Téma: Problémy s dobíjaním
Zdravím Vás kolegovia,
mám malý problém. Moja Honda slabo dobíja. Pri meraní som zistil nasledovné:
- batéria je OK (dal som ju na záťažový test)
- zo statora (alternátor) do regulátora vedú tri žlté káble a v každom by malo tiecť pri 5.000 otáčkach/h okolo 5 voltov. V dvoch je tomu skutočne tak, ale v tom treťom je to iba 0,9 volt.
- po premeraní regulátora sa mi zdal byť v poriadku.
- keďže som nameral v jednom kábli 0,9 volt a bol to vlastne vstup od cievok do regulátora, mal som za to, že chyba musí byť zákonite v cievkach, čiže statore. Vybral som staror, cievky boli takmer čierne, takže som ich dal premerať a previnúť jednému "maníkovi" a za pár eur. Prekvapenie nastalo, keď som ich nahodil, naštartoval a začal merať. A výsledok? Dobíjanie opäť slabé. Nameral som ten istý výsledok: v jednom zo vstupov do regulátora bol iba 0,9 volt.
OTÁZKA: mali ste niekedy niekto podobný problém? Prosím o radu, aby som zbytočne nekupoval za ťažké prachy pomaly celú elektriku.
Mám objednaný nový regulátor, takže pevne dúfam, že sa to týmto vyrieši. No a ak nie, budem asi jazdiť s predlžovacím káblom a dobíjať z domu po kábli...
PS: čítal som aj iné články, ale nedočítal som sa to, čo by som potreboval.
Ďakujem za vaše rady či názory...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s dobíjaním

Skvělá odpověď, děkuji! 11.2.2015 v 20:22 | Nahoru | #1
arnet1> Zdarec , toto asi znáš ,-ale kdyby tak náhodou ..............

http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html

http://www.regulator...-mereni-alternatoru/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s dobíjaním

Skvělá odpověď, děkuji! 11.2.2015 v 20:27 | Nahoru | #2

arnet1 píše: fafo> Nie som žiaden autoelektrikár, takže tu nebudem chytračiť. Píšem len to, čo som dokázal zistiť podľa manuálu. Cievky som prepípal, či nie je skrat na kostru a kde som nabral 5 V? No, tak tie som nabral na zvyšných dvoch kábloch, okrem toho s 0,9V. Žiaľ, nedočítal som sa, koľko má tiecť v každom z tých troch káblov voltov. Asi preto som tu a snažím sa niečo naučiť a zistiť od ľudí, ktorí sú ochotní mi s tým pomôcť. Takže ak pre mňa máš nejakú radu či riešenie, budem Ti skutočne vďačný. Ale skutočne poprosím k veci. Dík.


Se hned neurazej S tou Hondou zacal (ratatui)
O regulatorech a rotorech tu bylo napsano uz docela dost. A ja se taky ptam, kdyz si nevim rady. A Slovensky taky umim, jsem rozenej Slovak
Tak a k veci. Altik a to doufam vis (nepoucuju), dava stridave napeti. Meris napeti na kazde fazi proti fazi. Staci odpojit regulator, motor netocit do 5000 otacek (na co), a pak odmerit stridave napeti. Pokud je vse OK, tak je v cudaku regl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suchotavy zvuk spojky Honda CBR 954RR Fireblade henobart 3 21.6.2024 v 06:22 t_freedom
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn


TOPlist