2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad vs K1
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Já bych bral určitě K1 - už jen kvůli tomu vstřikování, ale celkově je novější, lepší a navíc cenovej rozdíl neni zas až tak velkej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 srad vs K1
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad vs K1
sharkis píše: V první řadě - K1 už má vstřikování a jede naprosto úžasně Ovladatelnost výborná, průběh výkonu parádní a podvozek si nastavíš jak chceš
Nevim jak SRAD, ale K1 je poměrně neporuchová motorka, která netrpí na žádný "typický" závady
Já bych bral určitě K1 - už jen kvůli tomu vstřikování, ale celkově je novější, lepší a navíc cenovej rozdíl neni zas až tak velkej
Tak sradika si podvozkove muzes nastavit uplne stejne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 srad vs K1
StiefTomas píše: Tak sradika si podvozkove muzes nastavit uplne stejne prubeh vykonu je taky super.A co se tyce spolehlivosti,tak me nikdy nikde nenechal.Potrebuje servis jako kazda motorka.A prave uz jen proto,ze K1 ma vstrik,tak bych ho nemusel.Karbec sundas,vycistis,nastavis smes,podtlaky a jedes vesele dal.U vstriku to tak jednoduchy neni.Je mi jasny,ze pises K protoze ho vlastnis,ale nerikej,ze je lepsi.Ty motorky jsou totozne,jen K ma vstrik.A hlavne srad je pro spoustu lidi kultovni masina.Kacek jezdi celkove vic nez sradu.Rekl bych,ze zalezi jen na vkusu co se budoucimu majiteli vice zamlouva.
Karbec budeš čistit pouze pokud si na to troufneš, podtlaky uděláš taky jen když máš budíky a víš jak na to, jinak jedeš stejně do servisu
e: písmenko
Naposledy editováno 06.03.2011 22:06:59
ZdenyRider píše: Karbec budeš čistit pouze pokud si na to troufneš, podtlaky uděláš taky jen když máš budíky a víš jak na to, jinak jedeš stejně do servisu
e: písmenko
Jo tak jo.S tím souhlasím.Já jsem to psal jen proto,že srada hnedka odsoudil.Jinak nemám nic ani proti vstřiku ani proti karbecum.Jak jsem psal,konkrétně u těhle motorek je to spíš jen o vkusu budoucího majitele.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 07.03.2011 18:38:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |