paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 08:25 | Nahoru | #1
Snad se budu mylit, ale prece nemuzes ocekavat, ze u takoveho kvanta motorek ti tohle vsechno nekdo ve svem volnem case sepise. Tim spis, ze to jsou volne dostupne informace a drtivou vetsinu z nich si sam najdes v sekci motokatalog, pripadne na netu.

Pro me osobne by zrovna interval vymeny rozvodoveho retizku nebyl deal breaker, protoze to je vcelku vyjimecnej servis o x desitkach tisic km. Mnohem vic bych se snazil si ujasnit, co chci sakra za motorku, protoze nacpat do vyberu chciple obstarozni gs500, k tomu novej minicopr 500 od Hondy, musclebiky typu XJR1300 a supersporty, resp. supersportovni cestaky jako ZZR … no nevim, docela pelmel. Sam prece musis vedet, co se ti libi, co te bavi a na cem se ti dobre jede.

Vymena oleje neni uplne “mit zkusenosti se servisem”.

Jaky mas rozpocet?

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 08:41 | Nahoru | #2
Budete hodně cestovat? Tak na to se vyplatí nová nebo zánovní motorka, nejen kvůli údržbě, ale i spotřebě (karbec vs stříkačka) a emisím. Aby vás někde nestáhli z kůže, až jim v jedete do eko-zóny, kam může jen euro3 a výš. Nebo kvůli hluku a výfuku, který na některých z těch skoroveteránů málokdy bývá původní.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 09:39 | Nahoru | #3
Být tebou, prvně bych si udělal jasno v tom co chci, prože ten nesourodý mišmaš co máš ve výběru svědčí o tom, že nemáš ani páru.
Taky by to chtělo něco trošku čersvějšího, než tu hromadu starých vran. Karbec bych určitě nechtěl. A pokud něco fakt pohodlného pro spolujezdce, tak osobně bych doporučil třeba Kawu Versys 1000 kolem roku 2010.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 10:49 | Nahoru | #4
Pche, nechápu co se tu řeší.
Pro mitfáru je nejpohodlnější GL1200 (stejně jako pro řidiče).
Rozvod řemenem, ventily maj hydroštely, olej, svíčky a synchro na karburátory po 12tkm.
Krátký cesty a dojíždění do práce zvládá jako kterýkoliv jiný malý auto.
Z těch ostatních ve výběru možná tak ještě ST1300, zbytek jsou buď nepohodlný "rádobysportovní" stroje nebo nahotiny s řetezem (co se bude jen na cestě do španěl x-krát mazat a čistit) nebo perverze jako GL650 nebo GL1000 na který něco dneska sehnat je krapet výzva a jsou to vyloženě sběratelský kousky.

Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 13:34 | Nahoru | #5
FJR1300
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CX500 výměna budíků Honda CX 500 Toretak1050 4 17.6.2024 v 15:49 Medved
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 5 17.6.2024 v 14:47 ondrais
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird Samotář99 10 12.6.2024 v 19:54 Samotář99
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos


TOPlist