Jinak to vypadá, že ten mechanik z Ivanovy barevné fotky z příspěvku číslo 11570 je ten samý člověk co je na černobílé fotce co sem dal Jan26 v příspěvku 11578 jak stojí u toho balíku slámy a kouká na ten motocykl.
ale oficielně publikovanou n.p. Jawa
Tomu však mohli věřit jedině hlupáci, žeby Bill Ivy (s jeho zkušenostmi !)
pustil z ruky řidítko V RYCHLÝM PROTAHOVÁKU a NA MOKRU ...
K havárii nedošlo v místě označeném červeným obdélníčkem, ale až mezi prvními
domy Hohenstein-Ernsthalu . KDE pravděpodobně Ivy už *zabalil" plyn po předchozím extrémně rychlém úseku,
no a jak známo dvoutakty "nemají rády" náhlé snížení přísunu maziva. Zvlášť když tehdy bylo mokro a chladno .
Navštívíli jsme to místo při GP DDR v roce 1972 s kamarády z MotoKlubuBrno,
ale náš věnec s trikolorou jsme museli, spolu s květinami dalších desítek vzpomínajících,
umístit u pomníčku na místě, kde před léty zahynul anglický jezdec Jimmy Guthrie .
Tyto dvě fotografie samozřejmě nejsou z roku 1972, ale o hodně později
Záběr místa v protisměru - V plotu už nejsou laťky ale pletivo, ale sloupky jsou asi původní ...
Naposledy editováno 03.10.2020 09:48:42
na 2T Javě 350 V4 , pokud si pamatuju, žádnej úraz neutrpěl . ""Jen"" poukazoval na tu závadovost
a tak ho sprostě vyhodili
Naposledy editováno 03.10.2020 09:45:18
Naposledy editováno 02.10.2020 23:04:17
V roce 1967 vyhrál 125 na Yamaze a ve 250 byl o DESETINU druhý za týmovým kolegou Readem rovněž na Yamaze.
1968 - ve 125 havaruje v boji o první místo s Readem a ve 250 je se zraněním druhý opět za Readem.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
tehdejších kubatur GP si na neustále novou kombinézu rozhodně nepotrpěl
Nejvíc mně fascinuje ten záběr jezdců ve spádovém úseku trati od zatáčky "u pumpy"
směrem k prostoru start-cíl a dále do Bosonoh, protože to byla část brněnské trati, kde
motory dostávaly největší "záhul" možná patnáctisekundovým plným plynem ...
Naposledy editováno 07.11.2020 12:00:07