Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46
Medved píše: No, to jsou jedna teorie lepsi nez druha .
Pro zakladatele: Vezmi kus dratu (klidne medenou instalacni 2.5, nemusi to nutne byt automoto kabel), rozsvit tu zarovku a potom tim dratem spoj nejdrive + baterky s + zarovky a potom - baterky s - zarovky. Tam, kde se ti ta zarovka po spojeni rozsviti vic, hledej problem (zoxidovany kontakt v konektoru, spinaci skrince, prepinaci/spinaci svetel, kostrici bod ...). Nemusis zadnym voltmetrem nic merit.
Ty vole to je geniální rada pro laika
Když hrábne jinam voltmetrem, nic se neděje (navíc z jeho popisu plyne, že voltmetr má). Když hrábne jinam drátem od baterky, bude vyrábět různobarevný čmoudy a jiskry, když dobře, tak odpálí pojistku, když spatně, tak mu vyhulí někde kabelovej svazek nebo si aspoň popálí pazoury, ta baterka dá pěknej zkratovej proud.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |