1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
josef58 píše: JV..20 dílů + desmo..stavět od píky
Tohle jsem včera psal desmovi ve 108. Chtěl jsem mu napsat, že když budem péct chleba, vařit obědy, dělat eurookna, nbo fény,mixéry,vysavače (to jsou ty formy do vstřikolisů- moc drahý) a on bude dělat 6 ks a já 600, takže to nebudu mít 100x dražší, al ty náklady na spuštění té výroby se mi 100x spíš vrátí. Pak jsem to nepsal, páč je to dlouhý a stejně by to nepochopil.
Jo, v nějaké výrobě pánviček to tak samozřejmě funguje, ale tady je to očividně něco jiný, protože potom by nebyl problém postavit o jednu motorku navíc...jenže on to problém je, a nikdo ju udělat nechce..a zájem samozřejmě je, resp. byl. Navíc nedávno jsem čel v rozhovoru s Preziosim, jak si toto pravidlo pochvaluje, protože jim podstatně snížilo náklady, přestože je vývoj stál o něco samozřejmě víc. Prostě nemůže srovnávat sériovou výrobu s výrobou takových prototypů
Edit: no, teď nevím jestli to byl rozhovor s Preziosim nebo Furusawou, každopádně přiznal že jim to i přes větší náklady na vývoj ušetřilo peníze..tzn. mise splněna
Naposledy editováno 27.02.2011 22:40:16
desmo69 píše: No vidíš to..a nejenom to. Ještě musí povolit kteří jezdci můžou jezdit a kteří ne, pak musí povymýšlet nějaký nový časový plány jak v Kataru, pak změny v kalendářu jako s Austrálií, do toho vymyslet a zkazit nějaký technický pravidla pro motogp, pak pro moto2 a ještě aj moto3, pořešit TV práva, zalhat novinářům do rozhovoru a v neposlední řadě protlačit nějaký španělský jezdce...hold nemá to lehký
Desmo, ty jsi na to kápnul! Přesně tak to bude! Zatracenej dědek!
desmo69 píše: josef58> Aha, ale že stejně tak není možný prodat superbiky z MS, ti divný nepříjde jo? Přitom to je kategorie, která jezdí všude, ale jen ta "světová" je natolik přetechnizovaná, že tomu nedovolují startovat v žádným šampionátu na toté planetě
Akro, ty tvoje konspirační teorie jsou čím dál víc sci-fi, prej domluvený ceník Vidím, že máš za sebou plno schůzek a jednání mezi Dornou a továrnama..hold zkušenej kořeň Jinak, nevím jestli se to k vám do Jablonca doneslo, ale zájemců o start v motogp (aj s prachama samozřejmě) bylo až až, ale motorek málo. Takže už jen tenhle fakt, byť je sebemenší, absolutně popírá ten tvůj slavnej světovej paranoidní názor o konspiraci Ezpelety s mocnostma fabrik...což mě připomíná stejnej styl uvažování jako jednoho neúspěšnýho malíře z Rakouského městečka Braunau, co si oblíbil Německo...akorát měl jeden "menší" problém, za vším viděl spiklence a "spiklenecký" chování...
Tak to se Desmo hodně mýlíš, že se nedají prodat SBK z MS! Například jednu má závodník Dražďák, je po Hagovi!Yamaha/ a vyhrál na ni už 3x Hořice!
Zájemců o start v MGP by jistě bylo dost, ale každý není Abrahám, aby na to měl peníze! A zadarmo ty motorky fabriky dělat určitě nebudou!
Další pravda je to, co ti už napsal Josef58 - že by to mohlo jezdit i za mnohem menší náklady a stejně rychle, jenže za účast v klubu MGP se tvrdě platí a to mnohem větší částky, než o které odírá SPZka okruhy za pořádání MS!
Naposledy editováno 27.02.2011 23:50:24
desmo69 píše: Boha, a kde v tom říká nebo naznačuje, že to může být levnější? Vidím v tom náznak spíš v tom, že kdo má prachy, tak si objedná novější a ty starší prostě dá do šuplíka..a kdo nemá, tak hold musí vystačit se starší..ale žádnou symboliku v tom, že by to mohlo být levnější, v tom teda absolutně nevidím. Asi si dobrej ve čtení řádků mezi řádkama mezer řádků
Desmo69 - Proč by to SBK nemohlo stát jen o méně víc než SBK? Když už jsou upravené sportovní motorky prakticky stejně rychlé, jako tvé MGP, pak asi nemají o moc nekvalitnější součástky jako MGP! Proč je to tak drahé - luxusní klub MGP, kde jsou ceny nastavené, podobně jako v luxusních hotelích! Je to na tvém rozhodnutí - vyspat se ve trojce hotelu za 1000 korun nebo si vzít luxusní ubytování za 40_50 tisíc za jednu noc!
A když nejsou důkazy, tak osobně mohu brát tento svůj názor jako fakt! Jednoduché. Takhle totiž zacházíš s fakty ty.
To by mě docela zajímalo, v čem se liší fakta o mě, no nakonec ti tvůj názor neberu, pokud takový máš! I to, jestli mi věříš nebo ne, je úplně jedno, je to tvoje věc! Já ti to určitě nemíním vyvracet nebo to potvrzovat! Jediné, co mě u tebe mrzí, je to, že zrovna ty, taková chodící encyklopedie motocyklové historie, které si opravdu vážím a uznávám, tady plýtvá svou energii na úplně malicherné spory, ve snaze prosadit svou pravdu! Nebylo by lepší, napsat třeba nějaký článek o závodech a závodnících z určitého období, než se tady se mnou zbytečně dohadovat o kravinách? Věř mi že mě to zbytečné dohadování o ničem taky nebaví!
1 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
ten tvůj názor, ale to vlastně už ani názor není, ty to tvrdíš ,a o to je to horší. Ale ty už tady perlíš čím dál víc. Někoho mi jmenuj, k nám se to taky nedoneslo.
Jinak nwvím, jestli se to k vám do Jablonce doneslo, ale zájemců o start v motogp (aj s prachama samozřejmě) až až, ale motorek málo.
Zájemců by bylo,to jo, ale kdyby SPZka a ostatní nebyly tak nenažraný. Na celým světě našli jen jednoho, kdo jim ty stovky mega je ochotný tam dát. SanMarino neudrželo de Angelise, Němci evr. ek. velmoc taky nic a nakonec moto gigant Japonci, snad je tam Hiro jen s pomocí Dorny, aby aspoň jeden japončík. Byl to dlouhý zástuo uchazečů s prachama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
desmo69 píše: josef58> tak za celou dobu našli jen jednoho jo? Jde vidět, že absolutně nic nevíš
Opravdu nic nevím o těch uchazečech i s prachama, a že jich je až až Můžeš si vzít i týmovou jedničku na pomoc Snad něco vymyslíte
desmo69 píše: josef58> tak za celou dobu našli jen jednoho jo? Jde vidět, že absolutně nic nevíš
Opravdu vím jen o jednom, a to AB Cardion misto Interwetten. Kdo je tam tedy ještě jiný? Oni ty body by už neměli skoro komu dávat už na roštu
Naposledy editováno 28.02.2011 13:54:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
mamba54 píše: Vcelku mi je tato anketa jedno, ale co jsem tedy absolutně nepochopil, proč je do této " technické" ankety zařazea vysloveně " pocitová" možnost B., která mezi ty ostatní tak trochu nepatří. Tak tedy dovolte, přidám svůj pocit: 1.) Autor této ankety nemá rád MGP a chtěl si svůj názor nechat potvrdit i jinými. 2.) Ti, kteří zvolili v odpovědi tuto možnost nemají rádi MGP jako celek, snad kvůli vyššímu vstupnému v Brně, nebo nemožnosti volného přístupu do paddocku, na rozdíl od SBK, což jejich EGO nese velice těžce a proto si vydedukovali, že ti, ke kterým se dostanou jen obtížně, jsou NAMYŠLENÉ PRIMADONY. To vše, společně namícháno, protřepáno a okořeněno neutuchající frustrací z menší popularity SBK může být jediným důvodem, proč se tato možnost v anketě objevila, potažmo proč na ni někteří odpověděli kladně. Jinak si to opravdu neumím vysvětlit.
Mě se ta anketa líbí a to hlavně proto, že mi potvrdila to, co si už delší dobu myslím. Možnost č.2 neřeším a neřeším ani pár jedinců pro ni hlasujících. Z toho, jak niterně popisuješ výrobu toho "koktejlu" mi spíše připadá, že jsi frustrován z výsledku ankety a tvoje EGO to nese ještě hůř, než těžce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
mamba54 píše: Marex> Názory jiných respektuji, moje ego jimy rozhodně není dotčeno, jen jsem se pokusil dopídit se příčiny, proč někdo uvažuje tak jak ta možnost B naznačuje. Jsme prostě každý jiný a jinak uvažující. A tak je to správně.
Teď už s tebou i s Desmem musím jenom souhlasit. Mohl by na mě přijít "MODERÁTOR" a vymazat mě úplně ze světa (TRON LEGACY).
mamba54 píše: Vcelku mi je tato anketa jedno, ale co jsem tedy absolutně nepochopil, proč je do této " technické" ankety zařazea vysloveně " pocitová" možnost B., která mezi ty ostatní tak trochu nepatří. Tak tedy dovolte, přidám svůj pocit: 1.) Autor této ankety nemá rád MGP a chtěl si svůj názor nechat potvrdit i jinými. 2.) Ti, kteří zvolili v odpovědi tuto možnost nemají rádi MGP jako celek, snad kvůli vyššímu vstupnému v Brně, nebo nemožnosti volného přístupu do paddocku, na rozdíl od SBK, což jejich EGO nese velice těžce a proto si vydedukovali, že ti, ke kterým se dostanou jen obtížně, jsou NAMYŠLENÉ PRIMADONY. To vše, společně namícháno, protřepáno a okořeněno neutuchající frustrací z menší popularity SBK může být jediným důvodem, proč se tato možnost v anketě objevila, potažmo proč na ni někteří odpověděli kladně. Jinak si to opravdu neumím vysvětlit.
S timhle nelze nez souhlasit. Je jasne a mimo diskuzi, ze v MGP jsou ve srovnani s SBK investovany nekrestanske penize s vysledkem - pokud budeme pouze merit casy - mirne receno nepresvedcivym.
Ovsem ruku na srdce - penize investuji tymy potazmo sponzori a spol. Tedy proc ta zast, z mych dani to fakt nejde. Tak at si to tam sypou, ne ?
Navic tvrdim, ze MGP, stejne jako F1 v autech jsou proste velika laborka. Nad tim, kolik stoji vyvoj prototypu pro seriovou vyrobu se prece take nikdo nepohorsuje, ne?
Osobne se sice radsi podivam na SBK, pac videt na okruhu to co mam v garazi (kliiiid ! myslim SKORO to co mam v garazi ) mne proste bavi vic, ale co naplat, to napeti jak dopadne doktorskej na duci....no uz se nemuzu dockat