K věci chci obědnat nové primární kolečko a napadlo mě obědnat se 17ti zuby o kolik myslíte že se zvedne max rychlost ? děkuji za odpovědi
ale varuju te, zmena jednoho zubu na kolecku muze byt docela citit, ja menil retezove kolecko na Kawe ER-5 za kolecko o jeden zub mensi ("do sily"), a zmena byla opravdu dost znat, pocitove ta motorka jela o hodne "víc" (nemyslim rychlost, ale silu)... kdyz das kolecko o zub vetsi, motorka bude v celem spektru otacek lenivejsi, takze pokud rad jezdis ostre (v ramci moznosti 4T 125ccm), tak ta zmena bude spis k vzteku nez k uzitku.. pokud ale jezdis vylozene cestovne, tak si pomuzes
1 reakcí na tento příspěvek Primarni kolečko ?
Cosmogagy> Přesně tak, taky jsem měnil o jeden zub menší a nečekal jsem, že se bude motorka zdat až tak o moc živější. Fakt to dá dost do síly, hned mě po výměně sekundára více bavilo na ní jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?
Rostišrot píše: Dzgofmann> Otáčky, to už nevím, zas až tak to nesleduju.
Cosmogagy> Přesně tak, taky jsem měnil o jeden zub menší a nečekal jsem, že se bude motorka zdat až tak o moc živější. Fakt to dá dost do síly, hned mě po výměně sekundára více bavilo na ní jezdit.
ja ted premyslim ze stejnou vymenu provedu i na TTcku, akorat se bojim ze pak budu na prvni tri kvalty stat porad na zadnim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?
Cosmogagy píše: ja ted premyslim ze stejnou vymenu provedu i na TTcku, akorat se bojim ze pak budu na prvni tri kvalty stat porad na zadnim
To stojíš už i tak
Rostišrot píše: To stojíš už i tak
no pod plnym plynem to ma na 1 a 2 chut jit do svice, na trojku se predek prizvedava...
na druhou stranu neni problem to predni kolo udrzet na silnici, ze by se to zvedalo na polechtani plynem se rict neda...
uvidim, kolecko si este rozmyslim.. ale asi ho tam casem soupnu, kdyztak se da prinejhorsim zase vratit origo...
ale nez budu resit prevody, tak prvne musim poresit predni brzdu.. trochu ju taky "zmotardovat" aneb vetsi kotouc a lepsi brzdic (idealne ctyrpistek)... potom muzu laborovat se zubama na kolecku a rozete..
Je to sice 2T. Dal jsem o zub menší kolečko a maximálka padla o necelých 10km, do terénu jsem si splašil ještě o zub menší, maximálka byla asi 95km/h, ale nebyl krpál kterej bych nevyjel.
Najednou to mělo sílu na rozdávání
Teď chci dát o zub menší primár i na Advika, prej to dělá divy
Naposledy editováno 30.01.2011 09:25:53
1 reakcí na tento příspěvek Primarni kolečko ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Primarni kolečko ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava Suzuki DR125SM Suzuki DR 125SM | Ararauna | 0 | 11.9.2023 v 13:12 Ararauna |
Problémy s cdi na suzuki dr 125 se Suzuki DR 125, Suzuki DR 125SM | Fanda_Husak | 1 | 9.5.2023 v 15:58 combust |
Suzuki dr 125 sm omezovač Suzuki DR 125SM | 1boss | 11 | 3.7.2022 v 22:59 _Namec0de |
Špatná převodovka, nebo spojka Suzuki DR 125SM | FiNNoS | 5 | 15.4.2022 v 17:59 HornisGSX |
Budíky Suzuki DR 125SM | Mirek1108 | 7 | 9.11.2021 v 12:58 ja1 |