globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Regulátor dobíjení po xté
Zdravím pánové, dnes jsem se vydal na cesty a nečekaně skončil po 10km, po návštěvě obchodu jsem už nenastartoval. Problém byl odhalen hned, vyhořel loni instalovaný regulátor dobíjení. Vydržel přesně sezonu. Na konci roku jsem s tím zase lehce třísknul, jestli se to dotklo kostry, nebo jakkoliv jinak netuším. 22.12 jsem zaparkoval funkční stroj do garáže . Trochu jsem pohledal na netu a i když jsem ho kupoval z ebay.com půjde zřejmě o čajna model přeprodávaný emerickými eshopy. To co mě zajímá a nevím si rady je, zda jen pokratit kabelaž z motorky, nebo nové vedení. Jako elektrikář jsem skončil u výměny žárovky nebo zásuvky. Potřeboval by jsem kontakt na někoho, kdo by si s tím poradil optimum Praha a hodně blízké okolí. Googlit firmy lze, osobní zkušenost je ale lepší. Díky moc. Marek










1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení po xté

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2015 v 12:05 | Nahoru | #1
Zdar, hele mam merak, pajku, nejakej drat, smrstovaci buzirku a myslim, ze promerit bych to taky umel. Pres tyden jsem v Praze. je taky mozne ze se u toho pajeni upalim a vyskratuju celou motorku tak dej do nedele vedet jestli si mam privezt vercajk

Regulátor dobíjení po xté

Skvělá odpověď, děkuji! 27.2.2015 v 13:36 | Nahoru | #2
Hele soustruzi,

1. regulatoru nic byt nemusi, takto to vypada, kdyz je na fastonech prechodovej odpor , a proste se to vyhreje.
2. pajet draty na motorku, no ne ze by to neslo, ale nemuzes to pajet jako spoj do radia protoze se to ve vetsine pripadu uklepe.
3. Kdyby si to chtel vyresit tak PM jsem v Sestajovivich a za tyden budu mit uz servis otevrenej.

(reakce na) Regulátor dobíjení po xté

Skvělá odpověď, děkuji! 1.3.2015 v 19:18 | Nahoru | #3
Gahan37> Ahoj, můj názor: to co vidím na fotce je rozteklej a vyhořelej konektor. To nastane tak, že konektor "konektoruje" na zevní ženský pohlavní orgán. Pak tam vznikne přechodový odpor, kontakt se vyhřívá, až nakonec tam chytne elektrický oblouk a konektor vyhoří. Za to nemůže regulátor, ale ten konektor na zevní.....Protože motorka s tím novým regulátorem rok jezdila, vyloučil bych chybu zapojení. Další možnost je, že po "lehkém třísknutí" se konektor nakřápnul, eventuelně se propojilo špatně něco s něčím. Já bych asi vyřadil ze hry konektor, spojil dráty svorkovničkou (čokoládou) a přezkoušel funkci dobíjení. Jinak Ignitech je schopný dodat regulátor ne jen s originál konektory, ale i delší kabeláži, než je sériovka.

Naposledy editováno 01.03.2015 19:20:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist