1 reakcí na tento příspěvek Moto pro ženskou, respektive řidičák
A koukni se na rozřazení kategorií řidičáků, má to na webu každá autoškola, počítám že 350 bude na velký Áčko
Naposledy editováno 14.01.2011 13:32:07
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro ženskou, respektive řidičák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro ženskou, respektive řidičák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro ženskou, respektive řidičák
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro ženskou, respektive řidičák
Hádám že 21 let už měla takže doporučuju udělat rovnou neomezené A (tedy nad 25kw)
Skupina A od 21 let
Motocykly s postraním vozíkem nebo bez něj.
Nad výkon 25 kW s poměrem výkon/hmotnost nad 0,16 kW/kg
Skupina A od 18 let
Motocykly s postraním vozíkem nebo bez něj.
Do výkonu 25 kW nebo s poměrem výkon/hnotnost do 0,16 kW/kg
Skupina A1 od 16 let
Lehké motocykly o objemu válců do 125 cm3 a o výkonu nejvýše 11 kW.
S
kupina AM od 15 let
Mopedy a malé motocykly s maximální konstrukční rychlosti 45 km.h-1.
Naposledy editováno 14.01.2011 13:52:44
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro ženskou, respektive řidičák
Na A asi nemůže, věk sice dávno má, ale nedošáhne na stupačky, tak by asi na větší motorce byl problém. Drží jí styl choper, takže v tomhle rozmezí KW bude snad jen Savage a Virágo.
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro ženskou, respektive řidičák
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro ženskou, respektive řidičák
Ale nemužeš dělat neomezene A na motorce ktera má pod 25 kw (to by museli třiapulu prohnat powercomandrem)
To by mohly autoškolyzrovna dělat papíry na autobus v kombíkové ochcávce
Naposledy editováno 14.01.2011 14:11:48
Čipík píše: Everts72> To je přímá odpověď! Tak to chápu.
Na A asi nemůže, věk sice dávno má, ale nedošáhne na stupačky, tak by asi na větší motorce byl problém. Drží jí styl choper, takže v tomhle rozmezí KW bude snad jen Savage a Virágo.
Si sežeň nějakou seškrcenou na 25kW a máš větší výběr co se typů týče
Čipík píše: Everts72> To je přímá odpověď! Tak to chápu.
Na A asi nemůže, věk sice dávno má, ale nedošáhne na stupačky, tak by asi na větší motorce byl problém. Drží jí styl choper, takže v tomhle rozmezí KW bude snad jen Savage a Virágo.
Je spousta malejch holek co pořádně nedosáhnou a mají normální Ačko. Třeba v Brně v jedné autoškole mají čopra - Yamahu XV 750. Obvolej autoškoly v okolí, určitě se nějaká menší motorka najde a byla by škoda, kdyby zůstala odkázaná na seškrcený motky jen kvůli výšce. I kdyby měla dojíždět někam x kiláků tak se to určitě vyplatí...
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro ženskou, respektive řidičák
Druhy výcvikových vozidel pro výuku a výcvik k získání jednotlivých skupin řidičského oprávnění
a jejich technické podmínky
Praktický výcvik v řízení vozidla a zkouška z praktické jízdy se provádí
...
d) pro skupinu A (bez omezení) na motocyklu bez postranního vozíku o výkonu převyšujícím 25 kW nebo s poměrem výkon/váha převyšujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem s poměrem výkon/hmotnost převyšujícím 0,16 kW/kg,
...
V kombinaci se silničním zákonem, který říká, že:
(3) Žadatel o řidičské oprávnění skupiny A podle § 83 odst. 1 písm. e) a odst. 3 musí
a) být držitelem řidičského oprávnění skupiny A uděleného podle § 83 odst. 1 písm. d) a odst. 2 a složit doplňovací zkoušku podle zvláštního právního předpisu4), nebo
b) absolvovat výcvik k získání řidičského oprávnění a zkoušku z odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu4) na motocyklu bez postranního vozíku o výkonu nejméně 35 kW.
to znamená, že pokud chce mít neomezené Ačko, musí dělat řidičák na silnější motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro ženskou, respektive řidičák
rezetka píše: Příloha č. 2 k zákonu č. 247/2000 Sb.
Druhy výcvikových vozidel pro výuku a výcvik k získání jednotlivých skupin řidičského oprávnění
a jejich technické podmínky
Praktický výcvik v řízení vozidla a zkouška z praktické jízdy se provádí
...
d) pro skupinu A (bez omezení) na motocyklu bez postranního vozíku o výkonu převyšujícím 25 kW nebo s poměrem výkon/váha převyšujícím 0,16 kW/kg nebo motocyklu s postranním vozíkem s poměrem výkon/hmotnost převyšujícím 0,16 kW/kg,
...
V kombinaci se silničním zákonem, který říká, že:
(3) Žadatel o řidičské oprávnění skupiny A podle § 83 odst. 1 písm. e) a odst. 3 musí
a) být držitelem řidičského oprávnění skupiny A uděleného podle § 83 odst. 1 písm. d) a odst. 2 a složit doplňovací zkoušku podle zvláštního právního předpisu4), nebo
b) absolvovat výcvik k získání řidičského oprávnění a zkoušku z odborné způsobilosti podle zvláštního právního předpisu4) na motocyklu bez postranního vozíku o výkonu nejméně 35 kW.
to znamená, že pokud chce mít neomezené Ačko, musí dělat řidičák na silnější motorce.
ted bod B mi nejak nesedi.. ale mozna je to problem jen nekterych autoskol.. kdyz se jezdi na GS500 ktera ma 32kW (nebo 33, ted nevim presne), tak to nesplnuje tu podminku danou v bode B, cili by se na takove motorce ten ridicak vlastne delat nemel???
Čipík píše: Everts72> To je přímá odpověď! Tak to chápu.
Na A asi nemůže, věk sice dávno má, ale nedošáhne na stupačky, tak by asi na větší motorce byl problém. Drží jí styl choper, takže v tomhle rozmezí KW bude snad jen Savage a Virágo.
Může dělat řidičák na Jawce,ale na A jí pak na poslední asi 4 jízdy měli dát větší motku.Já dělala taky A a rovnou mi šoupli Suzuki ER 5,taky jsem došáhla jen na špičky,málem 2x položila ale stejně je lepší udělat rovnou neomezenné A,protože má pak větší výběr motky.U těch chopperů je to v malých ccm katastrofa.
Naposledy editováno 15.01.2011 10:51:53
Cosmogagy píše: ted bod B mi nejak nesedi.. ale mozna je to problem jen nekterych autoskol.. kdyz se jezdi na GS500 ktera ma 32kW (nebo 33, ted nevim presne), tak to nesplnuje tu podminku danou v bode B, cili by se na takove motorce ten ridicak vlastne delat nemel???
Je to tak, na takové motorce se nedá jezdit A bez omezení, jen A/18 (omezená). A od r. 2013 bude nutno mít na A motku o výkonu nad 40 kW a objem min. 600 ccm.