Naposledy editováno 19.06.2018 14:57:33
Uz je tam pomerne malej rozdil v otackach motoru a proste tam uz to nejak prestavam registrovat a rikam si..kurna mam tam sestku a nebo to na tomhle prejezdu tocim zbytecne moc a jsem na petce... a tak zkusim zaradit sestku...vetsinou ji tam mam... takze zas dostala spojka a vsechno okolo pekne pohulit...naprosto zbytecne ...takze mozna spis si zacnu montovat jen kontrolku...tak jak je kontrolka neutralu..tak si dam kontrolku na posledni kvalt a bude...
jinak co mam ozkousene... tak z toho co jsme mel a co jsem videl je mi nejsympatictejsi vyrobek od gipro a jedinou funkcni volbu shledavam ve variante s cervenym podsvicenim.
Zelena neni videt v urcitych svetelnych jasnych slunecnych podminkach,
zluta/oranzova neni videt ve dne a na slunku,
modra oslnuje v noci a to ikdyz to ma funkci samonastavovaciho jasu,
bila - neni videt na slunku
cervena..je viditelna za vsech podminek a v noci neoslnuje.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti
Tak jsem to videl v kodu pro avr kontroler.
Z toho vyjde konstanta a ta odpovida kvaltu.
Tyto pomery si sam dosadis pri prvotnim programovani resp.spise kalibraci.
Pri prokluzu spojky ukazatel blbne, pri zmene gumy nebo prevodu je treba vetsinou provest novou kalibraci.
Cim vic otacek tocis pri kalibraci, tim je vypocet presnejsi :)
kdybych si to vyrabel, asi bych si to udelal tak aby se zjistilo po vterine nekolik vzorku a pokud by byli stejne ulozil bych to do promene. Az by tech promennych bylo 5, nebo 6 a dalsi pul hodiny nepribyly, teprve by to zaclo fungovat. Ale odpadla by cela kalibrace a nutnost hw tlacitka.
Naposledy editováno 25.09.2017 07:49:36