globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zmenšení ventilových vůlí
8.2.2011 v 21:57
Čau, pomalu ale jestě mi mizí ventitový vůle na suzuki RMZ250 k09,udělal jsem už druhou výměnu ventilů tentokrát za titanový,ocelový nedělali dobrotu a navíc jsem je zabrousil, jenže už teď tam mam podložky "140" a to jsem ji ještě neprojel a nejmenší podložky se dělaji myslim "120", takže dá se odvrátit výměna hlavy pro příliš malý ventilový vůle? Napadlo mě nechat zabrousit dříky ventilu ale nevím jestly je to dobrej nápad

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 06:29 | Nahoru | #1
ty jsi zabrušoval titanový ventily?

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 08:16 | Nahoru | #2
Pokud jsi nechal brousit titanový ventily, nediv se, že se Ti zaklepávají...a tím se změnšuje vůle. A prosím Tě zapomeň na broušení dříku... Spíš se zaměř na nový ventily a repas hlavy (sedla).

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 12:53 | Nahoru | #3
mxmichal - titanove ventily se nemsi zabrusovat jinak pocitej ze se ti to rozlitne.
V cem staly za hovno ty ocelove?
soudruh drik ti to napsal vse.

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 17:42 | Nahoru | #4
nee nezabrušoval ale nevim co jinýho,udělal jsem generálku ale dal jsem oceláky takže jsem musel zabrousit sedla,potom po pár hodinách praskla pružina na vetnilu,takže GO znova(píst,ventily,tentokrád už titanový) teda abych to upřesnil tak pružina mi praskla dvakrát ale po druhý se nepotkal ventil s pístem,takže jde repas sedel? to ani nevim že něco takovýho jde...zlatý dvoutakty

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 17:45 | Nahoru | #5
jo udajně to prasklo protože nejspíš tim že jsou těší tak maji větší nároky na vlastnosti pružiny a když se dá motoru co proto tak to nevidrží,ale nevim píšu jen co mi řekly...

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 17:57 | Nahoru | #6
A jéje

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 20:47 | Nahoru | #7
když to tak čtu,jsem rád za cvajtakt sx 150

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 20:47 | Nahoru | #8
edit: 2x

Naposledy editováno 09.02.2011 20:47:40

zmenšení ventilových vůlí

9.2.2011 v 21:03 | Nahoru | #9
No, setrvačná síla ocelovýho ventilu je jasně větší než titanovýho a s tím musí korespondovat i odezva pružiny.
Sedla se dají vylisovat a nalisovat nový. Ty se pak zafrézují a ventil do nich zalapuje. Nicméně to už doma neuděláš. Je dost firem co to dělaj. nejlepší je asi najít někoho, kdo má zkušenost s ostrýma kroskama 4T. Já mám na tyto věci dobrý zkušenosti s Moto Gelnar. Zkus se zeptat tam. Nebo Ponca.

zmenšení ventilových vůlí

2.3.2011 v 22:19 | Nahoru | #10
Pokud si kupoval ocelové nerezové ventily vetšinou jsou v sadě i se silnějšíma pružinama. Pokud jsi ,ale hobík klídně můžeš nechat staré měkčí pružiny.
Jestli si ale sedla dost podbrousil, tak je potřeba je nechat vyměnit, zároveň doporučuji vyměnit vodíka dříku ventilu. Už budou taky dost ojeté . . . . a není to cenově moc náročné

jj zlaté 2T
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki RMZ 250 2008 nastavení rozvo... Suzuki RM-Z250 Mateooo 5 19.12.2023 v 13:52 Maxipes_Fík
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 4 9.7.2023 v 12:56 ja1
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... Erik416 0 8.7.2023 v 17:15 Erik416
Olej suzuki RMZ 250 2006 Suzuki RM-Z250 Patrik83628 16 19.4.2023 v 21:02 assassin
centrovani kola ve středočeském kra... Suzuki RM-Z250 Lolař 22 4.4.2023 v 10:06 gugo


TOPlist