globalmoto_kveten





Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 12:39 | Nahoru | #2191

Ozzy_ píše: A pujci ? ;)

Sem cet ted jeste jednou DA stranky a mam pocit ze nejsem do 600, takze sem stejne litr, a je to stejne jedno. Ject litry jen kvuli 675 kubikum jedny ze dvou motorek je skoro skoda ne ? :) A pak, tebe bych brzdil, ty jezdis moc rychle



litr mám taky tak dej vědět kdyžtak já holt budu hrozně hodnej aby pujčila a neboj nebrzdíš mě já letos 1.58 v Mostě takže pohoda jde o to si zajezdit ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 13:00 | Nahoru | #2192

Biker_xx píše: Ozzy_> Pokud vim, tak podle pravidel do třídy 600 patří 4-válce do 600ccm, 3-válce do 675ccm a 2-válce do 850ccm...



Jenze TO nebudou nacelnikova pravidla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 13:01 | Nahoru | #2193

saly.pce píše: Stejně, když to budeš mít trochu v píč...tak s Daytonou budeš jezdit časy konkurenceschopné litrům Zrovna nedávnu tu někdo prodával za 3500 Kč kompletní lamináty na tu tvoji, tak koukej pohled a kup to, jinak se pořád budeš bát, že rozbiješ ty krésné origo plasty a bude to v háji.



Ale TO ze jezdim jako snek neni motorkou ale tim ze TO neumim A ja chci jezdit i po silnici ....

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 13:02 | Nahoru | #2194

stepos79 píše: litr mám taky tak dej vědět kdyžtak já holt budu hrozně hodnej aby pujčila a neboj nebrzdíš mě já letos 1.58 v Mostě takže pohoda jde o to si zajezdit ne?



Tak TO te tak moc brzdit nebudu, pravidelne umim kolem 2:02, nejlip 1:59. Ale jezdil si rychlejs ne ?

Ja cekam na servis beruny na zacatku srpna, do ty doby snad do pferdehangeru vymyslim drzak na masinu, a Most je muj

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 13:03 | Nahoru | #2195

Ozzy_ píše: Ale TO ze jezdim jako snek neni motorkou ale tim ze TO neumim A ja chci jezdit i po silnici ....



To bys jen přehodil. Na Lausitz jsi taky motorku vezl na vozíku. A jezdit umíš, ne že ne....tak nepovídej a sháněj..

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 13:06 | Nahoru | #2196

Ozzy_ píše: Jenze TO nebudou nacelnikova pravidla



100% budou..

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 14:26 | Nahoru | #2197
Kluci, když už se tu bavíte o laminátech na Daytonu - jak dlouho odhadem zabere přehození motorky ze série na lamináty??
Já jen ať vím, kolik nervů si připravit na R6
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 14:42 | Nahoru | #2198

Scuber_MadJoe píše: Kluci, když už se tu bavíte o laminátech na Daytonu - jak dlouho odhadem zabere přehození motorky ze série na lamináty??
Já jen ať vím, kolik nervů si připravit na R6
Díky



Nahodit lamináty na rychloupínáky je chvilka, ale sundat origa, to chvilku zabere, ale zase nic tak strašného

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 15:06 | Nahoru | #2199

saly.pce píše: Nahodit lamináty na rychloupínáky je chvilka, ale sundat origa, to chvilku zabere, ale zase nic tak strašného


Takže myslíš, že do hodinky práce se se sundáním světel, kapot apod vlezu? Tak to je pohoda
E:i kdyby 2 hodinky, pohoda

Naposledy editováno 22.07.2011 15:06:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 15:08 | Nahoru | #2200

Scuber_MadJoe píše: Takže myslíš, že do hodinky práce se se sundáním světel, kapot apod vlezu? Tak to je pohoda
E:i kdyby 2 hodinky, pohoda



To určitě. 2 hodiny to nezabere ani mě a to mám rok 2002 a od té doby se to ještě zlepšilo se sundaváním atd. Světla necháš v kapotáži, jen odpojíš konektory a je klid

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 15:09 | Nahoru | #2201

Scuber_MadJoe píše: Takže myslíš, že do hodinky práce se se sundáním světel, kapot apod vlezu? Tak to je pohoda
E:i kdyby 2 hodinky, pohoda



Idealisti co maj spoustu volnyho casu 20 minut delam jen zrcatka, spzku, oblepit svetla, upravit tlaky v gumach, zkouknout olej a dotankovat.

Ale tech penez az s tim zase svihnu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 15:34 | Nahoru | #2202
Scuber_MadJoe> je to otázka zručnosti !! lamino verzus origa plasty otázka max 1 hod i když yamaho ma více segmentu na složení ale nic co by se nešlo naučit !!
Jak jsem ti psal neváhej s laminátama je to za jiný peníze než roztřískat originaly

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:10 | Nahoru | #2203
Ozzy>Nevím, co má společného idealista se spoustou volného času se mnou, ale ok. Jen jsem se ptal jak dlouho to trvá, toť vše
saly.pce>díky
gorkin>Já teďka stejně okruh neplánuju, teprve příští týden jedu na montáž škrtící sady, potom zajíždět a v origo plastech na okruh nejedu, takže se uvidí, kdy budou peníze na pancéřky a lamináty abych mohl na okruh
Ještě ji pro jistotu dovybavím komplet padákama snad všude kde se bude dát, ať mi při nejhorším případný pád udělá co nejmíň škody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:17 | Nahoru | #2204

Scuber_MadJoe píše: Ozzy>Nevím, co má společného idealista se spoustou volného času se mnou, ale ok. Jen jsem se ptal jak dlouho to trvá, toť vše



Trosku pochybnost ze to nekdo da za hodnu, a mozna i za 2, trosku stiznost ze na to nemam cas :) Nic osobniho, ses nejakej chytavej

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:21 | Nahoru | #2205

Ozzy_ píše: Trosku pochybnost ze to nekdo da za hodnu, a mozna i za 2, trosku stiznost ze na to nemam cas :) Nic osobniho, ses nejakej chytavej


Pochybovat můžeš, já sám nevím, proto se ptám

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:57 | Nahoru | #2206
Scuber_MadJoe, Ozzy_: mam to změřený. z ůplné sériové R1 udělam okruhovou za 23min , výměna podsedláku, sedla, předku a klínu, sundání elektiky zrcátek atd,
s výměnou kol to trvá dohramady 48 min i s telefonátem

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:59 | Nahoru | #2207

poli46 píše: Scuber_MadJoe, Ozzy_: mam to změřený. z ůplné sériové R1 udělam okruhovou za 23min , výměna podsedláku, sedla, předku a klínu, sundání elektiky zrcátek atd,
s výměnou kol to trvá dohramady 48 min i s telefonátem



Ty kecko, me ses na prestrojovani masiny vymlouval 2 dni, a kdyz sem pro tebe prijel, tak si jeste nemel predni kolo !

sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 16:59 | Nahoru | #2208
A vubec, jdu jezdit

sezona 2011 S DA racing

22.7.2011 v 17:09 | Nahoru | #2209
Ozzy_: jj protože jsem nevěděl zda tam vúbec pojedu ... jj to přední kolo mi radši ani nepřipomínej... . měl sem tam nechat tu plešatou pirellku a bylo by to lepší...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

23.7.2011 v 18:47 | Nahoru | #2210
fotky z mostu v rozliseni 800x600 DA Racing day 13.7.2011 ZDE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

23.7.2011 v 20:43 | Nahoru | #2211
saly.pce> servus panáčku, tak co už si to projížděl od poslední úpravy?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

24.7.2011 v 18:52 | Nahoru | #2212

lumberjack1 píše: fotky z mostu v rozliseni 800x600 DA Racing day 13.7.2011 ZDE



Sakra, a z valné hromady pod matadorem jenom dvě fotky z dálky Nefotil to ještě někdo? Chtěl bych foto na památku, přeci jen - bylo to poprvé

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

24.7.2011 v 21:25 | Nahoru | #2213
lumberjack1: pěkný fotky. nato že jsem jel jen 3 jízdy.. supeer. dobrá je ta jak tam jedu s tomášem v tandemu

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

24.7.2011 v 21:27 | Nahoru | #2214

SmajlikR23 píše: saly.pce> servus panáčku, tak co už si to projížděl od poslední úpravy?



Kdepak, pořád stojí v garáži....

sezona 2011 S DA racing

24.7.2011 v 22:05 | Nahoru | #2215
Je to sice v ohrožení ale pokud se to nějak podaří poskládat dohromady tak aspoň v neděli na Slovač dorazím

sezona 2011 S DA racing

24.7.2011 v 22:46 | Nahoru | #2216
saly.pce: tak dnes sem probudil R1 k životu a najel sem 120km volnějc trošku.. takže uvidim zda to vydrží. nu ale špatně chytá takže ještě pudou ven svíčky ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

25.7.2011 v 12:26 | Nahoru | #2217

Ozzy_ píše: No tak v nejhorsim budem superbajky nooooo Stejne porad nevim jestli ten muj 675 neni podle Petera litr, jak sou ty kategorie DARE ? A pri ryhclostech spis nad nez pod 2 minuty je to uplne jedno, chci ject jen abych nakrouzil nejaky kola a okoukal neco od rychliku.


JSES LITR, JE TO 600 A NAD 600

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

25.7.2011 v 12:32 | Nahoru | #2218

biker1300 píše: JSES LITR, JE TO 600 A NAD 600



Sem to bikeroviXX rikal, a neveril mi Hned se mi zvetsilo peeeero alespon o 30 cisel



Naposledy editováno 25.07.2011 12:32:58

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

25.7.2011 v 13:06 | Nahoru | #2219
poli46> To jsi jak Randy Mamola na jeho dvousedadlové Ducati, ale takhle vykloněného spolujezdce asi zatím nevezl...

edit: hezká fotka, pozorný fotograf.

Naposledy editováno 25.07.2011 13:07:14

sezona 2011 S DA racing

25.7.2011 v 14:49 | Nahoru | #2220
Ahoj lidi, tak Slováč se blíží a opět nabízím jedno místo na vleku a 2-3 místa v autě...kdo budete chtít, dejte vědět. Odjezd pátek večer a nebo spíš sobota brzo ráno.
Téma je zamknuto


TOPlist