globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost Jawa
 
15.1.2011 v 14:11
Zdravim,
dneska jsem udělal poprvé delší vyjížďku na mojí nové jawě 350/634-ce a jede suprově,ale víc jak 75-80km/h jsem z ní nevytáhl. Začne se tak jakoby dusit a škubat. Když mam 4-ku, tak trochu ještě přidá, ale pak už ne. Nevíte kde by mohl být problém ?
Předem děkuji za rady.

Rychlost Jawa

15.1.2011 v 14:24 | Nahoru | #1
Ahoj, zkusím střelit od boku. Pokud vynechává i při vytáčení ostatních rychlostí, nejen 4-ky, mohl by být špatný kondenzátor nebo cívka. Zkus se podívat na čistotu vzduchového filtru, vyměň svíčky (možná jsou moc "studený", je dost nízká venkovní teplota), mrkni, zda ti jde dost benzínu (jestli nemáš neprůchodný benzin. kohout nebo filtr na benzin. hadičce - pokud ho máš). V neposlední řadě zda je správně nastavený předstih. Uznávám, že jsem ti toho napsal dost, že to vypadá až chaoticky, ale bral bych jedno po druhým (pořadí můžeš změnit ). V každým případě ti musí jet mnohem víc, alespoň 120 tachometrových).

Rychlost Jawa

15.1.2011 v 14:27 | Nahoru | #2
Vyndej svíčku a koukni na barvu. Nejspíš máš špatně nastaven karburátor nebo zapalování (máš-li klasické s kontakty). Případně obojí. Svíčka by měla mít cihlovou až světle cihlovou barvu středové elektrody. Bude-li barva souhlasit problém v zapalování. Nebude je to karburátorem (pravděpodobnější). Podmínka je dostatečně dlouhá doba provozu motorky. K zabarvení svíčky nestačí ujet 20 km.
Jinak se v tom asi moc nevyznáš a bylo by tedy lepší si stáhnout manuál. Po identifikaci problému (barva svíčky) zkontrolovat osazení karburátoru (typ karburátoru, velikost trysky, poloha jehly a taky čistotu vzduchového filtru) nebo postup nastavení zapalování. Ale možná bych to spíš v tvém případě (dle struktury dotazu) raději někomu svěřil.

edit: Samozřejmě předpokládám správnou svíčku v obou válcích (značení) a zdravý kondenzátor (ten by bylo nejlepší vyměnit, jeden stojí cca 50 Kč, jestli máš kontaktní zapalování).

edit. 2: Taky se ti mohl uvolnit bordel z nádrže a dostat se do karburátoru. Takže před laděním karburátoru ho nejsřív důkladně vyčistit.

Naposledy editováno 15.01.2011 14:35:59

Rychlost Jawa

15.1.2011 v 15:41 | Nahoru | #3
Vyčistit kohoutek v nádrži,karburátor,na hadičku můžeš pak dát pro jistotu filtr.Pak se uvidí...

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa

15.1.2011 v 16:05 | Nahoru | #4
ted sem dojel na mé vraně 634 a 110 jede ale nebrzdí

(reakce na) Rychlost Jawa

15.1.2011 v 16:09 | Nahoru | #5

Waldas28 píše: ted sem dojel na mé vraně 634 a 110 jede ale nebrzdí



no na ledě nebo štěrku bys stejně nezabrzdil

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa

15.1.2011 v 18:09 | Nahoru | #6
Dal jsi tam ty svíčky co jsem ti říkal? Nezapoměň taky vyčistit karbec po zimě.

Naposledy editováno 15.01.2011 18:09:44

(reakce na) Rychlost Jawa

15.1.2011 v 20:24 | Nahoru | #7
Sojky> od kdy se pozimě vyměňujou svíčky?

Rychlost Jawa

15.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #8
mě jde do 130

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa

15.1.2011 v 21:01 | Nahoru | #9
350.632 > přečti si co psal Sojky a nemel kraviny

Andrew > já bych to viděl na špatný přítok paliva, zkontroluj vedení, kohout- jeho filtr, a taky zavzdučňovací otvor ve víčku nádrže, ten se občas zacpe a pak to dělá to, co popisuješ

(reakce na) Rychlost Jawa

15.1.2011 v 21:06 | Nahoru | #10
JyrkaFM> já jsem si to čet

Rychlost Jawa

15.1.2011 v 22:05 | Nahoru | #11
hele já měl kdysi pujčenou asi na rok :) panelku 250tku a to samý ...jdi určitě po palivu, tzn. bordel v nádrži ( to jsem tam měl já ) a v neposlední řadě odvzdušnění nádrže...
ta moje pujčená..jak jsem chtěl jet víc jak 90km tak se dusila ....mrcha ...pak jsem s tím jednou jel v kopce 145 ...a udusila se uplně holka ...málem to už nerozdejchala :)
a já taky ne :) ale byl to bordel nad kohoutem no ... přeju hodně štěstí ..

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa

16.1.2011 v 00:31 | Nahoru | #12
Svicky mam novy. Jako prvni asi vycistim karbec a pak se uvidi jak to bude dal. Jinak na vsechny rychlosti jde dobre vytocit a jede jak drak, ale jakmile se tam da 4-ka, tak trochu jeste prida a pak se dusi. Zrejme to bude tim nedostatkem benzinu.

(reakce na) Rychlost Jawa

16.1.2011 v 00:58 | Nahoru | #13
Andrew_88> v tomto případě- nemáš příliš velký sekundární pastorek?

Rychlost Jawa

17.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #14
Tak prvni mozna pricina odstranena (docasne). Zrejme nedostatek benzinu co sel do karburatoru, protoze to gumovy tesneni s 5-ti otvorama co je v kohoutku bylo pochroumany. Takze zatim docasne nandano a postelovano nez zitra koupim nove + nove fajfky. Tak se uvidi potom.
Jinak diky za nazory a rady a cim vic rad, tim lepe.

Rychlost Jawa

18.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #15
Zitra probehne vymena toho tesneni,fajfek,vycisteni nadrze a nainstalovani filtru na hadicce z nadrze do karburatoru. Tak snad uz to bude v cajku. Az bude teplejs,dam vedet jestli se to zlepsilo.

Rychlost Jawa

21.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #16
Takze nadrz vycistena, nainstalovanej filtr, vycistenej kohoutek, vymeneno tesneni v kohoutku, proste cesta od nadrze ke karburatoru vycistena a pretesnena. Tak se zvedavej, co to udela. Ted je na ho*no pocasi, tak jsem netrpelivej. Jinak bych asi musel sundat jeste karburator.

Rychlost Jawa

24.1.2011 v 12:13 | Nahoru | #17
Jasný, dej pak vědět, čím to bylo.

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost Jawa

7.2.2011 v 23:10 | Nahoru | #18
Zdravim,
tak to bylo tim jak jsem psal. Teklo tam malo benzinu.
Ted jede pekne a dokud neuberu, tak leti.
Spotreba kolem 7 litru a to sem ji ,,honil,,. Taky je po vybrusu.

(reakce na) Rychlost Jawa

8.2.2011 v 09:45 | Nahoru | #19
Andrew_88> pokud je po výbrusu, tak hlavně jezdi s citem

Naposledy editováno 08.02.2011 09:45:51

Rychlost Jawa

19.2.2011 v 10:26 | Nahoru | #20
Správně seřízený !Kladivo" jede 120.

Rychlost Jawa

13.3.2011 v 01:23 | Nahoru | #21
Zatim jsem zkousel rychlost a pres 100 jede a to mam 110 kg. Takze si myslim, ze dobry :)
Jinak ve dvou kolem 70-80 km/h coz je pro me dostacujici a at mi ostatni kolem jedouci nebo za mnou ,,plazici,, se auta polibi ....-vite co-
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist