Téma: Poměr výkon/hmotnost možný problém při sk A2
2.9.2024 v 05:07
Ahoj,
Chystám se koupit Yamahu TT600E r.v 2002, takže jednu z posledních. Mám řidičák skupiny A2 . Trochu jsem hledal a zjistil, že někdo řešil, že když měla moto váhu 140kg a ne jako jiné modely TT 160kg, tak vychází vyšší poměr výkon/ hmotnost a tudíž by mi oprávnění nestačilo. Ve Velkém TP ten poměr nikde psaný není, v malém TP je prázdná kolonka na něj.
jediný údaj co vyčtu je tam, že má 30kW. Poradíte mi, kdo by mi posvětil, že to problém není.
Děkuji a pěkné ráno,
Diky vsem za reakce. Bohuzel mam smulu. Ale nevadi. Rozsireni stoji 7500 a jde jen o jizdy pri treningu a pak zaverecne s komisarem. Takze neni o cem a jdu do toho.
Naposledy editováno 02.09.2024 17:59:12
Chystám se koupit Yamahu TT600E r.v 2002, takže jednu z posledních. Mám řidičák skupiny A2 . Trochu jsem hledal a zjistil, že někdo řešil, že když měla moto váhu 140kg a ne jako jiné modely TT 160kg, tak vychází vyšší poměr výkon/ hmotnost a tudíž by mi oprávnění nestačilo. Ve Velkém TP ten poměr nikde psaný není, v malém TP je prázdná kolonka na něj.
jediný údaj co vyčtu je tam, že má 30kW. Poradíte mi, kdo by mi posvětil, že to problém není.
Děkuji a pěkné ráno,
Diky vsem za reakce. Bohuzel mam smulu. Ale nevadi. Rozsireni stoji 7500 a jde jen o jizdy pri treningu a pak zaverecne s komisarem. Takze neni o cem a jdu do toho.
Naposledy editováno 02.09.2024 17:59:12
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poměr výkon/hmotnost možný problém při sk A2
CloudJumper píše: lammerCZ> Ano, jednu z podmínek splňuješ.
Provozní se nepoužívá protože je nejnižší, ale protože je to hmotnost motocyklu schválená k provozu na pozemních komunikacích dle homologace.
Pokud jde o tu druhou: výkon máš v techničáku, hmotnost máš taky v techničáku. Zbytek je dělení. Pokud je výsledek dělení v zákonném rozpětí, splňuješ podmínky pro A2, pokud není, nejsi v A2. Zákon ti dokonce říká, jak máš dělit, a to výkon hmotností.
Me by zajimalo, kde jsi vzal, ze se pouziva provozni hmotnost, protoze...
citace par zakonu a vyhlasek:
Provozní hmotností vozidla se podle české vyhlášky č. 341/2002 Sb. (zrušena vyhláškou č. 341/2014 Sb. ) rozuměla hmotnost nenaloženého vozidla s karoserií a se spojovacím zařízením (jen u tažných vozidel) v pohotovostním stavu.
Od roku 2015 se podle vyhlášky č. 341/2014 Sb. hmotností v provozním stavu rozumí u motorových vozidel hmotnost vozidla, jehož palivová nádrž se naplní alespoň na 90 % svého objemu, včetně hmotnosti řidiče, paliva a kapalin, vybaveného standardním vybavením podle specifikací výrobce, a jsou-li součástí vybavení, i hmotnost karosérie, kabiny, spojovacího zařízení a náhradního kola, jakož i nářadí.
Ten paragraf 80a nezminuje jaka hmotnost. Jestli ono nebude vyhradne zalezet na tom jak se ta baba na evidenci vozidel pri registraci vyspala a jaky pomer napise do technicaku/registru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TT600R plasty Yamaha TT 600 R, Yamaha TT 600 S, Yamaha TT 600 E, Y... | pavol123 | 1 | 1.8.2024 v 09:46 Gahan37 |
Yamaha TT 600 řidičák Yamaha TT 600 E | Tomek1 | 15 | 28.3.2024 v 00:07 Zerog |
Albáie - začátek května Yamaha TT 600 E | HTB | 10 | 10.5.2023 v 21:02 Ládínek. |
Cestovní kufry Yamaha TT 600 E | Zoltan1 | 1 | 2.11.2021 v 22:36 stnd |
Zadní stupačky na TT 600 E Yamaha TT 600 E | Zoltan1 | 1 | 30.7.2021 v 15:29 milonovo |