globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: šroub
25.2.2011 v 17:03
Zdravim,chci se zeptat na takovou maličkost,na karburatoru je šroub na štelovani bohatosti směsi,ale nevim když šroub utahuju tak směs ochuzuju nebo je to naopak když povoluju tak ochuzuju?nechci to zbytečně rozladit.Dikec

šroub

25.2.2011 v 17:12 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek šroub

25.2.2011 v 17:13 | Nahoru | #2
doleva ochuzujes doprava obohacujes.. co mas za obsah.. ?muzu ti rict presne jak to mas mit.

(reakce na) šroub

25.2.2011 v 17:14 | Nahoru | #3
Novykam> mam ktm 250 sx 1996

šroub

25.2.2011 v 17:23 | Nahoru | #4
tak co?

šroub

25.2.2011 v 17:32 | Nahoru | #5
aha tak na 250 to nevím no :(

1 reakcí na tento příspěvek šroub

25.2.2011 v 19:37 | Nahoru | #6
většinou je to tak, že 1 až 2 otáčky ven, ale bohatost ovlivníš hlavně hladinou v plovákovce, nebo menší hlavní triskou

(reakce na) šroub

25.2.2011 v 19:52 | Nahoru | #7
kawajawa> ta motorka je totiž přidušena z vyfuku letaj kapky oleje

1 reakcí na tento příspěvek šroub

25.2.2011 v 20:37 | Nahoru | #8
Rapotín: máš tam ještě jednoho kolegu s SX, ten má podobný problém. Prostě je to bohátý, vyčistit karbec a seřídit, mě to dělá KX když jí nervu, prostě to nestačí spálit oleje a to mažu 1:50, a co přívěry jak ti chodí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šroub

26.2.2011 v 11:42 | Nahoru | #9
kawajawa> jo jo už sem ten jeho forum četl:D ale neznam ho,přivěry jsou v pořadku,pravě ja sem na všecko koukal,až na ten karbec,ten se mi moc rozlazovat nechce

(reakce na) šroub

26.2.2011 v 11:44 | Nahoru | #10
SNICKERS> a kdybych to nechal tak jak to je,stane se s tim něco zavažnyho?

2 reakcí na tento příspěvek šroub

26.2.2011 v 14:49 | Nahoru | #11
Nestane se vůbec nic, horší by bylo kdyby to bylo moc chudý, to by jsi mohl zadřít. Nejednoduší co můžeš udělat je, že posuneš jehlu na šoupátka, aby jsi to trochu ochudil, to znam. že tu závlačku co drží jehlu dáš u jednu drážku výš, než je teď, vůbec bych se toho nebál to rozhodit není to nic složitého,jinak se to nenaučíš, máš tam maximálně jednu či dvě trysky a ten vzdušník, s tryskami nic neuděláš a vzdušník je vyšroubovaný maximálně ty dvě otáčky ven.

Naposledy editováno 26.02.2011 15:05:28

(reakce na) šroub

26.2.2011 v 15:40 | Nahoru | #12
kawajawa> ok pujdu do toho,maš pravdu jinak se to nenaučim snad to bude v poho

(reakce na) šroub

26.2.2011 v 18:38 | Nahoru | #13
kawajawa> trochu jsem to poladil tu jehlu,ale je to furt stejny,ale vubec se mi neliby ten zvuk,blablablbll,jak chopper,kroska ma mit takovej ostrej zvuk,ale ne toto,a podle mě ta motorka nema skoro žadnej vykon,je to prostě takovy začuděny ,zadušeny a bez vykonu,nechaputo,asi to chce ten karbec celej vyčistit,seřidit atd..

šroub

26.2.2011 v 19:05 | Nahoru | #14
Musíš to prostě celý rozhodit(karbec), vyndat všechny trysky, vyfoukat pořádně karburátor kompresorem, lepší je to samozřejmě vyčistit ultrazvukem, mít čistý vzd. filtr. Pak taky záleží v jakým stavu je ten motor válec a píst, natankovat čerství benál a svíčka. Já jsem si musel nejdřív udělat na KXu Go a až pak jsem jezdil. Tyhle ty motory jsou strašně náchylný. Taky můžeš mít totálně zadělaný výfuk, sundej koncovku a skus to, uvidíš. Musíš laborovat

šroub

26.2.2011 v 19:22 | Nahoru | #15
pro usnadnění tady máš manual http://www.uloz.to/...999-2003-english-pdf na stránce 86 máš nastavení karburátoru

šroub

26.2.2011 v 19:26 | Nahoru | #16
jo jo,a ten motor je po GO teoreticky,,sam sem přetěsnil hlavu koukal jsem na pist a všecko v poho je to vyvložkovany vypada to dobře pistni kroužky,měnil jsem i gufero na čerpadle,filtr jsem vypral,a ten karbec musim ještě no,ale když dam pryč trisky tak jak je vratim zpět to už bude horši.

1 reakcí na tento příspěvek šroub

26.2.2011 v 19:30 | Nahoru | #17
ty trysky jsou jenom našroubovaný, nic víc nic míň,

(reakce na) šroub

26.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #18
kawajawa> ale jakm moc jsou zašroubovany?prostě na doraz?nebo museji byt rochu povoleny to pravě nevim,takže je mužu vyšroubyt a bezproblemu je zase vratit jak byly,ale stejně na vykon te motorky karburator nema vliv ne?nebo jo?

1 reakcí na tento příspěvek šroub

26.2.2011 v 20:40 | Nahoru | #19
Trysky jsou vždycky zašroubovaný na doraz , jediny co bývá štolovatelný je právě vzdušník, já to vždycky před demontáží dělám tak, že ho zašroubuju na doraz a spočítám si otáčky šroubovákem a při zpětné montáži ho zase o ten počet otáček vyšroubuju , pak bývá štolovatelný šroub volnoběhu na šoupátku, nevím teda jak u KTM, na kawárně volnoběh štoluju na lanku plynu. Jinak seřízení karburátoru má podstaný vliv na průběhu výkonu, samozřejmě záleží na kompresi motoru. Ještě mě napadlo co předstich, jak máš nastavenej, pokud ti to blbě pálí tak to může být právě přidušený.

Právě u KX se mi stalo že se povolila hlavní tryska a bylo to přídušený, stačilo jí jen dotáhnout a bylo opraveno. Na karbeci žádný vzdušník nemám, takže to štoluju haldinou a posouváním jehly. Nesmíš v tom hledat složitosti je to jak LEGO

Naposledy editováno 26.02.2011 20:44:25

(reakce na) šroub

26.2.2011 v 21:06 | Nahoru | #20
kawajawa> ok,ziktra jdu do prace zas na 4 dny a pak se do toho pustim,kurna to zvladno,když je to LEGO:DD to mam v krvy.DDtak jo no,kdyžtak když nebudu něco vědět tak ti napišu zpravu,jestli ti to teda nebude vadit,jinak dik za rady,:)

šroub

26.2.2011 v 21:28 | Nahoru | #21
Ok
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1
Přední brzda hluchá KTM 250 SX fghde 11 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist