dneska jsem udělal poprvé delší vyjížďku na mojí nové jawě 350/634-ce a jede suprově,ale víc jak 75-80km/h jsem z ní nevytáhl. Začne se tak jakoby dusit a škubat. Když mam 4-ku, tak trochu ještě přidá, ale pak už ne. Nevíte kde by mohl být problém ?
Předem děkuji za rady.
Jinak se v tom asi moc nevyznáš a bylo by tedy lepší si stáhnout manuál. Po identifikaci problému (barva svíčky) zkontrolovat osazení karburátoru (typ karburátoru, velikost trysky, poloha jehly a taky čistotu vzduchového filtru) nebo postup nastavení zapalování. Ale možná bych to spíš v tvém případě (dle struktury dotazu) raději někomu svěřil.
edit: Samozřejmě předpokládám správnou svíčku v obou válcích (značení) a zdravý kondenzátor (ten by bylo nejlepší vyměnit, jeden stojí cca 50 Kč, jestli máš kontaktní zapalování).
edit. 2: Taky se ti mohl uvolnit bordel z nádrže a dostat se do karburátoru. Takže před laděním karburátoru ho nejsřív důkladně vyčistit.
Naposledy editováno 15.01.2011 14:35:59
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa
Naposledy editováno 15.01.2011 18:09:44
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa
Andrew > já bych to viděl na špatný přítok paliva, zkontroluj vedení, kohout- jeho filtr, a taky zavzdučňovací otvor ve víčku nádrže, ten se občas zacpe a pak to dělá to, co popisuješ
ta moje pujčená..jak jsem chtěl jet víc jak 90km tak se dusila ....mrcha ...pak jsem s tím jednou jel v kopce 145 ...a udusila se uplně holka ...málem to už nerozdejchala :)
a já taky ne :) ale byl to bordel nad kohoutem no ... přeju hodně štěstí ..
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa
Jinak diky za nazory a rady a cim vic rad, tim lepe.
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa
tak to bylo tim jak jsem psal. Teklo tam malo benzinu.
Ted jede pekne a dokud neuberu, tak leti.
Spotreba kolem 7 litru a to sem ji ,,honil,,. Taky je po vybrusu.