globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koncovka výfuku z auta
26.10.2014 v 12:07
Zdravím,
měl bych na Vás prosbu o radu.
Na svoje enduro (Yamaha XTZ 660, r.v.91, karbec, V1, origo lauf s katem) hledám nějakou levnější variantu výfuku, především aby mašina byla na cestě pořádně slyšet, o nárust výkonu mi nejde. Mám takovou představu, že bych navařil nějakou nerez koncovku určenou na auto.
Takže bych potřeboval přibližně vědět, jaký to bude mít vliv na směs, spotřebu a výkon. Koncovka by byla krátká cca 25cm a vnitřní průměr 7cm (čistý průchod). Byl by nějaký zásadní rozdíl oproti laďáku určeném přímo na motorku ?
Díky.






Koncovka výfuku z auta

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2014 v 20:26 | Nahoru | #1
Nemáš peníze? Tak nejezdi na motorce a kup si kolo Fakt jako sory, ale jsou věci na kterých se dá ušetřit, a věci na kterých bych zrovna nešetřil. Máš tam originál funkční výfuk, pokud nemáš na laďák co tam "patří" tak to nech tak jak to je. Protože pokud tam hodíš takovouhle otevřenou rouru, je to jak kdybys tam prakticky nic měl jenom svod. Počítej s tím, že pokud nepošteluješ karbec, tak ti to při zavření plynu a brždění motorem může docela střílet a je možné že to ani uplně seřídit nepůjde. Ikdyž u 4T není výfuk třeba tak důležitý jak u 2T, ale i tak samozřejmě vliv na chod motoru má. Při použití téhle roury se ti změní geometrie proudění výfukových plynů, s největší pravděpodobností se ti ochudí směs, protože část nespálené směsi ti vyletí při střihu ventilů ze spalovacího prostoru do výfuku, tím se ti zvýší spotřeba a protože chudá směs hoří při větších teplotách, tak z dlouhodobého hlediska počítej že můžeš podpálit ventily, a sundání hlavy s následnou výměnou ventilů bude určitě dražší než laďák za 5000Kč.
Ale je to tvoje mašina, tvoje peníze, takže jestli chceš pak kupovat a zabrušovat nové ventily, plus nové těsnění pod hlavu a pár zbytečných hodin práce, tak prosim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist