globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak nejvíc vytřískat z pojištovny
2.7.2019 v 16:05
[quote]Zdarec.
Nakladak mi nedal prednost v jizde. Motorka na odpis. Pojistovna me bude chtit urcite vojebat. Jak se branit. Mam si to nechat odcenit soudnim znalcem? Jedna se o Hondu XL Varadero 1000 rv. 2001. Na co nesmim zapomenout a co mam delat?

Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2019 v 16:35 | Nahoru | #1

Na co nesmim zapomenout a co mam delat?



Oblečení, helma, boty, rukavice, kufr atp. ...

Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2019 v 16:41 | Nahoru | #2
Pocitej ze pojišťovna to vypočítá z nejlevnejsiho kusu moto na trhu, od oblečení bude chtít faktury a pak Ti napíšou že helma je dle jejich tabulek nositelná 8 let.....vezmi si právníka ....hodně štěstí ...

Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2019 v 17:09 | Nahoru | #3
Bez určení škody soudem se dostane na reálný odškodnění málokdo. Sežeň si právníka a sám se s pojišťovnou ani nebav. Pokud nebudou platit rovnou tak, jak určuje již několik judikatur, tak to jinak řešitelný nebude.

1 reakcí na tento příspěvek Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 2.7.2019 v 18:45 | Nahoru | #4
Právníka i soudní poplatky nakonec zaplatí pojišťovna. Můžem začít tipovací soutěž, o kolik se bude snažit pojišťovna takového Varana podcenit. Začínám: 40000,- Kč

(reakce na) Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2019 v 12:01 | Nahoru | #5

Spazik píše: A u nás to není tak, že když pojišťovna zaplatí totálku (celou odhadovanou cenu vozidla), tak si ten vrak pojišťovna nechá a vydraží ho ve veřejné dražbě?
Co vím tak takhle to funguje v USA.

Přijde mi jako blbost, že by ti zaplatili totálku a ještě ti nechali ten vrak, to by přece hodně zavánělo pojistnými podvody...



Takhle to není, pojišťovna ti zaplatí rozdíl mezi odhadovanou cenou vozidla a cenou, za jakou to vydraží v jakési jejich interní dražbě. Jestli jim to za tu vydraženou cenu prodáš nebo ne, je tvoje věc.

(reakce na) Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2019 v 12:03 | Nahoru | #6

Spazik píše: A u nás to není tak, že když pojišťovna zaplatí totálku (celou odhadovanou cenu vozidla), tak si ten vrak pojišťovna nechá a vydraží ho ve veřejné dražbě?
Co vím tak takhle to funguje v USA.

Přijde mi jako blbost, že by ti zaplatili totálku a ještě ti nechali ten vrak, to by přece hodně zavánělo pojistnými podvody...



pojistovna ti nezaplati celou totalku, ale rozdil mezi hodnotou totalky (dle nich) a cenou, za kterou ten vrak vydrazili. Ty vrak za tu vydrazenou cenu muzes prodat a nemusis.

e: njn, zatimco se s tim pisu, uz to napise nekdo jinej :D

Naposledy editováno 03.07.2019 12:04:56

(reakce na) Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2019 v 12:28 | Nahoru | #7

Spazik píše: A u nás to není tak, že když pojišťovna zaplatí totálku (celou odhadovanou cenu vozidla), tak si ten vrak pojišťovna nechá a vydraží ho ve veřejné dražbě?
Co vím tak takhle to funguje v USA.

Přijde mi jako blbost, že by ti zaplatili totálku a ještě ti nechali ten vrak, to by přece hodně zavánělo pojistnými podvody...

Jak psali nademnou. Vozidlo je tvoje a jen ty rozhodneš co s ním bude. Pojišťovna nemá právo ti při nehodě vozidlo zabavit a rozhodnout co s ním. Vždycky dají na výběr jestli chce majitel opravu proplatit dle jejich tabulek a nebo zajistit v jejich servisu. v celém případu vždy figurují tyto částky:
1. tržní cena vozu (cena přes kterou pojišťovna nikdy nepůjde - cena je v tabulkách a lze jí rozporovat na základě aktuální internetové nabídky daného vozu)
2. cena vozu ve stávajícím/nabouraném stavu (zjistí se v aukci kterou provede pojišťovna přes internet)
3. cena opravy, nebo-li ROZPOČET: součet cen nových náhradních dílů plus práce / při totálce: bod 1. mínus bod 2 a mínus spoluúčast pokud je.

*totálka je samozřejmě když součet cen nových dílů a práce vyjde dráž nebo na vysoké procento z rozpočtu.

Snad tohle někomu dalšímu ještě pomůže, píšu to tu nějak moc často poslední dobou

e: jako systém je to myslím docela dobré, praxe některých pojišťoven je ale věc jiná a někdy je potřeba právníka aby se poškozený domohl toho co mu náleží. Zatím jsem byl poškozený čtyřikrát a právníka mi nebylo třeba tak doufám že i příště to bude v pohodě..

Naposledy editováno 03.07.2019 12:39:29

(reakce na) Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2019 v 14:38 | Nahoru | #8
MartasUS> Souhlas... Na nových a zánovních autech/motorkách se to samozřejmě nevyplatí už jen z toho důvodu že nelze sehnat levně nebo vůbec díly na vrakovišti. Za práci by se možná dalo ušetřit ale chce to někoho šikovného aby byla oprava kvalitní a to už je lepší se spolehnout na servis od pojišťovny. Co se týče poškození, tak od toho je likvidátor aby poznal co vše je na odpis a pokud jsou pochybnosti tak provést odhad rovnou u nějakého mechoše který ví co tam ještě může být schované. Taky jsem se s jedním likvidátorem domlouval že mi do poškození neuvedl jednu plastovou lištu.

(reakce na) Jak nejvíc vytřískat z pojištovny

Skvělá odpověď, děkuji! 10.7.2019 v 12:17 | Nahoru | #9
vajnys> Podle toho co píšeš to jistojistě vyhodnotí jako totálku a tudíž to nebudou chtít opravovat. Takže ti vyplatí rozpočet a dají ti na výběr buď si vrak nechat a nebo ho možná odkoupí někdo v té jejich aukci. Dost bych se divil kdyby to poslali do servisu.
Pravděpodobně ti tedy zůstane vrak a ty jej můžeš prodat a koupit jinou a nebo sehnat někoho šikovného kdo jí dá dokupy.
To že byla moto v minulosti bouraná je dost nepodstatné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist