globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Primarni kolečko ?
29.1.2011 v 22:32
Dobrý den chci se zeptat mam nyní na motocyklu primarni kolečko 16 zubů a rozetu vzadu na kole s 50ti zuby a max rychlost je 11O km /h a jsem v omezovači 10500 otáček.

K věci chci obědnat nové primární kolečko a napadlo mě obědnat se 17ti zuby o kolik myslíte že se zvedne max rychlost ? děkuji za odpovědi

Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 22:41 | Nahoru | #1
Jestli vymotáš poslední kvalt do omezovače tak tam můžeš větší pastorek dát
Jen napřed mrkni jestli se tam 17tka vleze. Když ne tak to řeš menší rozetou - jednomu zubu na pastorku odpovídají cca 3 zuby na rozetě

Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #2
Vůbec nevím, jak to bude u Tvoji motky, ale jestli ti to pomůže, tak já mám od výroby sekundáro 14ku a dal jsem 13, přičemž mi maximalká spadla cca o 5km/h. Fakt jsem nepoznal žádný výrazný dopad na maximálku. Takže jestli ti to přidá taky tak málo, ani bych to nedělal. Ale může to být u tebe úplně jinak, netuším.

Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #3
copak o to ja muzu koupit 16ku a retez je vytahanej trosku takze se tam vleze ale me by spis zajimalo o kolik vic to pojede tet to v poho vytočim do omezovače na rovince a i do malyho kopecka

Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 22:54 | Nahoru | #4
a o tech 5 km mas na stejny otacky ?
me by tech 5 km stacilo abych mohl jet aspon 100 a min to tocilo nez ted

Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 23:10 | Nahoru | #5
pocitej tak 5-10kmh vic urcite ne.. spis asi tech 5.. ale pri 100kmh to urcite bude tocit min otacek, takze posetris motor a trosku benzinu...
ale varuju te, zmena jednoho zubu na kolecku muze byt docela citit, ja menil retezove kolecko na Kawe ER-5 za kolecko o jeden zub mensi ("do sily"), a zmena byla opravdu dost znat, pocitove ta motorka jela o hodne "víc" (nemyslim rychlost, ale silu)... kdyz das kolecko o zub vetsi, motorka bude v celem spektru otacek lenivejsi, takze pokud rad jezdis ostre (v ramci moznosti 4T 125ccm), tak ta zmena bude spis k vzteku nez k uzitku.. pokud ale jezdis vylozene cestovne, tak si pomuzes

1 reakcí na tento příspěvek Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 23:16 | Nahoru | #6
Dzgofmann> Otáčky, to už nevím, zas až tak to nesleduju.

Cosmogagy> Přesně tak, taky jsem měnil o jeden zub menší a nečekal jsem, že se bude motorka zdat až tak o moc živější. Fakt to dá dost do síly, hned mě po výměně sekundára více bavilo na ní jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 23:24 | Nahoru | #7

Rostišrot píše: Dzgofmann> Otáčky, to už nevím, zas až tak to nesleduju.

Cosmogagy> Přesně tak, taky jsem měnil o jeden zub menší a nečekal jsem, že se bude motorka zdat až tak o moc živější. Fakt to dá dost do síly, hned mě po výměně sekundára více bavilo na ní jezdit.



ja ted premyslim ze stejnou vymenu provedu i na TTcku, akorat se bojim ze pak budu na prvni tri kvalty stat porad na zadnim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?

29.1.2011 v 23:54 | Nahoru | #8

Cosmogagy píše: ja ted premyslim ze stejnou vymenu provedu i na TTcku, akorat se bojim ze pak budu na prvni tri kvalty stat porad na zadnim



To stojíš už i tak

(reakce na) Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 00:22 | Nahoru | #9

Rostišrot píše: To stojíš už i tak



no pod plnym plynem to ma na 1 a 2 chut jit do svice, na trojku se predek prizvedava...
na druhou stranu neni problem to predni kolo udrzet na silnici, ze by se to zvedalo na polechtani plynem se rict neda...
uvidim, kolecko si este rozmyslim.. ale asi ho tam casem soupnu, kdyztak se da prinejhorsim zase vratit origo...
ale nez budu resit prevody, tak prvne musim poresit predni brzdu.. trochu ju taky "zmotardovat" aneb vetsi kotouc a lepsi brzdic (idealne ctyrpistek)... potom muzu laborovat se zubama na kolecku a rozete..

Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 09:24 | Nahoru | #10
Já něco podobnýho dělal na kawasaki KMX.
Je to sice 2T. Dal jsem o zub menší kolečko a maximálka padla o necelých 10km, do terénu jsem si splašil ještě o zub menší, maximálka byla asi 95km/h, ale nebyl krpál kterej bych nevyjel.
Najednou to mělo sílu na rozdávání

Teď chci dát o zub menší primár i na Advika, prej to dělá divy

Naposledy editováno 30.01.2011 09:25:53

1 reakcí na tento příspěvek Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 09:31 | Nahoru | #11
116,88 km/h sakra to si to nedokážeš spočítat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 10:13 | Nahoru | #12
novej> V neděli namáhat mozek?

(reakce na) Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 10:22 | Nahoru | #13

TonyR píše: novej> V neděli namáhat mozek?

K tomuhle mozek nepotřebuješ

Primarni kolečko ?

30.1.2011 v 11:42 | Nahoru | #14
Koukám, že daváte všichni menší primarní kolca A jak mi to tady každý vyvracel na fóru, stejně jsem dal taky a paráda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava Suzuki DR125SM Suzuki DR 125SM Ararauna 0 11.9.2023 v 13:12 Ararauna
Problémy s cdi na suzuki dr 125 se Suzuki DR 125, Suzuki DR 125SM Fanda_Husak 1 9.5.2023 v 15:58 combust
Suzuki dr 125 sm omezovač Suzuki DR 125SM 1boss 11 3.7.2022 v 22:59 _Namec0de
Špatná převodovka, nebo spojka Suzuki DR 125SM FiNNoS 5 15.4.2022 v 17:59 HornisGSX
Budíky Suzuki DR 125SM Mirek1108 7 9.11.2021 v 12:58 ja1


TOPlist