Pokud papíry teprve budeš dělat tak si počkej na zkušenosti z autoškoly... Tam budeš velmi pravděpodobně jezdit nejprve na něčem lehčím (A2) a potom na nějakém větším čtyřválci... Po těchto zkušenostech už budeš moct porovnat jak se Ti na čem bude jezdit.
Jestli se Ti líbí RT tak proč ne... Tebe ta váha pravděpodobně jen tak nepřepere a motoru se bát nemusíš. Jediné jiné je tvrdší reakce kardanu.
Pro dva takhle hmotné asi těžko existují lepší motocykly než BMW... Ale jako majitel BMW musím říct, že dovede potrápit na servisu.
Takže kdybych Ti měl něco doporučit okolo 80, tak bych bral nějakou japonskou čtyřválcovou klasiku
(reakce na) Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
Naposledy editováno 25.05.2023 18:55:35
2 reakcí na tento příspěvek Moto pro začátečníka dlouhána - 203cm
V - strom 650 na první sezonu (nejezdí to vůbec špatně a je to hodně spolehlivý a nenáročný stroj) a potom uvidíš.
Mám naježděné statisíce km, ale každé jaro si připadám, jako kdybych zrovna vylezl z autoškoly.......a s věkem se to zhoršuje. A dodnes mám v paměti svůj první stroj se závratným výkonem 24kw a první jízdu, kdy jsem zatáčky projížděl "na třikrát" - naklopit, narovnat, naklopit, narovnat.....a znovu začít dýchat
Ale možná jsi talent a budeš si to osahávat rychleji. Já neumím na motorce jezdit dodnes.........ale občas se přistihnu, že mě to baví
Velikostně, respektive poměr cena/výkon jiný starší klasický stroj asi nemá. U RT1100(1150/850) budeš mít nohy zalomené, stejně jako na dostupnějším eRku. To se vsadím, ale zkus.
Naposledy editováno 31.05.2023 13:40:26
Já -187cm/90kg batůžek -160cm/70kg.
V 15ti papíry na pincka,do 20ti babeta na dojíždění do práce,potom 20let pauza,
poté skútr 125,nějak mě to chytlo,a tak jsem si udělal ve 42 letech papíry na ,,velkou mašinu,,
A začalo dilema s výběrem mé první (a na dlouho jediné)motorky.
Vyzkoušel jsem všechny druhy(kros,cenduro naháč,choper,pitbike,sport)
když jsem věděl co nechci,bylo to už jednodužší,jako otec platící hypotéku jsem po prvním svezení zavrhl všechny 4válce 70Kw a víše.
(prostě bych se časem zabil) a raději se soustředil na 2válce k poklidné kochačce.
Protože mě jako technika irituje součástka, která je konstruována tak,že ji musíš čistit,mazat, dopínat,povolovat a stejně ji musíš nakonec koupit znovu(za nemalý peníz)rozhodl jsem se toto hojně rozšířené xurvítko na své motorce nemít,a prohlásil jsem se za zastánce kardanu.
a pokud zadáte parametry: 2válec/kardan,cesťák/spotřeba /100% spolehlivost/ údržba 0/ůložné prostory/rozumný posez/hodný charakter motoru a podvozku/cena do 60K/a td... vyjde vám světe div se
HONDA DEAUVILLE 650 .
Výběru a nákupu jsem se věnoval asi půl roku,přečetl celý manuál+kompletní fora,shléd kvanta videí na Yutube a zjistil veškeré relevantní informace o této motorce.
pak jsem jich 5 projel,něž si vybral tu svoji.
Přes zimu jsem ji dal do kupy,a jezdím.
Je jedno co si vybereš,hlavně to neuspěchej,vem si sebou někoho kdo tomu rozumí,nekupuj první co vidíš,
a pokud si nejsi jistý,tak si tu motorku půjč na víkend, a vyjde to rozhodně levněji,než unáhlený nákup nevhodného stroje.
Hodně štěstí při výběru.
Na Transalpovi 600 si udělám skoro všechno sám, nemá ani imobilizér.