagouš, vydržej "celou" sezonu, čili pro začátečníky suprová volba za pár peněz ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist