Zdárec pánové a dámy. Mám menší trabl se kterým si nevím rady a tak doufám, že víc hlav víc ví a že se nám to podaří rozlousknout. Takže k věci, dneska jsem neodolal a vytáhl Mášu na výlet. Namontil sem baterku, napotřetí chytla, paráda říkám si a jelo se. Nejprve asi 60 km do Bikers Crownu v Chlumci, paráda a jak jsem byl rozjařen, tak jsem se stavil pro ženu a jeli jsme na Vysočinu zkontrolovat babičku. Za Litomyšlí najednou hotovo a zůstali jsme u krajnice. To samé se mi s ní stalo loni 2x, prostě z normálního chování motoru a tahu najednou hotovo a konečná, jak kdyby došel benzín. Pokaždé jsem jí trápil, pokaždé se mi jí nakonec povedlo na sytič nahodit, roztočit a jelo se dál. Tuto závadu jsem připisoval špatnému regulátoru dobíjení a doufal jsem, že jeho výměna tedy vše urovná. No a ono ne, dneska zdechla zase. Jak chcípla, dal sem si retko a nechal jí chvíli odpočívat, pak sem jí zkusil nadlábnout, normál, na sytič, nic, ani neťukla. Po dalších pokusech, při nichž již měla tendenci na sytič škytat se povedlo motor nahodit, ale běžel na 2 nebo 3 válce, to neodhadnu, jet se na tom nedalo, nemělo to vůbec žádnou sílu a pak to nakonec stejně zdechlo. Jak sem kolem toho běhal, zapínal a vypínal spínačku, zaslechl jsem krom klasického sepnutí relátka kdesi u zadního světla i sadu tří cvaknutí trvajících asi jednu sekundu někde od motoru, říkám si, jestli né z palivového čerpadla, jestli tam nějaký mám...
Povyndával jsem pojistky, všechny v cajku, naházel jsem je z5, motorku natočil a bez jedinýho zaškobrtnutí, ztráty výkonu, kejchance nebo čehokoli nenormálního sem dojel domů. Nenapadá někoho něco? S velkým díky Wokap