Téma: karburátor
Zdravím, dá se nějak vytunit karburátor, aby to po delší odstávce dříve chytlo? A pak ještě mě taky trošku znervozňuje, že svíčky jdou spíše do běla, abych nepropálil těsnění pod hlavou. Mám screaming sání i laufy. Bohatost jsem pomocí šroubku nastail na max. Uvažoval jsem o dynojet ale četl jsem na to dost kritiku, že prej úplně stačí, dát jen vetší hlavní trysku. Díky za názory.

karburátor

2.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #1
Možná trošku nevědomky ses pustil do oblasti, která není úplně jednoduchá - obzvláště pro laika nedisponujícího potřebným vybavením (lambda sonda, colortune svíčka a podobně...)
Tak jako tak ti bílá svíčka ukazuje na chudou směs - těsnění se ti propalovat nejspíš nebude, ale začnou se ti kvůli vysoké teplotě podpalovat ventily.Navíc se namáhá olej a vpodstatě všechny pohyblivé části motoru mají vlivem vyšší teploty větší teplotní roztažnost a tudíž motor nepracuje v optimálních provozních podmínkách.Na což může, dříve nebo později, reagovat nějakým problémem.

A teď ke konkrétnímu problému :
Tohle je přibližné schéma vlivu jednotlivých částí karburátoru na optimální tvorbu směsi

Z tohoto už je ti doufám mnohem jasnější, že jednoduché vyšroubování šroubku bohatosti směsi stačit nebude - a minimálně bys to měl řešit Dynojet kitem - který má nejen jiné trysky, ale i jiný tvar jehly a občas i další možnosti úprav.
Tak jako tak bych ale motorku svěřil do rukou někomu, kdo o tom ví o něco víc než ty - to kvůli tomu aby sis na krásným harykovi nenapáchal víc škody než užitku

Edit:Jo a k tý odstávce - nejlepší máš vypustit odkalovacím šroubkem kompletní náplň plovákovky(pokud jsi předtím nevyjel "doscuha") a následné zaplavení čerstvým benzínem

Naposledy editováno 02.01.2011 15:25:03

1 reakcí na tento příspěvek karburátor

2.1.2011 v 15:31 | Nahoru | #2
Tavýhle zásahy je nejlepší dělat na brzdě se sondou, aby to třeba na volnoběh nebylo moc bohatý a na plnej plyn moc chudý apod. v domácích podmínkách se to vlastně ani nedá naladit, ono to sice pojede, jezdec bude třeba spokojený ale zdaleka to nebude perfektní. Viz. obrázek nahoře: šroubem boh. směsi (jeho povolováním) se dosáhne maximálně toho že po nasazení laďáku se omezí nebo odstraní střílení do výfuku po zavření plynu.

Naposledy editováno 02.01.2011 15:35:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor

2.1.2011 v 15:35 | Nahoru | #3
Katana> šlo by to i bez brzdy, tam naladíš je křivku do hladka pro to aby motor měl tak nějak normální směs v podstatě stačí normální analyzátor jako je na emise. Naladí se to na tom aspoň tak, aby to nekurvilo motor.

(reakce na) karburátor

2.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #4

Majklos píše: Katana> šlo by to i bez brzdy, tam naladíš je křivku do hladka pro to aby motor měl tak nějak normální směs v podstatě stačí normální analyzátor jako je na emise. Naladí se to na tom aspoň tak, aby to nekurvilo motor.

Tak to samozřejmě myslím, bez zátěže se taky ale nic moc nedá ladit.

karburátor

3.1.2011 v 09:00 | Nahoru | #5
U toho Dynojetu je přesnej návod, jak to nainstalovat, jakou použít trysku, polohu svorky a nastavení bohatosti. Navíc se tam musí vrtákem zvětšit nějaká dírka. Takto když to upravím, tak je potřeba nechat to ještě někde doladit?

karburátor

10.7.2015 v 21:51 | Nahoru | #6
Zdravím,
jaké je prosím zákl. nas. šroubu bohatosti směsi, HD sportster XL 883 custom.
Diky za radu.

karburátor

26.7.2016 v 13:13 | Nahoru | #7
Asi pozdě , ale teďko po tom taky pátrám a na videích jsem vyposlouchal 1 3/4 otáčky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
obrázky k manuálu Harley Davidson XL 883 edymor 2 Včera v 10:37 edymor
hledám mechanika Harley Davidson XL 883 edymor 0 3.12.2018 v 06:42 edymor
vyskakující čudlík kontroly oleje Harley Davidson XL 883 edymor 10 4.11.2018 v 05:44 edymor
polsko 2019 Harley Davidson XL 883 edymor 25 31.10.2018 v 07:58 edymor
pneu na hd xl 883 Harley Davidson XL 883 edymor 1 5.10.2018 v 15:13 Eastrider

TOPlist