![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Mám Capo 2006..Mizerně dobíjí..
Zakoupena replika regulátoru se zdánlivě jednoduchou montáží..S konektory..Ale..
Barevné kabely OK..Na moto zásuvka..Na regulátoru zástrčka..Spojit a hotovo..
Bohužel žluté kabely..Na moto zástrčka..Na regulátoru zástrčka..Dvě proti sobě
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
S propojením bych si nějak poradil..Ale nemám nejmenší tušení které kabely dát proti sobě..Jsou totiž všechny žlutý..
A pořadí kabelů v původním..a novém regulátoru je naprosto odlišné
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Za dobré rady budu moc rád
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Vtipným se možná zasměju..ale asi mě moc nepomůžou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Díky..Saveček..
Naposledy editováno 23.07.2016 21:24:15
měl jsem podobný problém na 2002.
Konektory jsem změřil a zdály se být dobré tak jsem koupil regulátor Elesys.
No a po montáži to bylo pořád na houno.
Zjistil jsem že konektory ač vypadaly v pořádku tak pří nárůstu proudu vykazovaly velký úbytek napětí.
Vystříhal jsem je a plus z reglu jsem připojil přímo na baterii a dobíjím krásných 14,6 V.Původní regulátor byl nakonec úplně v pořádku takže jsem jen tak vyhodil
2600 kč z okna
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Soudruzi v Itálii to zbytečně komplikují.
Jura
Naposledy editováno 02.08.2016 11:59:54
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
zdenysrx6 píše: ano ,ano,draty je jedno jak zapojíš,ale místo letovaní bych zvolil takový ty hliníkový valečky,do těch to zamačknout a samosmrštovačka
když se do toho dostane voda,tak to uvnitř rádo oxiduje.
není nic lepšího,než dráty pěkně zakroutit do sebe a zacínovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení
zdenysrx6 píše: s pajením mam jenom špatné zkušenosti,kvuli vibracim se to rado lame,hned jak končí cín a začína holý drat,s valečkama mam klid
Zakroutit ,spájet ,potom smršťovačku a na ni ještě jednu lepidlovou DOSTATEČNĚ DLOUHOU a rozhodně se to nikde neulomí.
Už naši dědové elektrikáři věděli že krutisvorka je nejlepší spoj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Jura
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |