Vyplatí se mi dát pomalu dvojnásobek ceny za YUASA nebo mám jít do For Ride. U Varty mě docela zarazil právě údaj startovací proud 100 ???? Takže zkušenosti a rady sem pánbůh Vám to vrátí na silnici. Jinak přeju mnoho kilometrů v nadcházející sezoně.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s baterkou
ja sem tenhle problem ted resil taky a na popud Steva sem se rozhodl vyzkouset "novinku" ..LiFePo baterii, komponenty potrebne na vyrobu vyjdou do cca 1500,- takze kdyz si to spajis sam tak je to docela pekna alternativa... prodavaji se i hotove, ale uz je to o jinejch penezich...
nastartuje to TL1000 i VTR1000, falco by to urcite zvladlo taky... ma 5Ah a neco pres 800gramu, porovnani s 12Ah yuasou:
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s baterkou
Nebo ta LifePo
Jo to pravidelný dobíjení inteligentní nabíječkou je kec, dobíjení v motorce taky není řízený procesorem ...
Naposledy editováno 24.03.2011 11:27:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s baterkou
Stev píše: Můj názor je ten že bych raději koupil origo Yuasu, dá se sehnat za 1300-1400. Ta moje na obrázku co dal assassin funguje 5 let jako nová, když jí dám po zimě na nabíječku tak je prakticky hned nabitá. Ale je potřeba mít v pořádku dobíjení, a taky je pravda že jezdim dlouhý trasy takže se vždycky dobije.
Nebo ta LifePo
Jo to pravidelný dobíjení inteligentní nabíječkou je kec, dobíjení v motorce taky není řízený procesorem ...
ad inteligentni nabijecka..tim se mysli nabijecka co drzi 14v, na rozdil od obycejneho trafa. Dobijeni v moto je vlastne rizeny procesorem (v regleru) kterej drzi prave tech +- 14V ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s baterkou
Stev píše: assassin> tak to jo, měl jsem dojem že inteligentní se myslí třeba od optimate narozdíl třeba od tý za 200 z lídlu která se domnívám to umí taky.
vidim to stejne (navic v regulatoru procesor byt nemusi)
EDIT: jinak jedinej pozadavek (u nabijeni utesnenejch baterek) je neprekrocit plynovaci napeti (~ 14.4 V), cemuz vyhovi napetove nabijeni (to co dela regulator v motorce)
Naposledy editováno 24.03.2011 16:08:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s baterkou
Stev>
LiFePo vypada jako zajimava alternativa. Kde a za kolik jste kupovali clanky? (zbeznym hledanim jsem nasel ceny, ktere jsou pro sestaveni cele baterie dost vysoke). Jinak predpokladam, ze na obrazku jsou 2 paralelni skupiny 4 seriovych clanku...
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s baterkou
NamBulik píše: Tím pravidelným nabíjením jsem měl na mysli tak jednou měsíčně jí napojit na optimate aŤ si jí projede a hotovo hlavně v zimě kdy stojí třeba pět mesíců.
To opravdu není potřeba, pokud vše funguje jak má a nejezdíš couračky pár kilometrů tak bys prakticky ani neměl mít co dobíjet. Mně ta Yuasa opravdu drží už 4 roky a je to rok výroby 06, když jí sundám po sezóně a dám jí na nabíječku je za chvilku nabitá, a před sezonou kdy jí tam dám pro jistotu znova zrovna tak. Nabíječky mám obě z lídlu, tu levnější i dražší a jinak se o baterku nestarám, jen ji přes zimu hodím na nabíječku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Spojka na Falcu Aprilia SL 1000 Falco | Roskon | 1 | 18.9.2022 v 18:53 xb |
Aprilia Falco krovka Aprilia SL 1000 Falco | Tiborko4 | 0 | 2.2.2022 v 21:33 Tiborko4 |
Čip pro Falco Aprilia SL 1000 Falco | dadozr7 | 14 | 9.11.2020 v 07:45 nezbEDA |