globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Filtr
29.1.2011 v 22:24
Zdravim, chtěl bych se zeptat někoho kdo vlastní nebo nemá zkušenosti s K&N filtrem na zx-6r 2005. Jde mi to jestli je nutné doladit motorku. Mám tam origo lauf, ale do budoucna bych tam nějaký laděný dal. Ptám se, protože budu muset měnit ten co tam mam, tak jestli koupit K&N nebo origo. Dík za odpověd.

Filtr

30.1.2011 v 01:10 | Nahoru | #1
čau máme s kákošem ZX6R 05ky, aba dva s laďákem, on mám KNko já mám klasický filtr a žádný rozdíl nepozorujeme samozřejmě KN můžeš prát což je výhoda

Filtr

30.1.2011 v 09:53 | Nahoru | #2
pokud dáš filtr standart s propustností 40% nemusíš nic ladit, ladit bys musel pokud bys dal svody a 70% racový filtr... než obyč. tak kup sportovní než KN raději Pipercross více najdeš v tématu "Zkušenosti se sport. filtrem BMC nebo KN na CB600F"

1 reakcí na tento příspěvek Filtr

30.1.2011 v 10:26 | Nahoru | #3
Masina jde lip za plynem... jde vic vzduchu... necekej ze to poleti jako raketa ale je to citit u plynu... Ladit nic nemusis... elektronika se prizpusobí sama,karburatory se museli serizovat... pokud by jsi daval pozdeji ladak tak uz pak je treba upravit palivovou mapu... jinak budes sice lip slyset ale bude propad ve vykonu a taky si to vic papne...

Filtr

30.1.2011 v 15:52 | Nahoru | #4
a když tam nacpu KNko a jenom laděnou koncovku beze svodů...musejí se předělávat mapy?? Popř kde a za kolik by to bylo?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 16:09 | Nahoru | #5

SensationBlaack píše: Masina jde lip za plynem... jde vic vzduchu... necekej ze to poleti jako raketa ale je to citit u plynu... Ladit nic nemusis... elektronika se prizpusobí sama,karburatory se museli serizovat... pokud by jsi daval pozdeji ladak tak uz pak je treba upravit palivovou mapu... jinak budes sice lip slyset ale bude propad ve vykonu a taky si to vic papne...



už zase???

(reakce na) Filtr

30.1.2011 v 16:24 | Nahoru | #6
VlastíkPlamínek> jo, ale tam počítá pouze s filtrem a ne s laděnou koncovkou...

1 reakcí na tento příspěvek Filtr

30.1.2011 v 16:24 | Nahoru | #7
Chybí tady prostě nějaké téma, které by jasně popsalo problematiku sportovních filtrů a výfuků motorek se svtřikováním a s karburátory.

(reakce na) Filtr

30.1.2011 v 16:30 | Nahoru | #8

vegas píše: Chybí tady prostě nějaké téma, které by jasně popsalo problematiku sportovních filtrů a výfuků motorek se svtřikováním a s karburátory.



157 témat o filtrech

zaměř se zejména na příspěbky Jurawooda, Assassina a Dawe02.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:30 | Nahoru | #9
VlastíkPlamínek> Co se ti nezda?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:34 | Nahoru | #10

SensationBlaack píše: VlastíkPlamínek> Co se ti nezda?



tak si to přečti znova, třeba to co je tučně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:39 | Nahoru | #11
VlastíkPlamínek> jo, má tam i místo y, taky mě to praštilo do očí

jinak naposled se to řešilo tady a je tam popsaný víceméně všechno.

(reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:39 | Nahoru | #12

Stev píše: VlastíkPlamínek> jo, má tam i místo y, taky mě to praštilo do očí

jinak naposled se to řešilo tady a je tam popsaný víceméně všechno.



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:52 | Nahoru | #13
VlastíkPlamínek> Kdyz das K&N nemusis u starikacky menit mapu pac si elektronika sama vypocita kolik tam jde vzduchu a kolik na to ma dat paliva,karbec se musel seridit... ten se sam neprizpusobi kdyz tam jde najednou vic luftu... takze nevim proc je to zviraznene... to jako rikam blbosti?

(reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:54 | Nahoru | #14

SensationBlaack píše: VlastíkPlamínek> Kdyz das K&N nemusis u starikacky menit mapu pac si elektronika sama vypocita kolik tam jde vzduchu a kolik na to ma dat paliva


A jak to, prosím, udělá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 18:54 | Nahoru | #15

SensationBlaack píše: VlastíkPlamínek> Kdyz das K&N nemusis u starikacky menit mapu pac si elektronika sama vypocita kolik tam jde vzduchu a kolik na to ma dat paliva,karbec se musel seridit... ten se sam neprizpusobi kdyz tam jde najednou vic luftu... takze nevim proc je to zviraznene... jako rikam blbosti?



chytrej kluk Zkus si pročíst tu debatu co sem postaval Stev

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 19:04 | Nahoru | #16
VlastíkPlamínek> Pekny no stejne si sotjim za mim nazorem... A co se tyce toho dokola reseneho pravopisu... na ten mrdam a mrdat budu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr

30.1.2011 v 19:06 | Nahoru | #17

SensationBlaack píše: VlastíkPlamínek> Pekny no stejne si sotjim za mim nazorem... A co se tyce toho dokola reseneho pravopisu... na ten mrdam a mrdat budu



to mluví za všechno a jakákoliv další debata je tudíž zbytečná

(reakce na) Filtr

30.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #18
VlastíkPlamínek> Nevim za co to mluví to ze si stojim za mim?to neni nic spatneho a ten pravopis? na nem mi proste nesejde
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist