Téma: Věková hranice v Rakousku

27.2.2011 v 20:20
Chci jet se synem v létě na motorkách přes Rakousko do Chorvatska. Je mu 17 a jel by na malým Varaderu. Někde jsem četl, že kvůli věku ( v Rakousku prý min. 18 let)je to problém.
Takže průjezd Rakouskem by mohl být problém, doufám že se ale pletu. Poraďte.
Díky
1 2

28.2.2011 v 11:41 | Nahoru | #31

Sema píše: Máš pravdu, že i v Maďarsku je pěkná krajina, aspoň jsem to viděl v nějakém cestopisném dokumentu. Nevím přesně, co to bylo za kraje, ale pěkně to vypadalo. Já jel Maďarskem dvakrát (směr na RO), mimo dálnice. Dojem z toho mám stejný jako pánové výše-nuda, rovina a spousta kukuřice. No a pak pro zpestření hrad Czesznek, to je taak jediné, co mi utkvělo v paměti.
Ale napsat, že je v Rakousku hov== k vidění, mi přijde mimořádně nesoudné. Vysoké hory, krásná údolí kolem řek, architektura. A vynechávat Slovinsko jak doporučuješ, to už vůbec. To je mimořádně krásná země, navíc se sympatickými obyvateli. Mluvím samozřejmě o západní části, Julských a Savinjsko-Kamnických Alpách a oblasti kolem Soči. Kolem Mariboru už nic moc.

A Slovinsko taktéž. Osobně je mám projeto. Ljubljana, Postojna(jama), Piran, Crny kal, Triglav apod. Myslel jsem to tak,jak jsem psal původně. Bud je cesta cíl,pak je hezky všude,nebo chci jen tranzit.
Maďarsko je nudné středem. Pokud pojedeš na Tokaj a rohem do Karpat,je to krásná a zajímavá podívaná. Západ je také hezký a Balaton stojí za návštěvu rozhodně.

28.2.2011 v 11:47 | Nahoru | #32
prackarr> s tím chorvatskem těžko soudit. já se dopracoval k tomuto:
--------------------------------------------------------------------------------

"Omezeni platí pouze pro řidiče s chorvatským řidičským oprávněním," dodává Robert Čop z chorvatského ministerstva vnitra.
Zdroj: http://auto.idnes.c..._165654_automoto_fdv

ale s tím rakouskem podle mě nemůže být problém. spíš by mě zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby si rakouský mladík udělal řidičák v česku na něco, co podle rakouského zákona může řídít později

(reakce na) Věková hranice v Rakousku

28.2.2011 v 11:53 | Nahoru | #33

prackarr píše: špatně se chápeme,nebo jsem to špatně napsal. Myslel jsem to tak,že většina lidí jede Rakouskem jen po dálnici a tam je hovno k vidění. Jinak ano,máš pravdu.

Tak to jo, to jsme si špatně rozuměli Takto naprosto souhlasím. No a budu muset navštívit ty pěkné části Maďarska, abych si rozšířil obzory..

28.2.2011 v 14:42 | Nahoru | #34

honza.kr píše: prackarr> s tím chorvatskem těžko soudit. já se dopracoval k tomuto:

Zdroj: http://auto.idnes.c..._165654_automoto_fdv

To je zajímavý postřeh. To by mě taky zajímalo.

Naposledy editováno 28.02.2011 14:42:28

Věková hranice v Rakousku

28.2.2011 v 17:53 | Nahoru | #35
No problémo

(reakce na) Věková hranice v Rakousku

28.2.2011 v 19:04 | Nahoru | #36
prackarr>

Jednou z podmínek, když se hlásíš do autoškoly je, mít v ČR trvalý nebo přechodný pobyt.

A kdyby se pak vrátil domů, asi by mu ten jejich řidičák za ten náš vyměnili, dali by mu tam ale asi odklad platnosti (než by splnil ten jejich požadovaný věk)... si myslím... ale nevím nevím, záleží jaké mají rakušáci na toto zákony.