LEVÁ SVÍČKA:
PRAVÁ SVÍČKA:
No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.
Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.
Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?
Předem díky za každou radu
PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.
(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)
Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
Výška hladiny ovlivnuje bohatost směsi jenom nepřímo,co ovlivnuje bohatost směsi přímo jsou :
1 - volnobežné otačky a trochu plynu - volnoběžna tryska a šroub na regulaci vzduchu na volnoběh
2 - středně otevřenej plyn - jehla + šoupě
3 - plnej plyn - hlavní tryska
samozřejmě se to překrýva,pošlu obrazek
takže u tebe je možný že maš stale otevřenej , nebo pootevřenej sitič na pravem karbu,nebo tryska je poškozena a ma větší díru než je psaný číslo(od neopatrného čištení),takže bych skusil, otevřít na pravem karbu šroub regulujíci vzduch na volnoběh a jehlu bych dal co nejníž to jde tj že podložku,nebo zavlačku co na tý jehle je musíš dat co nejvejš to jde,to zmeníš poměr vduch /benzín jdoucí do valce ve prospěch vzduchu - ochudíš směs
Naposledy editováno 14.04.2017 21:25:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
a směs se ochuzuje povolením toho šroubku,množství benzínu na volnoběh reguluje tryska
a na sytiči zkontroluj je li na tom táhle na konci malinkata placata gumička a jestli není vymačkana
a každa jehla ma nahoře zařezy vyndaš pružinu a jehla by měla jit vyndat
Takže hladinu naprosto shodně!!! Pak další věc-stáří a najeté km ....když máš motku hodně používanou,tak se může stát...a mě se to stalo...že komínek hlavní trysky,v němž běhá jehla, se vyběhal do oválu a tím je veškeré seřizování vepsí... a při sání si škvírou kolem jehly motor přisaje nekontrolované množství benzinu,notabene když máš hladinu ještě o něco výš ..takže zkontroluj i ovalitu komínku Šrouby bohatosti,pokud je vše ostatní jak má být,pak jen drobně doladí skutečnou bohatost směsi,ovšem pouze v menším otevření klapek-při plném plynu už neregulují téměř nic-tam plně funguje hladina a velikost trysky...
Takasitak
dadanek1999> tak z tech zakoupenejch karbcu zatim vykuchej jenom kominky a trysky s jehlama (pokud jsou uz od pohledu lepsi nez tvoje) a zkus je prehodit. Vzdusniky a syticovej okruh taky nebude skodit proverit - profouknout ztlacenym vzduchem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |