Naposledy editováno 14.03.2016 22:26:34
2 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
Na jednu stranu tu čtu cestopisy, jak kluci postupně generálkují motorku po cestě, čistí výfuky, mění ložiska a profukují karburátory. .... Jenže vytáhli motorku ze stodoly s rezavou nádrží, která jim ucpává karbec, lejou do toho m2t a ložiska jsou původní, čili poplatná době s natočenými X km.
Na druhou stranu čtu cestopisy, kdy borec udělá poctivou GO a v podstatě bez závady odjede tisíce km. Já jsem kdysi fichtla po koupi rozebral, opravil a pak už jen jezdil.
Spolehlivost fichtla je na úrovni doby vzniku, čili v měřítku dnešní doby, kdy se jen mění olej je to úplně mimo. Je třeba taky brát v úvahu, že tehdy se jezdilo podstatně méně km a stroj je navržen pro cestu na pole a zpět.